Οι επόμενες μέρες για την Ίριδα πέρασαν σαν όνειρο. Ο Νικ όποτε είχε ελεύθερο χρόνο πήγαινε να την βρει και της έκανε την ζωή δύσκολη αφού εκείνη φοβόταν μην τους καταλάβουν ενώ εκείνος το διασκέδαζε.
Παρότι πολλές φορές καταλάβαινε από τα λόγια του οτι τον απασχολούσε η διαφορά ηλικίας τους, η Ίριδα προσπαθούσε πάντα να του δείξει οτι για εκείνη δεν είχε καμιά σημασία.
Φυσικά η Δήμητρα υποπτευόταν ότι κάτι συνέβαινε αλλά δεν μπορούσε να είναι σίγουρη αφού η Ίριδα συνέχισε να κρατάει τα προσχήματα και δεν της έλεγε τίποτα. Κάθε βράδυ επέστρεφε στο δωμάτιο για ύπνο πριν από την φίλη της που σχεδόν είχε μετακομίσει στο δωμάτιο του Κένυ.
Εκείνη την μέρα ο Νικ της είπε οτι την επομένη έπρεπε να φύγει, για λίγες μέρες, σε επαγγελματικό ταξίδι.
Οι δυο τους καθόταν στο σαλόνι του δωματίου του Νικ και εκείνος την κρατούσε στην αγκαλιά του. Είχε μόλις τελειώσει από την δουλειά και πήγε να τον βρει.
"Αύριο κιόλας;"
"Ναι αλλά δεν θα λείψω για πολύ, σε πέντε μέρες θα είμαι πίσω." Τα χείλη του ακούμπησαν στον κρόταφό της.
Η Ίριδα γύρισε και κάθισε επάνω στα πόδια του παγιδεύοντάς τον ανάμεσα στα δικά της: "Πρέπει να αναπληρώσουμε το χρόνο που δεν θα μπορώ να σε δω." Τα χέρια της τυλίχτηκαν γύρω του και σφίχτηκε επάνω του.
Τις επόμενες μέρες η Ίριδα αισθάνθηκε έντονα την απουσία του Νικ. Είχε καταφέρει να γίνει πολύ σημαντικός για εκείνη. Η δουλειά στο μπαρ δεν είχε μειωθεί καθόλου μετά τις γιορτές ενώ η Δήμητρα είχε πέσει σε μελαγχολία αφού ο Κένυ της είπε οτι άρχιζαν οι συναυλίες του και πολύ σύντομα θα έπρεπε να φύγει αφήνοντάς την να αναρωτιέται τι θα συνέβαινε με την σχέση τους.
Η Ίριδα και εκείνη είχαν τελειώσει την δουλειά και είχαν καθίσει στο ήσυχο σαλονάκι της ρεσεψιόν.
"Δεν θα πας στον Κένυ σήμερα;" Ρώτησε την Δήμητρα.
"Όχι. Είμαι θυμωμένη. Μου είπε οτι θα φύγει αλλά δεν ανέφερε τίποτα για την σχέση μας. Σαν τι με βλέπει; "
Η Ίριδα κούνησε σκεφτική το κεφάλι της: " Μπορεί να σε βλέπει σοβαρά αλλά απλά να είναι πολύ νωρίς για να συζητήσει γι αυτό."
Η φίλη της την κοίταξε με σκοτεινό βλέμμα : " Όχι. Είχες δίκιο. Ζούμε σε δύο διαφορετικούς κόσμους. Η σχέση μας θα κατέληγε κάποια στιγμή έτσι αλλά εγώ δεν μπορούσα να το δω. Ο Κένυ έχει όλες τις γυναίκες στα πόδια του. Είναι νέος όμορφος πλούσιος και διάσημος, μόλις φύγει από εδώ θα με ξεχάσει και γι αυτό δεν παίρνει οποιαδήποτε δέσμευση."
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...