Κεφάλαιο 58

3.6K 377 9
                                    

Η Ίριδα αγωνιούσε για την κατάσταση του Νικ. Εκείνος ολοφάνερα  πονούσε από τα τραύματά του αλλά παρόλη την κατάστασή του προσπάθησε να της μιλήσει: " Ίριδα, η Νεφέλη είναι στο αυτοκίνητο. Αν είσαι εντάξει πήγαινε να την βρεις και μείνε με την Μάγδα. Η φωτιά δεν ήταν τυχαία. Δέχομαι απειλές."

Ο νοσοκόμος είχε σηκώσει την μπλούζα του Νικ και περιποιόταν τα τραύματά του. Ένας δεύτερος νοσοκόμος καθάριζε το δικό της. Μόλις τελείωσε, η Ίριδα έπιασε το χέρι του Νικ που είχε κλείσει τα μάτια και εκείνος τα άνοιξε αμέσως.

"Πάω να βρω την Νεφέλη και επιστρέφω."

Εκείνος κούνησε το κεφάλι του και είπε: " Να προσέχεις!"

Στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου οχήματα της πυροσβεστική της αστυνομίας καθώς και κάποια ασθενοφόρα είχαν τους φάρους ανοιχτούς ενώ κόσμος πηγαινοερχόταν πανικόβλητος.

Η Ίριδα έτρεξε βιαστικά προς το σημείο που της είπε ο Νικ οτι είχε παρκάρει το αυτοκίνητο.


Ο Νικ παρακολούθησε την Ίριδα να φεύγει και ήταν έτοιμος να ξανακλείσει τα μάτια του αφού το κεφάλι του τον πονούσε πολύ αλλά ένας άντρας που τον κοίταζε έντονα από απέναντι του τράβηξε την προσοχή. Ο άντρας του γύρισε την πλάτη και έφυγε προς την κατεύθυνση που πήρε και η Ίριδα.

Ο Νικ προσπάθησε να σηκωθεί αλλά ο νοσοκόμος τον κράτησε πίσω: " Που πας; Δεν τελειώσαμε ακόμη."

" Δεν πειράζει πρέπει να φύγω!" Κατέβασε την μπλούζα του και επιστρατεύοντας όλη την δύναμή του έτρεξε πίσω από τον άντρα.  Όταν συνάντησε έναν αστυνομικό  του είπε βιαστικά για τις υποψίες του και εκείνος μίλησε και με άλλους συναδέλφους του. Ο Νικ χωρίς να περιμένει έτρεξε προς το αυτοκίνητο.


Η Ίριδα έφτασε στο αυτοκίνητο που ήταν σε μια άκρη, μόνο του.Προφανώς πολλοί από αυτούς που είχαν παρκάρει εκεί θα είχαν ήδη φύγει μετά την φωτιά. Η Μάγδα δεν φαινόταν πουθενά. Είχε σκοτεινιάσει και το κρύο ήταν πολύ έντονο. Εκείνη που φορούσε μόνο την υγρή φόρμα έτρεμε. 

Έφτασε δίπλα στο αυτοκίνητο. Η κοπέλα από το ξενοδοχείο καθόταν δίπλα στην Νεφέλη και προσπαθούσε να παίξει μαζί της αλλά εκείνη έδειχνε δυσαρεστημένη. Η Ίριδα χτύπησε το τζάμι και άκουσε την Νεφέλη να φωνάζει από μέσα: " Μαμά!"

Η κοπέλα ετοιμάστηκε να ανοίξει την πόρτα αλλά ξαφνικά πάγωσε κοιτάζοντας κάπου πίσω από την Ίριδα. Εκείνη με τρόμο είδε πίσω της στην αντανάκλαση από το τζάμι, έναν άντρα  να κρατάει ένα όπλο στο χέρι. Γύρισε απότομα προς το μέρος του, βάζοντας το σώμα της μπροστά στο παράθυρο του αυτοκινήτου, για να καλύψει την Νεφέλη. Τα παγωμένα μάτια του άντρα ήταν καρφωμένα πάνω της ενώ το όπλο την σημάδευε.

ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑWhere stories live. Discover now