Η Ίριδα πάγωσε για λίγο στην αγκαλιά του άγνωστου άντρα αλλά μετά προσπάθησε να ξεφύγει από το κράτημά του. Με τις κινήσεις της το άρωμά του χάιδεψε τα ρουθούνια της.
Εκείνος την ακούμπησε αργά στο πάτωμα. Όταν στράφηκε να κοιτάξει ποιος ήταν ο σωτήρας της είδε τα πιο όμορφα μάτια που είχε συναντήσει ποτέ στην ζωή της. Ήταν πράσινα με βλεφαρίδες τόσο πυκνές, που έδειχναν σαν να ήταν βαμμένα αλλά το ψυχρό βλέμμα του την έκανε να ανατριχιάσει.
Εκείνη την στιγμή γύρισαν και η Δήμητρα με τον Μίλτο προς το μέρος τους και έδειξαν ξαφνιασμένοι. Ο Μίλτος χαμήλωσε την μουσική : " Νικ, επιτέλους εμφανίστηκες!" Είπε στα αγγλικά ενθουσιασμένος. "Κορίτσια, αυτός είναι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, ο Νικ Στεφάνου. Νικ να σου συστήσω την Δήμητρα και την Ίριδα. Τα κορίτσια θα δουλεύουν μαζί μου στο μπαρ."
Ο άντρας αφού τις περιεργάστηκε αγέλαστος, τους μίλησε στα αγγλικά με τυπικότητα : " Χαίρομαι που σας γνωρίζω. Πρέπει να γνωρίζετε οτι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο χρειάζεται ικανούς υπαλλήλους και όχι αδέξιους. Η πελατεία είναι η ελίτ από διάφορες χώρες και έχει πολύ υψηλά στάνταρ.
Επίσης θα πρέπει να προσέχετε τον εαυτό σας ώστε να μην έχουμε εργατικά ατυχήματα.
Αν θεωρείτε οτι δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις μεγάλες απαιτήσεις μας, θα ήταν καλύτερα να παραιτηθείτε αμέσως."
Όσο εκείνος μιλούσε τα μάτια του ήταν στραμμένα επάνω στην Ίριδα που έκανε τα χέρια της γροθιές και έσφιξε τα χείλη της. Όταν ο Νικ τελείωσε αυτά που ήθελε να πει, στράφηκε στο Μίλτο και τον κάλεσε να πάει στο γραφείο του για να μιλήσουν. Οι δυο τους έδειχναν να γνωρίζονται πολύ καλά.
Εκείνος βγήκε από το μπαρ με την Ίριδα να τον κοιτάζει με δολοφονικές διαθέσεις.
Η φίλη της πήγε κοντά της και έκανε οτι κρύωνε : " Ουάου, παγωμένος πρίγκιπας ο ιδιοκτήτης αλλά απ'ότι φαίνεται κατάφερες να του τραβήξεις την προσοχή."
"Τι νόμισε, οτι επίτηδες προσπάθησα να πέσω για να του πάρω λεφτά; Τι αντιπαθητικός άντρας!" Είπε αγανακτισμένη η Ίριδα.
"Έλα μην του δίνεις σημασία άλλωστε δεν θα τον βλέπουμε και πολύ. Σιγά μην δε μείνει εδώ. Αυτός θα φύγει αμέσως." Προσπάθησε να την ηρεμήσει η Δήμητρα και έβαλε ένα στεφάνι με κερί και μια κούπα με φωτάκια πάνω στο πιάνο που βρισκόταν σε μια άκρη.
ČTEŠ
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...