Ještě, že jsem se z toho vyspala, trochu se uklidnila, a už je to jakž takž v pořádku. Ale až ráno jsem si uvědomila co jsem udělala, neměla jsem mu dávat tu facku, v tu chvíli se to tam sice hodilo, ale i tak, přehnala jsem to. Rozhodla jsem se jít za ním.
Po cestě k Adrienovi
Právě jdu stejnou ulicí, kterou jsem šla, když jsem uviděla Adriena s kluky a a těma holkama, měla jsem chuť se tady na místě rozbrečet, ale šla jsem dál...
Když jsem tak šla, najednou jsem uslyšela křik o pomoc, no a kdo to není, Adrien, uhodli jste správně...
Když jsem tam doběhla, ležel tam Adrien, který se svíjel v bolestech a okolo něj kluci, kteří mě tu noc chtěli znásilnit, ale Adrien je zbil první, Luka, Nino, rudá hlava a k nim se ještě přidal Kim, jak ironické když Adrien říkal, že je to jeho kamarád, ale teď dost přemýšlení, musím pomoct Adrienovi...
Ještě že jsem chodila na lekce sebeobrany, já věděla že to k něčemu bude, Lukovi jsem dala pěstí do tváře a kopla ho mezi nohy, mezitím se na mě ze zadu řítil rudá hlava, tak jsem ho loktem praštila do břicha, dala si ho přes rameno jako pytel a hodila ho na Luku, a na Kima i Nina zabralo to, že jsem řekla BAF a oni se lekli a rozutekli pryč.,,Jsi v pohodě??? Neudělali ti nic??? Jo, já jsem zrovna šla k tobě domů, protože jsem se ti chtěla omluvit za tu facku, nevím co to do mě vjelo, já-já, moc se o-omlouvám."
A teď už jsem se rozbrečela, a najednou Adrien řekl něco, co mi nahnalo do očí slzy ještě víc, ale tentokrát ne smutku, ale radosti, řekl mi: ,,Miluji tě Marinette." Nakonec se ke mě začal přibližovat, chtěl spojit naše rty, ale nakonec jsem to byla já, kdo naše rty spojil. Ten člověk, který nedával třetí šance, ale i tak jsem ji dala, třetí, a určitě ne poslední...Hrdinsky provedený konec od udtvjr 😊♥
Roztomilé, nemyslíte?Dneska jsem moc unavená, abych se rozkecávala 😂 chtěla jsem jen v rychlosti poděkovat za 5K, kterých jsme dosáhli tak dva dny zpátky😅🙃 děkuju.💙😘
Už chybí asi jen pět konců 😱 takže zítra a pozítří 🙃😘 nakonec silvestrovská jednodílovka a finito!!👌😏
ČTEŠ
24 perníčků
FanfictionAdrien Vánoce nenávidí, nejen že je nucen trávit čas s otcem, je odporná zima, všude jsou mraky lidí a na Štědrý den mu umřela matka. Je zahořklý a už neví co by provedl, aby dostal otce do potíží. Gabriel Agreste má jediný nápad, přihlásit syna do...