MARTINUS
„Jsem tu.” křikl jsem po Macovi hned po tom co jsem otevřel dveře do jeho pokoje. Asi jsem ho vylekal, protože se na mě koukal celkem šokovaně. Balíček jsem po něm hodil a šel směrem do mého pokoje. „Počkej!” slyšel jsem Mace. „No?” „Co to je!?” vzal si balíček a ukázal na velikost. „Krutá realita.” zasmál jsem se. On se na mě jenom otráveně podíval. „A to jak víš!?” zeptal se mě se zvýšeným hlasem. „Potkal jsem Nicol.” řekl jsem a usmál se. „Tak to je fakt super.” falešně se na mě usmál. Jenom jsem se zasmál a odešel do pokoje.
**
„Tak a jak to teď máš s holkama?” zeptal se mě můj dlouhodobý kamarád Jackson, se kterým jsem se dlouho neviděl. ”No... Mám jednu.” usmál jsem se. „Jo tak takhle...” zasmál se. „Nech mě typovat... Bude to nějaká blondýna s velkýma prsama. To je tvůj typ ne?” zasmál jsem se nad tím co řekl, byl úplně vedle. „Ne. Vlastně jsem si taky myslel, že blondýny s velkým zadkem a prsama jsou můj typ, ale potom jsem potkal Nicol...” chtěl jsem doříct svou větu, ale on mi skočil do věty. „Takže to je bruneta co tam nic nemá!?” zaskočil se. „Kdo řekl, že tam nic nemá!?” zasmál se mi. „Klid. Ty by ses kvůli ní dokonce i pohádal se svým kámošem,” oba jsme se nahlas zasmáli.
Potom jsme se už bavili o takových těch chlapských věcech však víte co myslím...
Došli jsme až k parku, ale tam jsem potkal Caroline... Nebo tak nějak se jmenuje. Myslím. Hned jak si mě všimla tak ke mně přiběhla a hned mě obejmula. Nechápal jsem to. Jackson to celé viděl a nechápavě se podíval. „To je ona?” zašeptal neslyšně. „Není!” zašeptal jsem.
„Ahoj Tinusku.” řekla a začal mě drtit v objetí. Co se to tu sakra děje!? Odtáhl jsem se. „Ehmm... Ahoj... Coraline?” „Ty jsi, ale hlupáček. Já jsem Caroline.” řekla a políbila mě na nos. „Ehmm... Ty tu nejsi s Marcusem?” zeptal jsem se jí. „Ne nejsem. Víš uvědomila jsem si, že ty jsi stokrát lepší... a navíc jsi i lepší v posteli.” začala se tam po mně plazit. „Už musím...” „Dobře tak se měj.” řekla mi a políbila mě na líčko.
Počkal jsem si až se dostatečně oddálí a tu pusu co mi dala jsem si z líčka setřel. Ona je hezká holka, ale toto bylo nechutný. „Co to mělo znamenat?” zeptal se mě Jackson. „To kdybych věděl sám.”
Už jsme si neměli co říct, tak jsme se vydali k nám zahrát FIFU.
*
Jackson už odešel a v místnosti jsem se nacházel už jenom já a Mac. „Maci?”
„No?” odpověděl mi. „Dnes jsem potkal Caroline, nebo jak se jmenuje. Co se mezi váma stalo?” zeptal jsem se opatrně. „Hele řeknu ti to takhle... Caroline je děvka. Vyspí se s každým třetím chlapem, kterého pozná.” řekl. Vypadalo to jako by mu to bylo jedno, však je to jeho přítelkyně! „A to se s tím netrápíš?” „Ne, protože já jsem ji nemiloval.” řekl rychle a odešel do svého pokoje.Netrvalo dlouho a spatřil jsem Mace, jak jde někam ven. Takže tu jsem sám s Emmou, ale ta bude už dávno spát. Super. Zapl jsem si televizi a koukal se na nějaký náhodný seriál.
