Κεφάλαιο 15

3.2K 363 12
                                    

Τις επόμενες μέρες η Ίριδα έβλεπε τον Νικ μόνο από μακριά, εκείνος δεν την πλησίαζε καθόλου. Αν και έλεγε στον εαυτό της οτι αυτό ήταν το φυσιολογικό και ότι δεν έπρεπε να την ενοχλεί το οτι δεν την πρόσεχε όπως πριν, την πείραζε. Η παρέα του Στηβ θα πρέπει να είχε φύγει από το ξενοδοχείο γιατί η Ίριδα δεν τον είδε άλλο μετά την αρρώστια της.

Η Δήμητρα από την άλλη, πετούσε στα ουράνια. Ο Κένυ είχε εμφανιστεί ζητώντας της συγνώμη που δεν της είχε τηλεφωνήσει αλλα ξαφνικά εμφανίστηκε κάποιο πρόβλημα και η εταιρία του τον κάλεσε πίσω. Παρότι η φίλη της τυφλωμένη από έρωτα δεν μπορούσε να δει μπροστά της η Ίριδα δεν πείστηκε από τις δικαιολογίες του όμως δεν της είπε τίποτα.

Μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα όλο το ξενοδοχείο είχε μαθει οτι ο Νικ έφυγε και οτι μπορεί να μην επέστρεφε για τις γιορτές. Η Ίριδα απογοητεύτηκε αλλά σκέφτηκε οτι έτσι θα ήταν καλύτερα γιατί ο μονόπλευρος έρωτάς της χειροτέρευε  όσο τον έβλεπε.

Παραμονή Χριστουγέννων, το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο κόσμο ενώ το χιόνι που είχε καλύψει τα πάντα έξω έκανε το τοπίο ειδυλλιακό. Οι ειδήσεις ενημέρωναν οτι ο καιρός θα χειροτέρευε τις επόμενες μέρες με ακόμη περισσότερες χιονοπτώσεις.

Η Ίριδα περπατούσε στο μονοπάτι που όσο και αν το καθάριζαν οι υπάλληλοι, εκείνο πάλι ήταν γεμάτο χιόνι ενώ χοντρές νιφάδες έπεφταν συνέχεια. Το κρύο ήταν πολύ έντονο και ακόμη για την μικρή διαδρομή από το δωμάτιό της στο ξενοδοχείο είχε φορέσει σκούφο, γάντια και κασκόλ.

Ακομη ήταν νωρίς αλλά θα πήγαινε να βοηθήσει τον Μίλτο. Η Δήμητρα είχε βγει με τον Κένυ και θα ερχόταν κατευθείαν στην δουλειά. Η Ίριδα περπατούσε αργά και φτάνοντας κάτω από μια λάμπα σήκωσε το κεφάλι της και χάζεψε τις νιφάδες. Άπλωσε το χέρι της και μετά κοίταξε τα όμορφα σχήματα τις νιφάδες που είχαν σταθεί πάνω στο μαύρο γάντι της. Ξαναξεκίνησε για το ξενοδοχείο με χαμηλωμένο το κεφάλι προσέχοντας τα βήματά της ώσπου κάποιος που στάθηκε μπροστά της, της έκοψε τον δρόμο.

"Με συγχωρείς" είπε στα αγγλικά αφού οι περισσότεροι πελάτες ήταν ξένοι και προσπάθησε να προσπεράσει τον άντρα μπροστά της αλλά όταν έκεινος μίλησε έμεινε παγωμένη στην θέση της : " Τι κάνεις Ίριδα;" Ήταν ο Νικ.

Σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε ταραγμένη: " Επέστρεψες;"

Εκείνος της απάντησε το ίδιο σοβαρός όπως πάντα : " Ναι. Αποφάσισα να περάσω εδώ τα Χριστούγεννα."

ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑWhere stories live. Discover now