Martinus
Seběhlo se to všechno tak rychle. V jednu chvíli jsme jeli a v druhou chvíli už byla jen rána. Já vědomí naštěstí neztratil, ale Magnus byl na tom o něco hůř.
Kamion naštěstí stihl trochu zabrzdit, ale i tak to Magnus dostal nejvíc z nás.
Teď jsme v nemocnici a čekáme, co nám řeknou. Já jsem vyvázl jen se zlomenou rukou a pár modřinami, Marcus to stejně a táta má také jen pár škrábanců. Ale Nus je na operačním sále.
Najednou jsem zaregistroval, že k nám míří doktor. Rychle jsem vstal.
,,Klid, zjistili jsme, že to není nic vážného." Začal doktor. ,,Ale pacient ztratil spoustu krve, potřebovali bysme od někoho z vás." Dodal.
,,Já mu dám!" Hned jsem se o to přihlásil. Doktor přikývl a hned mě vzal do ambulance.
Sedl jsem si na takovou tu sesličku a z ruky, kterou jsem neměl zlomenou, mi začali brát krev. Nejdřív jen trochu, aby ji mohli prověřit, jestli je v pořádku. Což by měla být.
,,Je mi líto, ale vaší krev použít nemůžeme." Řekl doktor po nějaké chvilce, co udělal krevní testy.
,,P-proč? Co tím chcete říct?" Vyděsil jsem se. Mám snad něco s krvý?
,,Ne to ne," Uklidil mě, ikdyž to moc nezabralo. Co se sakra děje, že nemůže? ,,Máte jinou krevní skupinu." Dodal poněkud nevěřícně. Sám tomu asi nemohl uvěřit.
,,Ale to znamená..." Zamyslel se Marcus, který byl s námi v místnosti.
,,Že nemůže být váš bratr." Dodal doktor a my jsme si oba s Marcusem vyměnily zděšený pohledy.
Zdá se to jen mně, nebo je to takový jakýsi o ničem? 😕
Jinak se omlouvám za opravdu krátkou kapitolu, ale dostala jsem se do dost solidního writers blocku, takže buďte rádi aspoň za něco...
😔😔😔
Lya❤
ČTEŠ
Triples (M&M)
Fiksi PenggemarNeznáte mě? Ani se nedivím... Láska. Co to sakra je??? Může mi někdo říct, kdo něco takového kruci vymyslel? Zrušil bych to. Dělá to lidem jen přítrž! !-Může obsahovat vulgarismy, narážky a sexuální scény-! Short story #1-magnus #1-bi #1-mm