Η Ίριδα δεν κατάλαβε πότε έκλεισαν τα μάτια της και το κεφάλι της έγειρε στον ώμο του Νικ. Μετά από την έντονα συναισθηματικά φορτισμένη εξομολόγηση, εκείνος δέχτηκε την αγκαλιά της και όταν ηρέμησε, έμειναν ο ένας δίπλα στον άλλο. Εκείνη με χαρά ανακάλυψε οτι ανάμεσα τους υπήρχε ένα νέο είδος οικειότητας που τους επέτρεπε να κάθονται μαζί χωρίς να χρειάζεται να μιλήσουν. Είχε καταλάβει οτι αυτό που είχε ανάγκη ο Νικ, ήταν κάποιος για να ανοίξει την ψυχή του και να σταθεί δίπλα του.
Η Ίριδα κουνήθηκε και άνοιξε τα μάτια της. Σήκωσε το κεφάλι της και κοίταξε τον άντρα που κοιμόταν δίπλα της. Ο Νικ είχε γύρει το κεφάλι του πίσω στον καναπέ και κοιμόταν δίπλα της. Εκείνη έσκυψε κοντά του και τον παρατηρούσε όταν η βραχνή φωνή του την έκανε να πεταχτεί.
"Ξύπνησες;" Τα μάτια του ήταν κλειστά καθώς μιλούσε.
Η Ίριδα ξερόβηξε και ανασηκώθηκε στον καναπέ: " Ναι. Πρέπει να φύγω."
Εκείνος άνοιξε τα μάτια του και την κοίταξε: " Ας φάμε πρώτα πρωινό και μετά φεύγεις."
"Δεν πειράζει, θα φάω στο δωμάτιο." Έκανε να σηκωθεί αλλά το χέρι του που έσφιξε το δικό της την κράτησε στην θέση της.
"Σε κράτησα ξύπνια όλη την νύχτα. Το ελάχιστο που μπορώ να κάνω είναι να σε ταίσω πριν φύγεις. Δες το σαν αποζημίωση για την τις ώρες που μου αφιέρωσες." Το αγουροξυπνημένο χαμόγελό του έκανε την καρδιά της να χοροπηδήσει και έσβησε όλες της τις αντιρρήσεις.
Αυτά που παρήγγειλε ο Νικ, θα μπορούσαν να χορτάσουν μια ντουζίνα ανθρώπους. Καθώς έτρωγαν εκείνος είπε : " Μπορείς να πάρεις ρεπό σήμερα. Θα είσαι κουρασμένη."
" Μπα, μέχρι το βράδυ προλαβαίνω να ξεκουραστώ όσο χρειάζομαι."
" Δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου. Πάρε την μέρα και ξεκουράσου. Επιμένω."
Η Ίριδα αναγκάστηκε να δεχτεί την πρότασή του.
Η Ίριδα δεν συνάντησε καθόλου την Δήμητρα μέχρι το μεσημέρι. Είχε εξαφανιστεί. Όσο θυμωμένη και αν αισθανόταν δεν μπορούσε να μην ανησυχεί για την φίλη της έτσι την κάλεσε στο κινητό.
"Ναι"
"Δήμητρα, που είσαι; Είσαι καλά;"
Η φίλη της γέλασε: " Εντάξει τώρα; Δεν είσαι άλλο θυμωμένη μαζί μου;"
"Αυτό θέλεις να συζητήσουμε τώρα; Είσαι καλά; Αυτό με ενδιαφέρει." Μίλησε φουρκισμένη.
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...