Κεφάλαιο 12

3.1K 365 13
                                    

Η Ίριδα μπήκε στο ξενοδοχείο. Η Δήμητρα δεν ήταν στο δωμάτιο τους και δεν απαντούσε στο τηλέφωνό. Είχε αρχίσει να ανησυχεί. Πριν πάει στο μπαρ στάθηκε στην ρεσεψιόν και δοκίμασε να επικοινωνήσει για άλλη μια φορά με την φίλη της χωρίς αποτέλεσμα.

Αποφάσισε να μιλήσει με την Μάγδα μήπως και ήξερε κάτι. Την βρήκε στο γραφείο  ανάμεσα σε στοίβες με χαρτιά.

"Μάγδα, είδες καθόλου την Δήμητρα; Από το πρωί δεν την είδα καθόλου και ακόμη δεν επέστρεψε."

"Κάποια στιγμή την είδα να φεύγει με τον Κένυ. Ίσως να πήγαν στο χιονοδρομικό. Δεν γύρισε ακόμη;"

Η Ίριδα κούνησε αρνητικά το κεφάλι της στεναχωρημένη.  Εκείνη την στιγμή χτύπησε η πόρτα και στο γραφείο μπήκε ο Νικ. Φάνηκε να εκπλήσσεται όταν την είδε. Από το ύφος της κατάλαβε οτι κάτι συνέβαινε: " Έγινε κάτι;"

Η Μάγδα του απάντησε : " Η Δήμητρα έφυγε με τον Κένυ και ακόμη δεν επέστρεψε."

Η Ίριδα έβγαλε και πάλι το τηλέφωνό της από την τσέπη της την ίδια στιγμή που ο Νικ έβγαζε το δικό του. Τον είδε να καλεί και να περιμένει για λίγο. Κάποιος του απάντησε: " Έλα που βρίσκεσαι;" Εκείνος άκουσε  τι του είπαν και ξαναμίλησε: " Είναι μαζί σου και η Δήμητρα;"

Όταν άκουσε την απάντηση κοίταξε την Ίριδα και κούνησε καθησυχαστικά το κεφάλι του.

Όταν έκλεισε το τηλέφωνο και είπε στην Ίριδα : " Η Δήμητρα είναι μαζί με τον Κένυ. Είχαν πάει στο χιονοδρομικό. Σε λίγο θα είναι πίσω.

Η Ίριδα αναστέναξε ανακουφισμένη κάτω από το επίμονο βλέμμα του.

"Ευτυχώς. Ευχαριστώ. Ανησύχησα πάρα πολύ. Οπότε τώρα μπορώ να πάω για δουλειά. " Χαμογέλασε νευρικά και βγήκε από το γραφείο.

Η Μάγδα κοίταξε τον Νικ που είχε μείνει ακίνητος να παρακολουθεί την Ίριδα, καθώς έφευγε. Μπορούσε να δει οτι για κάποιον λόγο η σχέση μεταξύ των δύο είχε αλλάξει. Δεν ήταν η απλή σχέση εργαζόμενου εργοδότη. Ο Νικ που πάντα προσπαθούσε να κρατήσει αποστάσεις από τους ανθρώπους  έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ίριδα και προσπαθούσε να την βοηθήσει και το βλέμμα του όταν στεκόταν πάνω της ήταν ζεστό.

Η Ίριδα με τον Μίλτο ετοιμαζόταν για να ανοίξουν την πόρτα του μπαρ. Ο Μίλτος φαινόταν δυσαρεστημένος από την συμπεριφορά της Δήμητρας παρόλο που η Ίριδα προσπάθησε να την καλύψει.

Η Δήμητρα έφτασε τρέχοντας λίγο αφού άνοιξε το μπαρ. Οι παρέες είχαν αρχίσει να έρχονται. Η Ίριδα έτρεξε αμέσως δίπλα της: " Έλα ρε Δήμητρα που είσαι;"

ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑWhere stories live. Discover now