~19. Kapitola 💛

1.7K 79 2
                                    

NICOL

„Přestaň!” zakřičela jsem přes celý pokoj. „Co když ne?” zasmál se a pokračoval v lechtání. „Tinusii...” zasmála jsem se na celé okolo. „Nemůžete to trochu ztlumit!?” křikl po nás Marcus, který otevřel dveře od Tinusového pokoje. Vypadal naštvaně, ale proč mě nezajímá. „Klídek!” zasmál se Tinus a já s ním. „Pokud ti to vadí tak jdi za Caroline.” zasmál se. On se na nás jenom zamračil a někam odešel, samozřejmě nezapomněl za sebou pořádně zabouchnout dveře.

„Nějaký naštvaný.” zasmála jsem se. „To on vždycky, asi mu Caroline dostatečně neplní jeho požadavky.” zasmál se taky. Zničeho nic se přestal smát a začal se přibližovat. Hned jsem zareagovala a políbila ho. „Moc tě miluju.” zamumlal do polibku. „Já tebe taky. A ještě jednou se omlouvám za to co se dnes v parku stalo.” řekla jsem a rychle se od něj odtáhla. „Ale já za to nemůžu.” řekla jsem smutně. Usmál se na mě. „Já ti věřím.” řekl a hned se na mě zase vrhl. „Počkej!” uchechtla jsem se. On se na mě ublíženě podíval. „Někdo mi volá.” zasmála jsem se.

Koukla jsem se na displej a přijala jsem hovor. Byla to Beth. Když jsem volala s Beth tak jsem si všimla, že mě Tinus celou dobu pozoruje. Něco se s ním stalo. On se změnil. Příjde mi, že už není takový jako byl, když jsem ho poprvé viděla. Dřív mi přišel nechutný a úchylný, ale teď mi přirostl dost k srdci. Moc ho miluju.

„Dobře tak zatím.” řekla jsem Beth do mobilu a následovně jsem hovor ukončila. „Promiň, ale už budu muset jít.” řekla jsem Tinusovi a usmála se. „Né.” zasténal. Bylo to roztomilé, musela jsem se nad tím uchechtnout. „Nechceš tu znovu přespat?” zakňučel. „Dnes spím u Beth.” zasmál jsem se. „Už musím jít.” zasmála jsem se a chtěla mu věnovat krátký polibek, ale on si mě přítáhl blíž a polibek prodloužil. Nechtěl mě pustit. „Zlato, já už fakt musím.” zasmála jsem se do polibku a pokusila se od něj odtrhnout, ale marně. „Dobře.” zašeptal a pustil mě. Pak už jsem jenom sešla schody dolů, odešla z toho baráku a měla to namířeno domů pro nějáké ty věci a potom jenom k Beth.

**

„No nazdár.” zasmál se Beth, která otevřela dveře od jejich baráku. „Ahoj.” Pozdravila jsem ji a následovně ji obejmula. Zula jsem se a šla do jejího pokoje.

„Tak co? Jak to teď mezi tebou a Martinusem je?” ušklíbla se. „Dobré” začervenala jsem se. „Chci detaily!” křikla radostně. „To ti řeknu později, ale teď mi řekni jak to je teď mezi tebou a ....” odmlčela jsem se, protože jsem jaksi zapomněla jméno toho kluka, který randí s Beth. „Myslíš Nicka?” zasmála se. „Jo, promiň.” „V pohodě. Ten u mě skončil!” křikla. „Aha, jakto že?” zeptala jsem se opatrně. „Podvedl mě. A zkus hádat s kým.” řekla, ale já jenom pokrčila rameny na náznak, že nevím. „S tou courou, se kterou tě podvedl Marcus.” řekla a já nemohla uvěřit vlastním uším. „Co prosím?” zeptala jsem se jí, protože toto jsem fakt nečekala. „Slyšela jsi dobře. Být tebou si teď dávám velký pozor na Martinuse.” zvážnila. „Dobře, děkuju.” řekla jsem jí a následovně ji obejmula.

„Co kdyby jsme šli někam ven?” zeptala jsem se jí. „Dobrý nápad, můžeme jít třeba do obchodu koupit nějaké jídlo na večer.” Jenom jsem kývla a šla se nachystat.

*

„Takže máme na výběr, buď koupíme všechno jídlo co uvidíme, ale potom nám bude ráno špatně, a nebo budeme nakupovat s rozumem, ale nebude za to žádná sranda.” uchechtla se Beth. „No jasně, že tu první možnost!” zasmála jsem se. „Dobře tak se rozdělíme.” Navrhla a šla nakupovat. Vydala jsem se jiným směrem.

Po chvilce nakupování jsem zahlédla celkem známou osobu. „Ahoj.” přiběhla jsem k němu a objala ho ze zadu. „A-ahoj.” řekl trochu zaraženě. „Děje se něco?” zasmála jsem se. Podrbal se na zátylku a zahleděl se mi do očí. V jeho očích šlo vidět, že je celkem nejistý.
„Co se stalo?” trochu jsem zvážnila. „Nic.” rychle odpověděl.
Chvíli jsem nechápala, ale potom jsem se podívala do regálu a zasmála se nad tím. „Ty kupuješ kondomy v obchodě s potravinami?” potichu jsem se zasmála. „C-co!? Ne!... T-teda jo, ale né pro sebe!” řekl. „A pro koho jinýho?” zase jsem se zasmála, ale tentokrát už celkem nahlas. „Pro Mace! Sexshop a jinačí obchody nebyly otevřené. Tak co si myslíš, že jsem měl dělat.” teď už se smál taky. „Proč mu jdeš kupovat kondomy zrovna ty? Proč si nezajde sám?” „Prohrál jsem sázku.” vysvětlil to, ale já si všimla toho balíčku, který držel v ruce. Celkem jsem se zarazila. „Počkej! Jako fakt? Proč mu bereš tak velkou velikost!?” zasmála jsem se. „Jak mám sakra vědět jakou má velikost?! Řekl mi že mám vzít takovou velikost tak ji beru. Nebo mám spíš vzít menší?” zasmál se ironicky.

„Jo a to o dost menší.” uchechtla jsem se. „Tak mi poraď. Ty to tu z nás dvou budeš vědět přesněji.” ušklíbl se. „Bohužel ano.” odfrkla jsem si. „Mu bude sedět taková.” ukázala jsem na balíček a uchechtla se. „Jako fakt?” zasmál se. „Bohužel každý to štěstí nemá.” zasmála jsem se a Tinus se mnou. „A když už jsi tady. Ty si brát nebudeš?” ušklíbla jsem se, ušklíbl se na mě zpátky. „Nemusím, ještě jich několik mám.” mrkl na mě. „Tak to je dobrý vědět.” usmála jsem se a věnovala mu krátký polibek. „Jdu dál nakupovat, jo a vyřiď Marcusovi, ať si tolik s těma velikostma nevěří.” uchechtla jsem se.

Ahoj. Takže tu po delší době je další, trošku kratší kapitola.

Pokud do Vánoc nestihnu dopsat tu 20. Kapitolu jak jsem slibovala, tak všem přeju veselé Vánoce, bohatého Ježíška a nějakou tu vánoční pohodu. 🎄🎁🎄

Takže toto bude ode mě dnes vše. Já doufám, že se vám líbila kapitola a u další. Ahoj. 😘😊

Just A Girl [Marcus & Martinus] -Dokončeno-Kde žijí příběhy. Začni objevovat