Epilog

850 87 69
                                    

Naše zběsilé dechy v mém pokoji splývaly dohromady. Leželi jsme vedle sebe a oba jsme se dívali do stropu. Na čele jsme měli ještě kapičky potu.

Byla to krásná chvíle. Nechtěl jsem jí kazit, ale to by asi nebyl Marcus, kdyby to neudělal.

,,Něco mi teď došlo." Vydal ze sebe mezi zběsilými výdechy.

,,Copak?" Podíval jsem se na něj. Byl zpocený, že měl dokonce některé pramínky vlasů nalepené na čele. Stejně vypadal děsně sexy.

,,Právě jsme se spolu vyspali.." Utrousil a já se začal hlasitě smát.

,,Jsem rád, že ti to došlo takhle brzo." Smál jsem se. ,,Navíc už jsme spolu spali, baby, dokonce nekolikrat, to sis taky ještě neuvědomil?" Smál jsem se dál. Bavilo mě ho takto škárlit.

,,No to sice jo, ale vždycky to bylo u mě." Poznamenal, což byla mimochodem pravda.

,,A co to jako znamená?" Přetočil jsem se na bok a podložil jsem si hlavu rukou, abych na něj líp viděl.

,,Spali jsme tady na tom." Řekl a zpoza svých zad vytáhl polštář. Ten polštář.

,,Pořád nechápu." Uchechtnul jsem se.

,,Nechápeš?" Otočil se na mě šokovaně, ale mně na rtech hrál pobavený úsměv.

,,Vždyť je to teoreticky tvůj bývalý! Víš, při kolika věcech jsem vás tady přistihl? A ty si to tady, dokonce na něm, rozdáváš s někým jiným?" Teď už jsem nemohl, smál jsem se jako pominutý a kdybych nebyl u zdi, tak bych jednoznačně spadl na zem.

,,Jak jsi mi to mohl udělat, Magnusku?" Ztenčil svůj hlas a dělal, že mluví za polštář.

,,Hele!" Polštář jsem mu z ruky vytrhl. ,,Umí mluvit sám!" Obejmul jsem ho.

,,Vážně? Že jsem ho neslyšel." Ušklíbl se.

,,Jo! Stačí chtít a rázem vše je možné!" Vyplázl jsem na něj jazyk.

,,Jako fakt? Budeš mi tu teď zpívat Mery Poppins?" Zasmál se.

,,To ty jsi začal s tím, že jsem se s tebou vyspal na svým bývalým!" Oponoval jsem.

,,Když si to tak ale vezmeš, tak jedinej tvůj skutečnej bývalej je Tinus." Ušklíbl se.

,,Panebože, jseš si jistej, že sis nic nešňupl? Páč mám pocit, že sis právě představil, jak si to rozdáváme na Tinusovi!" Mám takovej pocit, že se tato konverzace maličko zvrhla..

,,No není to moc pěkná představa.." Pokrčil nos a já se plácnul do čela.

,,To za ním můžeš rovnou zajít, že chceš jít do trojky." Uchechtnul jsem se.

,,No vidíš, to není špatný nápad." Rozzářil se jako sluníčko a rychle vstal z postele a hledal svoje boxerky. Když mi došlo, co chce udělat, tak jsem to zopakoval, ale byl rychlejší. Dokonce si stihl obléct i tričko.

,,Marcusi, ty debile, opovaž se!" Křičel jsem na něj. Smál se přes celý dům, ještě že rodiče nejsou doma..

Naštěstí jsem ho chytil v mezipatře, takže se žádná trojka nikdy nekonala!

Polštář zazvonil na zvonec a nejzvrhlejší a nejdivnější fanfikce je konec!






😂😂😂
Tak takhle to dopadá, když nemáte nápady a improvizujete
😂😂😂
No, snad vás to moc nepohoršilo, protože se to fakt zvrhlo
😂😂👍

Každopádně vám moc děkuji za veškerou aktivitu u této fanfikce, ať byla jakkoli divná💕
Přes 1K ★
Už ani nevím, kolik přečtení..
No prostě a jednoduše vás miluju!
😘😘💕
A ještě dnes (tentokrát opravdu xD) vyjde něco nového
Konkrétně, abych vás nenapínala, je to Soul Mates II.
😁😌😘
❤Love you all❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat