ℹ21ℹ

615 73 272
                                    

Chvíli jsem s Marcusem pracoval na té písničce a když už nás to nebavilo, tak jsme si sedli ke mně na postel a hráli jsme na mobilu.

,,Poslyš, tehdy, jak si mě tady utěšoval, tak jak se vypořádáváš s tím, že jsi zamilovaný do Tinuse?" Zeptal jsem se ho po chvilce.

,,Cože?" Otočil se na mě obratem.

,,No, říkal jsi přeci, že to máš stejně jako já, ne?" Ujistil jsem se. Že by se mi to zdálo? Ne! Jsem si téměř jistý, že mi to říkal.

,,No... Já jsem říkal, že to mám stejně jako ty, že jsem taky zamilovaný do svého bratra, nikdo neřekl, že je to Tinus." Řekl a začal trochu rudnout.

,,Aha." Utrousil jsem.

,,Slyšel jsem, že mě volá máma, tak já radši jdu!" Řekl a rychle vstal z postele.

Tak počkat! Když je zamilovaný do svého sourozence a Tinus to není a pokud říkal, že je to kluk, tak jsou tu jen dvě možnosti.

Buď je zamilovaný do sebe, což je u něj opravdu možný a nebo... Nebo jsem to já... Já? Je zamilovaný do mě?

Já už nevím, co si mám myslet. Tohle se nějak zamotalo. Je to až moc komplikovaný..

Takže já jsem zamilovaný do Tinuse, což ze mě už trochu opadlo, ale i tak. Marcus je zamilovaný do mě, pokud to teda správně chápu. Ještě by se Tinus mohl zamilovat do Maca, aby to bylo úplně že dokonalý.

Panebože, nevím co si počnu. Marcus je opravdu krásný. Má úžasně vypracované tělo a naprosto dokonalý vlasy, ale cítím k němu něco víc?

Navíc to není dávno, co mi nadával do buzny a že jestli se ho někdy dotknu, tak mi ty ruce usekne. Jsem prostě zmatený, nevím, co mám dělat.

Láska. Co to sakra je? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Já bych to celý zrušil, fakt jako. Člověka jen mate a cítí se kvůli ní strašně.

,,Polštářku, proč jsem jen nepřijmul tu tvojí žádost o ruku. Byli bysme šťastní a nemuseli řešit takové věci." Povzdechl jsem si a polštář obejmul. Pak se mi spustil pláč.




Nope
S tím polštářem si nedám pokoj, ještě dlouho ne
😂😂😂
Každopádně se to tady trochu vyjasnilo, jak to asi bude dál?
🤔😮🤔
Lya❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat