Όταν τελείωσαν την δουλειά με τον Νικ, η Ίριδα τον χαιρέτησε και έφυγε. Η εικόνα του στο μυαλό της είχε αλλάξει. Τον είχε δει για λίγο να φέρεται αυθόρμητα και να της χαμογελάει κάνοντας την καρδιά της να χοροπηδήσει στο στήθος της.
Η Δήμητρα την περίμενε στο δωμάτιο για να φάνε μαζί και πριν το καταλάβει είχε έρθει και πάλι η ώρα για δουλειά. Οι δυο τους φορώντας τις στολές τους και τα μπουφάν τους, καλά κουμπωμένα, βγήκαν στον παγωμένο αέρα ενώ το χιόνι συνέχιζε να πέφτει πυκνό. Κάποιοι εργαζόμενοι του ξενοδοχείου είχαν βγει με φτυάρια και προσπαθούσαν να καθαρίσουν τα μονοπάτια κάτω από το φως των λαμπών, που είχαν ανάψει.
Ο Μίλτος βρισκόταν ήδη στο μπαρ και μόλις τις είδε χαμογέλασε: " Βλέπω το ετοιμάσατε το μπαρ. Είχα ένα άγχος μέχρι να φτάσω..."
"Λυπάμαι, αλλά εγώ δεν συμμετείχα στην προτοιμασία. Κάτι πρέπει να με τριγυρίζει και νύσταζα πολύ. " Είπε η Δήμητρα απολογητικά.
Η Ίριδα έσκυψε στο αυτί της και ψιθύρισε: " Σε τριγυρίζει η νύστα που έχεις πάντα."
Η Δήμητρα τσίμπησε μαλακά το μπράτσο της και εκείνη γέλασε. Μετά η Ίριδα συνέχισε δυνατά: "Όλη την δουλειά την έκανε ο κύριος Στεφάνου, εγώ απλά τον βοήθησα."
Η Δήμητρα γύρισε και την κοίταξε έκπληκτη και όταν ο Μίλτος γύρισε να ελέγξει τα μπουκάλια της ψιθύρισε αυστηρά: " Δεν μου το είπες οτι ήσουν εδώ μαζί με το αφεντικό. Γιατί;"
"Αντί για τον Μίλτο βοήθησα τον Νικ. Γιατί θα έπρεπε να σου το πω;" Της ψιθύρισε ενώ σκούπιζε ένα τραπέζι.
Η φίλη της την κοίταξε με δυσπιστία, σα να μην την πίστευε : " Έγινε κάτι που μου κρύβεις;"
Η Ίριδα χαμογέλασε και την έσπρωξε με τον γοφό της : " Τι να έγινε; Απλά δουλέψαμε στον ίδιο χώρο."
Η Δήμητρα ξαναπήγε δίπλα της και της ψιθύρισε: " Ποτέ δεν μου έκρυβες τίποτα. Τώρα γιατί δεν μου είπες για τον Στεφάνου ή...." Σταμάτησε για λίγο για να δώσει έμφαση στα επόμενα λόγια της : " Μήπως σου αρέσει το αφεντικό;"
Η Δήμητρα ήξερε πολύ καλά την φίλη της . Όταν την ενδιέφερε κάποιο αγόρι, σταματούσε να μιλάει γι αυτό και κλεινόταν στον εαυτό της, σε αντίθεση με την ίδια που ήθελε να μιλάει συνέχεια για εκείνον που την ενδιέφερε.
Η Ίριδα γούρλωσε τα μάτια της κάτω από το έντονο βλέμμα της φίλης της : " Τι λες; Πως είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Είσαι τρελή;"
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...