Η Ίριδα αισθανόταν χαρούμενη και δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που ζούσε. Ο Νικ δεν έφυγε από δίπλα της στην καφετέρια όμως η Δήμητρα εξαφανίστηκε.
Αργότερα εκείνος ήθελε να την συνοδεύσει πίσω στο δωμάτιό της αλλά αρνήθηκε.
"Είπαμε να μην καταλάβει κανείς για μας. Είμαι μια απλή υπάλληλός σου!" Του ψιθύρισε ταραγμένη όταν εκείνος προσπάθησε να πιάσει το χέρι της για να σηκωθούν.
"Εμένα δεν με πειράζει να το μάθουν όλοι. Εσύ γιατί επιμένεις να το κρατήσουμε μυστικό;"
Η Ίριδα τον κοίταξε σοβαρά : " Αν μαθευτεί οτι ... είμαστε μαζί δεν καταλαβαίνεις τι θα σκεφτούν όλοι; Εγώ πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω με όλους αυτούς τους ανθρώπους."
"Αν θέλεις μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις στο μπαρ και να σε πάρω σαν γραμματέα μου. Να σου πω την αλήθεια το προτιμώ."
"Όχι. Δεν είναι σωστό. Μην με κάνεις να αισθανθώ άσχημα. Θα συνεχίσω να δουλεύω όπως και πριν." Οποιαδήποτε θετική μετακίνησή της αυτή την στιγμή θα έμοιαζε σα να την πλήρωνε επειδή ήταν μαζί του και αυτό ήταν κάτι που δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτεί ποτέ.
"Καλά καλά, αφού δεν θέλεις δεν επιμένω αλλά να ξέρεις οτι θα είμαι κάθε βράδυ στο μπαρ..."
Το ύφος του, το γεμάτο ζήλεια την έκανε να γελάσει και οι δυο τους προχώρησαν προς την έξοδο.
Το βράδυ η Δήμητρα και η Ίριδα μπήκαν στο μπαρ με πολύ καλή διάθεση και ο Μίλτος το διαπίστωσε αμέσως."Μπα μπα, τα ξαναβρήκατε τελικά;"
Ο πάντα λιγομίλητος Μίλτος τις ξάφνιασε με την παρατηρητικότητά του. Οι δυο τους τον κοίταξαν με έκπληξη και εκείνος χαμογέλασε.
"Τι; Νομίζατε οτι δεν το είχα καταλάβει οτι είχατε τσακωθεί; Αφού αποφεύγατε ακόμη και να κοιτάξετε η μια την άλλη."
Ο κόσμος άρχισε να γεμίζει το μπαρ και οι δυο τους πηγαινοερχόταν χωρίς να πάρουν ανάσα.
Η Ίριδα προχωρούσε ανάμεσα στον κόσμο με ένα δίσκο γεμάτο ποτά. προσέχοντας μην τον ρίξει όταν ένα χέρι τυλίχτηκε σφιχτά γύρω από την μέση της . Γύρισε αγριεμένη, έτοιμη να επιτεθεί στον άντρα που την αγκάλιασε αλλά μπροστά της στεκόταν χαμογελαστός ο Νικ. Αμέσως η έκφρασή της άλλαξε: " Νικ!"
"Πάω να καθίσω στο μπαρ." Είπε εκείνος και της έκλεισε το μάτι.
Η Ίριδα όλο το υπόλοιπο βράδυ αισθανόταν το βλέμμα του Νικ να την ακολουθεί. Λίγο πριν αδειάσει το μπαρ εκείνος έφυγε χωρίς να τον καταλάβει.
ESTÁS LEYENDO
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...