Η Ίριδα βγήκε βιαστικά από το αμάξι αφού χαιρέτησε τους δύο άντρες και πήγε να βρει την Δήμητρα. Εκείνη την περίμενε στο δωμάτιό τους για να πάνε για μεσημεριανό. Μόλις την είδε είπε ενθουσιασμένη: " Έχασες που δεν ήσουν εδώ το πρωί. Μάντεψε ποιος έφτασε στο ξενοδοχείο σήμερα. "
Εκείνη κοίταξε με περιέργεια την φίλη της.
" Ο Κένυ ο τραγουδιστής των Future." Οι Future ήταν ένα πολύ γνωστό διεθνώς συγκρότημα που έβγαζαν την μία επιτυχία μετά την άλλη και απ'ότι έλεγαν όλοι ο κύριος υπεύθυνος για την ραγδαία εκτόξευσή τους στην πρώτη θέση των charts ήταν ο Κένυ ο οποίος συνέθετε και πολλά από τα τραγούδια τους. Οι μπαλάντες τους ήταν συγκλονιστικές.
Τα μάτια της Ίριδας γούρλωσαν από έκπληξη: " Αλήθεια είναι εδώ;"
"Ναι απ'ότι διάβασα είναι μπλεγμένος σε ένα σκάνδαλο με ναρκωτικά και αποφεύγει τα μέσα. Η Μάγδα μου είπε οτι έχει κάποια συγγένεια με τον Νικ και αυτός τον κάλεσε να περάσει τις γιορτές στο ξενοδοχείο."
"Πως είναι από κοντά;"
"Πιο όμορφος απ'ότι στις οθόνες. Έχει υπέροχα γαλάζια μάτια." Είπε η Δήμητρα ονειροπόλα.
Αφού έφαγαν βγήκαν για να κάνουν ένα περίπατο γύρω από το ξενοδοχείο ακούγοντας τραγούδια από τα ακουστικά της Δήμητρας. Το χιόνι είχε αρχίσει να σχηματίζει ένα λεπτό στρώμα πάνω στο έδαφος και είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει όταν αποφάσισαν να επιστρέψουν.
Όταν αργότερα μπήκαν στο μπαρ ο Μίλτος ήταν ήδη εκεί και ετοιμαζόταν. Έδειχνε να έχεει ιδιαίτερα καλή διάθεση. Τα τραγούδια που ακουγόταν από τα ηχεία ήταν Χριστουγεννιάτικα.
"Ας ακούσουμε αυτά μέχρι να αρχίσει να έρχεται ο κόσμος για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα των γιορτών που έρχονται."
Ξεκίνησε το επόμενο τραγούδι και τα δύο κορίτσια μαζί φώναξαν ενθουσιασμένα: "Ρούντολφ!!!!" Μετά άρχισαν να τραγουδούν ενώ ταυτόχρονα χόρευαν αστεία μεταξύ τους προκαλώντας τα γέλια του Μίλτου. Οι κινήσεις τους ήταν συντονισμένες αφού κάθε χρόνο την ίδια εποχή χόρευαν με τα ίδια τραγούδια.
Όταν τελείωσαν το τραγούδι και τον χορό με μια θεαματική φιγούρα, ο Μίλτος συνέχισε να γελάειώσπου τα μάτια του έφτασαν στην πόρτα του μπαρ.
Η Ίριδα και η Δήμητρα λαχανιασμένες στράφηκαν προς την πόρτα για να μείνουν με το στόμα ανοιχτό από έκπληξη. Το αφεντικό τους παρέα με τον Άγγλο τραγουδιστή στεκόταν απ'ότι φαινόταν σαστισμένοι από το θέαμα. Ο Νίκ αυστηρός και ψυχρός όπως πάντα και ο Κένυ δείχνοντας να το διασκεδάζει. Μάλιστα άρχισε να χειροκροτάει κάνοντας τα μάγουλα των κοριτσιών να κοκκινίσουν. Η Ίριδα αγριοκοίταξε τον Μίλτο που δεν τις ειδοποίησε εγκαίρως . Έτσι όπως πήγαινε αργά ή γρήγορα θα έχανε την πολύτιμη δουλειά της.
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...