ℹ8ℹ

699 75 54
                                    

,,Vážně jseš si jistý, že to chceš?" Zeptal jsem se ještě pro jistotu.

,,Ježiš, co furt řešíš? Vždyť to bude jenom pusa, nic víc." Protočil očima a zároveň se uchechtl.

,,Tak proveď." Řekl, když se posadil naproti mě, a zavřel oči.

,,C-cože?" Zarazil jsem se.

,,Musíš to udělat ty, aby to pro tebe mělo větší intenzivizu." Vysvětlil a oči měl stále zavřené. Myslím, že to pro mě bude intenzivní i tak.

,,D-dobře." Vykoktal jsem ze sebe. Pořádně jsem si ho prohlédl. Hlavně ty jeho narůžovělé rtíky. Měl jsem takovou chuť to udělat a zároveň jsem si neuvědomoval, že to udělat můžu.

Trochu jsem se k němu tedy naklonil. Cítil jsem jeho dech, bylo to tak vzrušující. Chtěl jsem to. Strašně moc. Ale..

,,Do háje! To přece nejde!" Uskočil jsem od něj. Frustrovaně jsem si prohrábl vlasy.

,,Magnusi," Řekl najednou, chytil mě za ruce a znovu mě posadil naproti němu. ,,Jestli se neodvážíš ani políbit mě, tak jseš na tom dost špatně. Nemyslel jsem si, že jsi takový srab. Myslel jsem, že to zvládneš, ale ty ne-"

Už jsem ho nemohl poslouchat. Jeho taktika nasráním prostě funguje..

Políbil jsem ho.

Hned jak se moje rty dotkly těch jeho, celým mým tělem projel zvláštní pocit. Ale naprosto úžasný. Jeho rty jsou tak krásně měkké a sladké, že líbat je bylo naprosto dokonalé. Tinus mi položil své dlaně na mé tváře a trochu polibek prohloubil. Tím mi dal znamení, že se mu to líbí. Proto jsem proti němu udělal jednoduchý pohyb a čekal, jestli to zopakuje. A taky že jo. Krásně u toho fuňel, to mi přišlo roztomilé.

Každá chvíle jednou končí a ta naše nebyla výjimkou. Odtáhli jsme se oba zaráz, jakoby jsme to odpočítali.

Naprosto omámeně jsme si hleděli do očí. Ty jeho černé oči jsou naprosto úžasné. Odrážel se v nich jen svit z mojí lampičky, která jako jediná byla v pokoji rozsvícená. Dělalo to tak ještě lepší atmosféru.

,,J-já.. M-musím už jít." Řekl najednou, zvedl se a utekl z pokoje. Co to sakra..?

Udělal jsem něco špatně? Vždyť to sám chtěl, ještě jsem se několikrát ujišťoval. Já jsem takovej vůl. Neměl jsem to vůbec dovolit!

Křápl jsem sebou na postel a obličej si překryl dlaněmi. Proč? Řekněte mi, co jsem udělal špatně?

V jednom měl ale pravdu. Už asi vím, co za text mám použít.


Veselé Vánoce!
😊😊😊
Doufám, že užíváte!
😘💕💕
❤Love You All❤

Triples (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat