[smutný konec]

664 69 14
                                    

Nechcela som ho vidieť mám ho plné zuby a tak som chytila  Hannie za ruku a viedla som ju domov, ešte šťastie že ten punč už vypila. Ako som povedala posledné ahoj na rýchlo tak som bežala už aj domov a pri tom som rozmýšľala nad tím čo sa stalo asi pred mesiacom.

flashback:

,,Marinette!! Prosím poď dole." Volala Sabina.
,,Už idem!"
,,Zlatko chceli sme ti s ocom niečo povedať."
,,A čo?"
,,Asi sa budeme sťahovať!"
Vykríkla na mňa mama na rýchlo.
,,Ale to nemôžeme! Mám tu kamarátov, školu, obľúbené miesta a hlavne viete ako sa každý rok teším na tú dobrovoľnú Vianočnú akciu!!"
Teraz som už plakala a aj kričala...

Po dlhej dobe som ich presvedčila, ale pod jednou podmienkou, že keď si to rozmyslím tak sa sťahujeme...
end of flashback

,,Mami, Oci? Potrebujem s vami hovoriť.."
,,Čo sa stalo?"
,,Rozmyslela som si to!"
,,A čo?"
,,S tým sťahovaním."
,,N-no tak v tom prípade zajtra vyrážame a po ceste môžeme navštíviť babku..."

,,Marinette prečo tu ešte stojíš chod si baliť kufor! A choď otvoriť dvere!"
Bežala som otvoriť dvere, ale ihneď som ich aj zavrela a bežala som si baliť kufor.

Další deň

Předtím ako som si sadla do auta tak som sa posledný krát pozrela na náš dom a mesto.  Sadla som si do auta a zapla som si na sluchátkách pesničky a predtým ako sme vyšly z mesta tak som zašeptala posledné ZBOHOM.

Další z konců mezi námi🙃😊 tentokrát od angeliikaunicorn
Jelikož jsem si stihla všimnout, že tu většina z vás nemá ráda smutné konce x doufám, že oceníte tu snahu, mně se ten konec líbí. 😏♥ tohle bych asi nevymyslela.

Mimochodem, chtěla jsem vás požádat, abyste autory konců nějak neuráželi, berte ohled, že každý píše jak nejlépe umí a ne vždycky vám to může padnout do oka. Kdyžtak jen konstruktivní kritiku, děkuju ♥

Btw, mohou se vyskytovat chyby, neumím slovensky🙃

24 perníčkůKde žijí příběhy. Začni objevovat