Όταν βγήκανε στον διάδρομο του ξενοδοχείου, η Ίριδα σκόνταψε και ο Νικ την έσφιξε ακόμη πιο πολύ επάνω του για να την στηρίξει.
"Που είναι το μπουφάν σου;" Την ρώτησε και εκείνη του χαμογέλασε μεθυσμένα.
"Δεν ξέρω. " Σήκωσε τους ώμους της.
Ο Νικ την οδήγησε στο δωμάτιό του. Όταν μπήκαν μέσα την έστρεψε προς το μέρος του : " Περίμενέ με εδώ. Πάω να βρω το μπουφάν σου."
Την πήγε κοντά στον καναπέ και την έβαλε να καθίσει. Η Ίριδα όταν είδε το πρόσωπό του τόσο κοντά της δεν έχασε την ευκαιρία και πριν εκείνος προλάβει να τραβηχτεί, ακούμπησε τα χείλη της στα δικά του, ξαφνιάζοντάς τον. Στην αρχή εκείνος έμεινε παγωμένος αλλά μετά ενέδωσε στην προκλητικότητα των ζεστών χειλιών της. Κάθισε δίπλα της στον καναπέ και χωρίς να σταματήσει να την φιλάει την σήκωσε στην αγκαλιά του.
Ξαφνικά σαν κάποιος να του έριξε ένα κουβά παγωμένο νερό την έσπρωξε πίσω και της μίλησε με βραχνή φωνή: " Ίριδα, είσαι μεθυσμένη."
"Δεν είμαι." Του απάντησε με σιγουριά εκείνη προσπαθώντας και πάλι να τον φιλήσει.
Ο Νικ προσπαθούσε να την κρατήσει σε απόσταση με μισή καρδιά αλλά η Ίριδα ελευθέρωσε τα χέρια της και τα ακούμπησε στο στήθος του. Όταν τα δάχτυλά της άρχισαν να ξεκουμπώνουν το πουκάμισό του τα μάτια του Νικ πετούσαν φλόγες και έδειχνε να προσπαθεί να συγκρατήσει τον εαυτό του με δυσκολία.
"Ίριδα, σύνελθε. Αύριο θα μετανιώσεις γι αυτό που πας να κάνεις."
Αντιλαμβανόμενη την νίκη της η Ίριδα πέρασε τα χέρια της μέσα από το πουκάμισό του και άγγιξε την ζεστή του σάρκα . Τα χείλη της κόλλησαν και πάλι πάνω στα δικά του και ένα βογγητό βγήκε από το στήθος του.
Τα χέρια του άρχισαν να εξερευνούν το κορμί της ενώ το στενό της φόρεμα είχε μαζευτεί ψηλά, αφήνοντας τα πόδια της γυμνά.
Η Ίριδα απολάμβανε την ζεστή αγκαλιά του και τα φιλιά που αντάλλασαν ήταν ότι ονειρευόταν. Το τηλέφωνο του Νικ που άρχισε να χτυπάει τους έκανε να βγουν από τον αισθησιακό κόσμο που βρισκόταν. Εκείνος φάνηκε να συνέρχεται και σήκωσε το τηλέφωνο. Μίλησε για λίγο και μετά γύρισε προς το μέρος της : " Περίμενέ με εδώ. Πρέπει να φύγω για λίγο."
Η Ίριδα αισθανόταν ενοχλημένη, Ποιος ήταν αυτός που τέτοια ώρα πήρε τηλέφωνο;
"Καλά, εγώ θα πάω στο πάρτι. Μπορεί να βρω την Δήμητρα." Προσπάθησε να σηκωθεί αλλά εκείνος την έσπρωξε πίσω.
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...