Κεφάλαιο 41

3.4K 372 17
                                    

Τις επόμενες μέρες στο γραφείο η Ίριδα έτρεμε μήπως συναντήσει κατά λάθος τον Νικ. Είχε μάθει από τα πηγαδάκια στην δουλειά οτι η Μπίλι ήταν παντρεμένη και οι δυο τους θα έμεναν για ένα διάστημα  στην Ελλάδα, οπότε φοβόταν οτι θα μπορούσε να πέσει πάνω στον Νικ ανά πάσα στιγμή.

Είχε μπει ο Οκτώβριος και ο φόβος της να ξανασυναντήσει τον Νικ είχε μειωθεί  αλλά μια Παρασκευή απόγευμα,τον είδεέντρομη  να περνάει μπροστά από την πόρτα του γραφείου της. Ευτυχώς εκείνος δεν γύρισε να κοιτάξει.

Όλες οι γυναίκες  της εταιρίας άρχισαν να μιλούν για τον γοητευτικό επισκέπτη της Μπίλι. Κανείς όμως δεν γνώριζε ποιος ήταν και εκείνη απέφυγε να τις διαφωτίσει. Καθώς πλησίαζε η ώρα για το ραντεβού της με την διαφημιστική εταιρία τους για να δει τις καινούριες καμπάνιες σηκώθηκε βιαστικά, πήρε τα πράγματά της και έφυγε από το γραφείο σαν κυνηγημένη. Ήδη οδηγούσε όταν χτύπησε το τηλέφωνό της . Ήταν η Μπίλι.

"Ίρις, μπορείς να έρθεις για λίγο στο γραφείο μου;"  Στο λίγο διάστημα που γνώριζε την Μπίλι κατάλαβε οτι δεν ήταν η αλαζονική γυναίκα που πίστευε, όταν την είχε πρωτοδεί στο ξενοδοχείο του Νικ ή ο γάμος της την άλλαξε . Στο τέλος κατέληξε να την συμπαθεί πολύ και να την θαυμάζει.

Η Ίριδα πήρε μια βαθιά ανάσα. Δεν ήξερε αν το κάλεσμα της  Μπίλι σχετιζόταν με την επίσκεψη του Νικ αλλά μια φωνή μέσα της την προειδοποιούσε οτι τίποτα δεν είναι τυχαίο: "Δεν είμαι στο γραφείο. Πάω στην διαφημιστική. "

"Α ναι; Σήμερα ήταν; Καλά, τότε τα λέμε την Δευτέρα."

Όταν έκλεισε το τηλέφωνο, η Ίριδα  το πέταξε στην θέση δίπλα της. Γιατί εμφανίστηκε και πάλι στην ζωή της ο Νικ; Τι ήθελε;

Όταν έφυγε από το ξενοδοχείο πριν τρία χρόνια και κατάλαβε οτι ήταν έγκυος, αισθάνθηκε να χάνει την γη κάτω από τα πόδια της. Δεν μπορούσε να ξεπεράσει τον άσχημο τρόπο με τον οποίο εκείνος την χώρισε και αν δεν είχε δίπλα της τους γονείς της και την Δήμητρα να την στηρίζουν, δεν μπορούσε να φανταστεί καν τι θα έκανε.

Οι γονείς της την ρώτησαν για τον πατέρα του παιδιού και αν εκείνος γνώριζε για την ύπαρξή του.  Η Ίριδα τους απάντησε οτι ο πατέρας του μωρού της είχε αποφασίσει να χωρίσουν πριν εκείνη μάθει οτι είναι έγκυος και οτι ήταν πλέον αρραβωνιασμένος.  Αυτή ήταν η τελευταία ερώτηση που έκαναν για τον Νικ.

Όταν μετακόμισαν από την Αθήνα, η Ίριδα άλλαξε και το νούμερο του τηλεφώνου της, όπως και η Δήμητρα. Ήταν ένας τρόπος για να σταματήσει να περιμένει τον Νικ να της τηλεφωνήσει. Ήθελε να σκοτώσει τις ελπίδες που είχε. Στο τέλος αυτό που της έμεινε ήταν ο θυμός.

ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑWhere stories live. Discover now