Když už mě to přestalo bavit, tak jsem zapl mobil a šel napsat Nicol.Me: Ahoj ❤😏
Honey: Čaukoo
Me: Jak se zatím bavíš na té přespávačce?
Honey: Opět se to zrušilo :(( Beth musela nutně někam jít, nebo co :(
Me: Aha, tak to je škoda. Nechceš třeba ke mně? 😏
Honey: Zase?
Me: Jo 😁
Honey: Dobře, ale pojď mi naproti, venku už je tma.
Me: Co bych pro svou princeznu neudělal.
Na to mi už neodpověděla. Hodil jsem na sebe bundu a otevřel dveře. Co je zase toto!? Stála tam ta Caroline. „Potřebuješ něco?” řekl jsem otráveně. „Ano.” řekla a ušklíbla se. „Promiň, ale Mac někam odešel.”
„A kdo říkal, že chci Mace!? Já chci tebe.” dořekla a doslova se na mě vrhla až jsem z toho málem spadl na zem. „Co to děláš!?” zeptal jsem se jí, když mě dovedla ke gauči. z
Začala se tam svlékat! „Co myslíš?” zeptala se a svou podprsenku hodila někam do obýváku. Hlavu jsem hned odvrátil pryč, nechci se na ní koukat, neříkám, že není hezká, ale toto se prostě nesmí!
„Bože. Na nic si nehraj, já vím, že se ti to líbí.” řekla a sedla si na mě obkročmo.„Hele, fakt toho nech! A obleč se! Za chvíli sem příjde moje přítelkyně a pokud toto uvidí tak...” nestihl jsem ani doříct větu, protože mi do ní vlezla. „Tak se s tebou rozejde, což znamená, že nám v našem vztahu nebude nikdo zavazet.” vykřikla radostně. Je blázen, já bych nikoho za mojí princeznu nevyměnil, zvlášť ji! „Jsi blázen!? Vypadni! Nechci tě tu!” křikl jsem to na ní a ukázal na dveře. Ale ona se pořád nechtěla ode mě odlepit. Pořád seděla na mě obkročmo, ale tentokrát mě už začala i líbat. A dost! Chtěl jsem ji odstrčit, ale ještě před tím než jsem to stihl mi do domu někdo vletěl.
„Kde k sakru js...” zarazila se Nicol, když nás tam viděla. Svůj mobil pustila na zem a svýma volnýma dlaněma si zakryla pusu, kterou měla otevřenou dokořán. Začala brečet. „C-co... J-j-jak...?” vydala ze svých úst. Cítil jsem jak se mi do učí dostávají slzy. Proč se toto k sakru stalo!? P-proč!?
Svůj mobil si zvedla ze země a utekla. Caroline jsem ze sebe odhodil a rychle utíkal za Nicol. „N-nicol, počkej! Prosím. N-nech mě to vysvětlit! P-prosím. Princezno.”
„Já tvoje princezna už nejsem a už nikdy nebudu!” slyšel jsem jak se z dálky ozvalo. „Prosím.” šeptl jsem, spadl na kolena a potichu začal brečet.Takže tu dneska máme kapitolu s Tinusovým pohledem 😂😏
Upřímně si myslím, že ta první polovina kapitoly je o ničem, takže pokud jste došli až sem, tak DĚKUJU 😂🙏Chtěla jsem vám oznámit, že se knížka už pomalu chýlí ke konci 😶 maximálně bych tomu typovala pět kapitol.
Jinak už máme po Vánocích, takže doufám, že jste si je užili 😍❤
U další kapitoly. Ahoj. 😘😊
ČTEŠ
Just A Girl [Marcus & Martinus] -Dokončeno-
RandomJejí táta skončil ve vězení, její matka začala pít, její bývalý přítel ji mlátil a znásilnil. Její největší oporou je její nejlepší kamarádka. Dokážou dva noví kluci na škole změnit její život?