Η Ίριδα όλες τις υπόλοιπες μέρες δεν έφυγε από το πλευρό του Νικ που έδειχνε να απολαμβάνει τις περιποιήσεις της σαν μικρό παιδί. Η Κάτια πήρε πίσω μαζί της την Νεφέλη ενώ ο Νικ μεταφέρθηκε σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας. Η Δήμητρα πήγαινε κάθε μέρα να βρει την Ίριδα μήπως και χρειαζόταν κάτι. Σε μια από τις επισκέψεις της πέτυχε τον Κένυ που επισκεπτόταν κάθε μέρα τον ξάδερφό του.
Η Δήμητρα δεν τον είχε συγχωρήσει και γι αυτό δεν του έδωσε καμία σημασία. Μπήκε στο δωμάτιο και χαμογέλασε στον Νικ: " Καλησπέρα Νικ!" Πήγε δίπλα στην Ίριδα και της έδωσε το σακίδιο που κρατούσε: " Πως είσαι; " Ρώτησε την φίλη της.
Ο Κένυ που καθόταν δίπλα στο παράθυρο ξεροέβηξε για να δηλώσει την παρουσία του και η Δήμητρα στράφηκε προς το μέρος του υψώνοντας τα φρύδια της: " Α! Γεια σου Κένυ." Μετά στράφηκε πάλι προς την Ίριδα που κοιταζόταν με τον Νικ έτοιμη να βάλει τα γέλια.
Ο Κένυ συνοφρυώθηκε αλλά δεν είπε τίποτα. Η Ίριδα πήρε την Δήμητρα για να περπατήσουν στον διάδρομο για να ξεμουδιάσει λίγο.
"Δεν έχεις σκοπό να μιλήσεις στον Κένυ; Δείχνει να θέλει να σε κάνει να τον συγχωρήσεις."
"Ας θέλει, εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω οτι μου φέρθηκε σαν μια εύκολη γυναίκα που δεν είχε καμία σημασία για εκείνον. Δεν έδωσε ποτέ σημασία στα αισθήματά μου."
"Εδώ που τα λέμε και εσύ δεν έδειξες και πολύ αυτοσυγκράτηση τότε. Τον Κένυ τον ακολουθούν παντού θαυμαστριες που είναι έτοιμες να του δώσουν τα πάντα. Που διέφερες εσύ από αυτές;"
" Στο βάθος των αισθημάτων μου μήπως;" Είπε η Δήμητρα ενοχλημένη.
Η Ίριδα γέλασε και την αγκάλιασε: "Κανείς δεν μπορεί να δει το βάθος της καρδιάς μας και οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται καν για αυτό. Το γεγονός οτι ο Κένυ μετάνιωσε για τον τρόπο που σου φέρθηκε τότε δείχνει οτι σε σκεφτόταν και οτι κατάλαβε οτι ήσουν κάτι ιδιαίτερο για εκείνον. Αυτό που πρέπει να σκεφτείς είναι αν είσαι διατεθειμένη να τον χάσεις. Ξέρω οτι δεν τον έχεις ξεχάσει. Αλλά ο Κένυ είναι ένας άντρας που έχει μάθει να του έρχονται όλα εύκολα. Αν κάνεις την δύσκολη πολύ καιρό θα τον χάσεις."
Η Δήμητρα έσφιξε τα χείλη της : " Αυτή την φορά δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για εκείνον ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα τον χάσω. Στο κάτω κάτω αν κάποιος έχει πραγματικά αισθήματα είναι έτοιμος να παλέψει. Εγώ τότε είχα γίνει χαλί να με πατήσει.Αν καταφέρει να με πείσει για τα αισθήματά του τότε θα υποχωρήσω."
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...