(Medya; Nihal ve Ege
Ve Sana Dair... Bu hikaye için çok özel.)(Bu tanıtım bölümünü hikayenin yazıya dökülmeden önceki uzun kurgu ve tasarım sürecinde usanmadan yanımda olup, kararsız kaldığım her konuda bana fikir veren yardımcı olan en yakın dostum Selenay Yılmaz'a ithaf ediyorum.
Seni çok seviyorum ve yardımların için çok teşekkür ederim. ❤️❤️❤️)"Anlamayacaksın.
Çünkü hiçbir zaman kadın olamayacaksın.
Üzerimdeki baskıyı asla anlayamayacaksın.
19 yaşına dönüp yaşadıklarımı yaşayamayacaksın.
Çünkü sen belki o yaşın sersemliğiyle vücudunu sergilerken; ben karnımı saklamaya çalışıyordum.
Sen mezuniyetinle ailen için gurur kaynağıyken; ben ailem için utançtan başka bir şey değildim.
Hiç düşündün mü, 19 yaşında nerede, ne yapıyordun?
Ben, kendimi zoraki, hazır olmadığım bir anneliğe hazırlıyordum.
Hazırlayamıyordum...
Sen, ailene bir bebeğin olduğunu söylediğinde, bunu rahatlıkla kabullendiler.
Ben devam etmek zorunda olduğum lanet bir okul varken bebeğime nasıl bakacaktım?
Sana "beni affet" diyemeyeceğim hiçbir zaman. Yerinde olsam ben de affetmezdim.
Ama günahımın bedelini en ağır şekilde ödüyorum.
Bunların hiçbiri için seni suçlamıyorum ama düşünsene bir kez...
Sen kızının saçlarını tararken,
onun ilk kelimelerini dinlerken,
ilk adımlarını izlerken, benim elimde sadece hayali vardı.
Onu dünyaya getirebilmek için bedenime verdiğim savaşın anısı,
ilk kucağıma aldığımdaki kokusu,
ilk emzirdiğimde bana duyduğu ihtiyaç iliklerime kadar işlemişken onu terk edişim vardı.
'Bu senin seçimindi.' diyeceksin.
Değildi.
Yapabilecek olsam; babama bebeğimi söyleyebilecek olsam; sana gelip, 'Beni hatırlamıyorsun ama ben biraz senin sarhoşluğundan faydalanmış gibi oldum, hamileyim. Kusura bakma.' diyebilecek olsam derdim.
Beni affetme.
Hatta anlama da...
Biliyorum, üzerindeki tüm hakkımı kaybettim.
Sana göre belki de anneliğimi elimin tersiyle ittim.
Sadece...
Lütfen yeniden onun annesi olmama izin ver."
(Henüz başta olduğumuz için bu çok uzak gelecekten bir kesit bu ama bizi çok çok heyecanlı ve bu geniş kesitten bile spoiler alamayacağınız kadar sürprizli olaylar bekliyor.
Bu yeni hikayemde yanımda olduğunuzu, görüşlerinizi bilmem çok önemli. Lütfen yorum bırakmadan ve şu yıldıza tıklamadan geçmeyelim. Üç, beş demek yok, beraber büyüteceğiz bu hikayeyi, bağrımıza beraber basacağız.
Yazım yanlışlarımı satır arası yorumlarda belirtin lütfen.
İlk hikayemden bilenler bilir tüm yorumlara tek tek cevap veririm. Her mesaja mutlaka dönüş yapar, isteyen herkesle sohbet ederim. İçinizden biriyim ve desteğinize ihtiyacım var.
Bu hikaye için heyecanla bekleyen çok insan olduğunu biliyorum. Gösterin kendinizi...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ
RomanceHenüz 19 yaşındayken, kendisini pek tanımadığı halde çok hoşlandığı Ege'nin sarhoş olduğu bir gece onunla birlikte olup, hamile kalan Nihal, bebeğini Ege'den gizlice doğurmuş ve bu sorumluluğun altından kalkamayınca bebeğini Ege'nin kapısının önüne...