Κεφάλαιο 50

3.8K 376 15
                                    

Η Ίριδα κατάλαβε αμέσως οτι η  Κάτια εντυπωσιάστηκε με τον Νικ. Όταν οι δυο τους βρέθηκαν στην κουζίνα την ρώτησε χωρίς περιστροφές: " Αυτός είναι ο πατέρας της Νεφέλης έτσι δεν είναι;"

Όταν η Ίριδα αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη της έπρεπε να σκεφτεί χίλια δυο πράγματα και το πρώτο που αποφάσισε ήταν οτι δεν θα έλεγε στους γονείς της ποιος ήταν ο πατέρας του μωρού. Ήξερε το χαρακτήρα του μπαμπά της και ήξερε οτι αν το μάθαινε θα πήγαινε πάσει θυσία να πιάσει τον Νικ και να του ζητήσει να αναλάβει τις ευθύνες του αλλά εκείνη δεν ήθελε κάτι τέτοιο.

Στην ερώτηση της μητέρας της κούνησε το κεφάλι της καταφατικά: " Ναι" Είπε ξερά.

"Είναι ίδιοι. Του μοιάζει τόσο πολύ. Δεν το ήξερε οτι ήσουν έγκυος, έτσι δεν είναι;Πότε θα του το πεις; "

" Μαμά, έχω τους λόγους μου για να μην του το πω και δεν θέλω να του πείτε και εσείς τίποτα. Σε παρακαλώ."

"Ίριδα, είναι αμαρτία να του κρύβεις κάτι τόσο σημαντικό. Είναι πατέρας. Πρέπει να το ξέρει. Πρέπει οπωσδήποτε να του το πεις."

Η Ίριδα έστρεψε το θυμωμένο βλέμμα της πάνω στην μητέρα της : " Αλήθεια; Παρόλο που  εκείνος γύρισε ξαφνικά από ταξίδι στο ξενοδοχείο με αρραβωνιαστικιά και με κατηγόρησε οτι εγώ τον πλησίασα μόνο για να βγάλω λεφτά πουλώντας τα μυστικά του; Για σκέψου λίγο, ποια μπορεί να ήταν η αντίδρασή του αν το έκανα; Ακόμη και τώρα αν του πω οτι  Νεφέλη είναι δικό του παιδί, αν και με διαβεβαιώνει οτι κατάλαβε το λάθος του ποιος μου λέει οτι δεν θα με κατηγορήσει έτσι εύκολα αύριο μεθαύριο για κάτι άλλο; Αυτή την φορά όμως μπορεί να με σκοτώσει παίρνοντας μου και το μωρό μου. Θέλεις να δώσω όλα μου τα όπλα σε έναν άνθρωπο στον οποίο δεν έχω καμία εμπιστοσύνη;"

Η Κάτια κούνησε το κεφάλι της σκεφτική: "Δεν δείχνει τέτοιος άνθρωπος. Μήπως υπήρχε κάποιος λόγος που τότε φέρθηκε με αυτόν τον τρόπο;"

"Ναι ο λόγος ήταν οτι δεν μπορεί να εμπιστευθεί τις γυναίκες."


Όταν οι δύο γυναίκες βγήκαν στο σαλόνι ο Νικ συζητούσε χαλαρά με τον πατέρα της ενώ κρατούσε την Νεφέλη στην αγκαλιά του. Η καρδιά της Ίριδας πόνεσε και η μαμά της ξερόβηξε με νόημα.

Αργότερα ο Νικ έφυγε με την υπόσχεση οτι το πρωί θα πήγαινε για να πάρει εκείνη και την Νεφέλη με τα πράγματά τους για το ξενοδοχείο του. Η Νεφέλη από την αγκαλιά της χαμογέλασε και ο Νικ έσκυψε κοντά στην μικρή και της ψιθύρισε : " Αύριο εσένα και την μαμά θα σας πάω κάπου που θα σας αρέσει πολύ."

ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang