ℹ23ℹ

580 69 28
                                    

,,Co bude teď?" Zeptal se, když jsme si sedli společně a dívali jsme se na plynoucí řeku. Marcus se opíral o mé rameno a já se konečně cítil úžasně.

,,Všechno," Vydechl jsem naprosto šťastně a trochu jsem se ušklíbl.

,,Ty úchyle, já to myslel jinak." Flákl mě do ramene a já se zasmál.

,,Neboj, máme štěstí, že vlastně nejsme sourozenci, takže to ani není nelegální. Akorát nevím, jak to vezmou naši, ale nějak se to zvládne." Řekl jsem.

,,Já tě tak strašně miluju." Povzdechl si a znovu si odložil svou hlavu na moje rameno. Krátce mě políbil na krk a opět se zadíval na řeku.

,,Jak dlouho už vlastně?" Zeptal jsem se.

,,Asi od dvanácti?" Odpověděl a já jsem se zarazil.

,,Jako fakt? Vždyť to jsem ještě ani pořádně nevěděl, že jsem gay. Navíc je to skoro pět let! Jak jsi to sakra dokázal tak dlouho skrývat!?" Jakože wow.

,,Já nevím, bál jsem se. Všech těch okolností. Nechtěl jsem ti ublížit. Pak jsi řekl, že jsi na kluky a já jsem se toho tak strašně lekl. Ani vlastně nevím proč, tak jsem se ti vyhýbal. Ale ten fakt, že tě okouzlil Tinus a né já.. To tak strašně bolelo." Vzlykl.

,,Shhh," Přitáhl jsem si ho k sobě. ,,Mrzí mě to.. Ale teď už to nezměním. Navíc, mám teď někoho lepšího." Dal jsem mu pusu do vlasů a on si spokojeně oddechl a přestal brečet.

,,Půjdeme domů, začíná tu být chladno." Vstal jsem a Marcusovi jsem pomohl na nohy. Propletli jsme si prsty a společně jsme se vydali směrem k domu.

Když jsme vešli do domu, samozřejmě už bez držení, aby to nebylo podezřelé, tak máma s tátou seděli v kuchyni a společně s nimi ještě někdo. Starší pán, řekl bych jen o trochu víc, než táta.

,,Nusi, pojď sem, prosím." Řekla tak nějak neutrálně máma. Pohlédl jsem na toho může znovu a v hlavě mi začalo šrotovat, kdo to k sakru může být.



Haj píplll!
Hau ar jůů?
Ajm fájn!
😂😂😂
Neřekla bych, že bude tak bolet to psát.. 😅😂
Každopádně užívejte života!
Ha det!
Lya❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat