Μόλις μπήκαν στο ξενοδοχείο όλοι άρχισαν ανήσυχοι τις ερωτήσεις και ο Νικ τους είπε τι είχε συμβεί. Η Δήμητρα αγκάλιασε την φίλη της : " Τώρα είσαι καλά;"
"Ναι. Τέλος καλό όλα καλά."
Ο Νικ έφυγε, με το σκυλί του να τον ακολουθεί, για να ενημερώσει τις αρχές για την επικινδυνότητα του σημείου που γλίστρησε εκείνη ενώ η Ίριδα γύρισε με την Δήμητρα στο δωμάτιό τους.
Αν και προσπαθούσε να το κρύψει η Ίριδα ήταν πολύ ταραγμένη για όλη την υπόλοιπη μέρα. Σκεφτόταν συνέχεια τι θα είχε συμβεί αν δεν εμφανιζόταν ο Νικ.
Όταν το απόγευμα πήγαν στο μπαρ, ο Μίλτος την κατσάδιασε που έφυγε μόνη της σε ένα βουνό που δεν ήξερε καθόλου και εκείνη τον άκουγε κατεβάζοντας το κεφάλι αφού ήξερε οτι είχε δίκιο.
Ο κόσμος γέμισε και πάλι ασφυκτικά το μπαρ και τόσο εκείνη όσο και η Δήμητρα δεν είχαν χρόνο να ανταλλάξουν ούτε μια κουβέντα. Ο Νικ δεν εμφανίστηκε καθόλου αλλά ο Κένυ πήγε για να πιει ένα ποτό προς μεγάλη χαρά της φίλης της.
Για άλλη μια φορά το μπαρ άδειασε τα ξημερώματα και εκείνες επέστρεψαν στο δωμάτιο κομμάτια από την κούραση.
Καθώς έβαζε τις πιτζάμες της η Δήμητρα της είπε : "Ο Κένυ μου είπε οτι ο Νικ ανέβασε πολύ πυρετό και γι αυτό δεν κατέβηκε καθόλου."
"Αλήθεια αρρώστησε;"Το νέο την τάραξε. Δεν ήξερε αν εκείνος είχε αρρωστήσει εξαιτίας της αφού γονάτισε μέσα στα χιόνια και το παντελόνι του είχε γίνει μούσκεμα αλλά αισθάνθηκε υπεύθυνη.
Όλο το βράδυ έμεινε ξύπνια και μόλις ξημέρωσε έτρεξε στην Μάγδα.
"Μάγδα, έμαθα οτι ο Νικ είναι άρρωστος."
Εκείνη την κοίταξε προβληματισμένη: " Ναι ανεβάζει πολύ πυρετό. Πιθανόν να είναι γρίππη. Σε λίγο θα έρθει ο γιατρός να τον εξετάσει."
"Ποιος είναι μαζί του να τον προσέχει;"
"Χθες έμεινα εγώ αλλά κατέβηκα γιατί έχω δουλειά που δεν μπορώ να αφήσω αλλά θα στείλω κάποια κοπέλα."
"Ασε με να πάω εγώ. Του χρωστάω την ζωή μου. Αν δεν ήταν εκεί χθες..."
"Είσαι σίγουρη οτι δεν θέλεις να ξεκουραστείς; Δεν φαίνεσαι και πολύ καλά."
"Είμαι μια χαρά. Σε παρακαλώ άσε με να πάω εγώ. Θα τον προσέξω πολύ καλά."
Η Μάγδ την κοίταξε περίεργα και μετά είπε: " Ωραία λοιπόν πήγαινε εσύ και σε λίγο θα έρθει και ο γιατρός για να τον εξετάσει."
KAMU SEDANG MEMBACA
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomansaΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...