Budík. Začal zvonit a já jsem se díky němu probral. Zvedl jsem hlavu kterou jsem měl položenou na klavíru. Včera jsem u toho očividně vytuhl. Naposledy si pamatuju, že jsem se na hodiny díval o půl třetí ráno. Jsem vyřízenej.
Ale pokud si správně pamatuju, tak jsem ji stihl dopsat. Vstal jsem a vydal se nahoru.
,,Dobré ráno, Magnusku." Usmála se na mě máma, která si právě vařila čaj. U stolu už seděl Martinus s tátou a oba snídali. Emma už je pravděpodobně ve škole a Mac stále spí.
Tinus se na mě díval takovým neurčitým pohledem, celkem mě to štvalo.
,,Nusi, spal si vůbec?" Zeptala se máma, když si mě pořádně prohlédla. ,,Máš na tváři optisklé klávesy." Poznamenala a já si po tváři hned přejel prsty. Zvlášťní textura.
,,Pracoval si na té písni?" Zeptal se táta. Samozřejmě, jediné, co ho zajímalo.
,,Už je hotová." Řekl jsem a Tinus na mě udiveně podíval.
,,Vážně? Tak rychle? To jsem ani nečekal." Uznal táta. Martinus se stále snažil dělat, že tam není.
,,Dalo by se říct, že mě políbila múza." Pohledem jsem na chvíli sjel na Tinuse. Ten jen sklopil podhled do svého talíře.
,,Tak to je naprosto báječné, už se těším, až mi ji předvedete." Usmál se a znovu se pustil do své snídaně.
Možná se ptáte, proč nespěchám do školy. Tak je to proto, že mám stejně jako MacTinus individuální vzdělávací program. Cestuju s nimi, takže se to vyplatí, navíc peněz na to máme dost.
Ten Martinusův pohled mě ubíjel. Co jsem sakra udělal špatně? Dělal jsem jen to, co mi sám dovolil. Nejhorší na tom je, že bych si to velmi rád zopakoval.
,,Já.. Asi si to vezmu dolů." Vzal jsem si svůj talíř s toastem, který mi máma mezitím připravila, a vydal jsem se k sobě do pokoje. Nemohl jsem to tam s ním vydržet.
Sedl jsem si na postel a do jedné ruky jsem si vzal mobil a do druhé toast, do kterého jsem se hned zakousl. Projížděl jsem sociální sítě, když v tom někdo zaklepal na dveře.
Hi guyys! 😁
Moc se vám omlouvám, že jsem delší dobu nic nevydala, ale teď jsem na psaní neměla vůbec čas..
(Ani náladu, abych se přiznala)
🤷♀😶🤷♀
Tak co vám udělalo pod stromečkem největší radost?
😊😊💕
Mně asi...
Ukulele, věci z MMstoru a jeden úsměv.
😊😇😊
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
FanfictionNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm