ℹ19ℹ

537 68 38
                                    

Do oběda jsem nic moc nedělal, ani jsem se s nikým nebavil. Nějak mi to nevadilo, měl jsem po dlouhé době aspoň čas pro sebe.

,,Magnusi! Už je oběd!" Zavolala na mě máma a já jsem se zvedl od stolu, kde jsem dělal něco na počítači a šel jsem do kuchyně. Tam už všichni seděli a čekali jen, až jim máma nandá jídlo.

Sedl jsem si vedle Maca, ostatně jako obvykle a čekal jsem s nimi. Vládlo takové to trapné ticho a to i potom, co jsme si slušně popřáli dobrou chuť. Toto ticho přerušovalo jen cinkání příborů. Trochu jsem se do toho zaposlouchal. Mělo to takový pravidelný rytmus. A najednou to přišlo.

Rychle jsem vstal od stolu a rozběhl se dolů.

,,Nusi, co to sakra děláš?" Zeptala se máma celkem zaraženě.

,,New idea!" Křikl jsem a téměř všichni pochopili, o co se jedná.

Rychle jsem seběhl schody a sedl jsem si ke klavíru. Okamžitě jsem si začal zkoušet tu melodii, co mi hrála v hlavě.

,,Ne, to je špatná nota... Tady! Tahle!" Radoval jsem se z toho. Vuhů! To bude hit!

Zkoušel jsem to dál, až mi z toho vyšla nějaká chytlavá melodie. Ale mám zase pocit, že text mi bude opět trvat dlouho. Tuhle nechci zkazit!

Nakonec jsem na tom pracoval nějakou tu hodinku, až jsem měl melodii téměř hotovou. Bude to chtít ještě nějaký kosmetické úpravy, ale.... Vůbec to není špatný!

,,Jak to jde?" Vešel do pokoje táta.

,,Naprosto skvěle!" Řekl jsem nadšeně a zahrál mu malý kousek.

,,Výborný! To se určitě dostane na vrchol hudebních příček. MacTinus budou zase o krok dál." Řekl velmi pyšně.

,,Tati, já bych se tě na něco potřeboval zeptat." Vypustil jsem najednou. Co to kurva plácáš? Drž se scénáře! Řekl jsem si v duchu, ale táta už moc dobře slyšel.

,,Samozřejmě, ptej se." Usmál se.

,,Ale slib, že se mi nevysměješ." Řekl jsem ještě předtím.

,,Ch-chtěl-l bych to nazpívat s-sám." Ty jseš naprostej idiot...

Táta se samozřejmě hned začal smát, jelikož ví, jak strašnou mám trému.

,,Tati, ale já to myslím vážně. Chci taky dělat hudbu." Dodal jsem při jeho smíchu.

,,Tak ten byl dobrej, Nusi. Radši zůstaň u skládání, to se k tobě hodí víc." Řechtal se, ale mě jeho slova trochu píchla u srdce.

,,A bez urážky, máš hlas jak buzerant, takže by to stejně asi neklaplo." Řekl, ještě než opustil pokoj. Stále se u toho smál jak pominutý. Jak buzerant, hah..


Čao!
Jak je? 😂
Já vás miluju fakt!
😍😍😍
Děkuju vám za všechno!
A za všechny!
😭😭
❤❤❤
❤Love You All❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat