Η Ίριδα δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο Νικ μόλις της είχε αποκαλύψει οτι δεν ήταν αδιάφορος απέναντί της. Απελευθερωμένη από τους δισταγμούς της, έσκυψε κοντά του και ακούμπησε τα χείλη της στα δικά του. Εκείνος ανταπέδωσε το φιλί της και τα χέρια του την έσφιξαν πάνω του δυνατά.
Ξαφνικά την απομάκρυνε απαλά από κοντά του και κοιτάζοντάς την έντονα την ρώτησε : "Ίριδα, είμαι αρκετά χρόνια μεγαλύτερός σου. Δεν σε ενοχλεί; Εσύ τώρα ξεκινάς να ανακαλύπτεις την ζωή αλλά εγώ δεν παίζω.
Κατάφερες να με κάνεις να σε εμπιστευθώ και να σου πω πράγματα που κανένας δεν γνωρίζει για μένα. Ξέρεις πόσο δύσκολο ήταν για μένα να καταφέρω να εμπιστευθώ; " Το χέρι του χάιδεψε τα μαλλιά της: " Λόγω της θέσης μου πολλοί από τους ανθρώπους που με πλησίαζουν έχουν απώτερους σκοπούς. Κάποιοι χρησιμοποίησαν την εμπιστοσύνη μου σαν όπλο για να μου επιτεθούν." Το βλέμμα του σκοτείνιασε στην ανάμνηση: " Γι αυτό σου λέω οτι πρέπει να σκεφτείς πως θέλεις να κινηθούμε από εδώ και πέρα. Αν θέλεις να είμαστε μαζί, σε θέλω συνέχεια δίπλα μου. Η παρουσία σου γαληνεύει την ψυχή μου... αλλά αν δεν θέλεις να είμαστε μαζί πες το τώρα. Μετά δεν πρόκειται να σε αφήσω να φύγεις από δίπλα μου. Είσαι έτοιμη να με ακολουθήσεις;"
Η Ίριδα τον κοίταξε τρυφερα. Μπορεί να ήταν μεγαλύτερός της αλλά η καρδιά του κουβαλούσε μαζί τις ανασφάλειες και τις ανησυχίες ενός παιδιού. Χαμογέλασε : " Φυσικά και είμαι έτοιμη να σε ακολουθήσω. Είμαι έτοιμη να ακολουθήσω την καρδιά μου που με οδηγεί σε εσένα. Μπορεί να μην το ξέρεις αλλά από την αρχή εντυπωσιάστηκα μαζί σου και..." Κοκκίνησε : " σε ερωτεύτηκα σχεδόν αμέσως. Δεν ξέρω γιατί αλλά ήταν σα να είχα συναντήσει αυτό που είχα πάντα στο μυαλό μου για τον ιδανικό άντρα."
Το βλέμμα του Νικ ήταν ακόμη ανήσυχο: " Το γεγονός οτι ξέρεις την αδυναμία μου δεν σε ενοχλεί;"
"Ίσα ίσα η αδυναμία σου ήταν αυτή που με έκανε να αισθανθώ οτι και εγώ μπορώ να σου είμαι με κάποιο τρόπο χρήσιμη. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τις αδυναμίες τους που προσπαθούν να τις καλύψουν, δεν είσαι ο μόνος. "
"Είχα καταφέρει τόσα χρόνια να το κρύψω από όλους. Βλέπεις η θέση μου είναι τέτοια που αν μαθευτεί οι ανταγωνιστές μου θα το χρησιμοποιήσουν σαν όπλο για να πλήξουν τις ικανότητες μου και την αξιοπιστία μου. Εσύ κατάφερες να το ανακαλύψεις αμέσως. Νομίζω οτι η συνάντησή μας ήταν σχεδιασμένη από την μοίρα. " Χαμογέλασε ικανοποιημένος και την έσφιξε πάνω του.
YOU ARE READING
ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
RomanceΝικήτρια ιστορία του Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού 2018. Η Ίριδα είχε τελειώσει τις σπουδές της στα οικονομικά και έψαχνε ανεπιτυχώς για δουλειά. Λόγω ανάγκης δέχτηκε αμέσως την πρόταση της φίλης της να πάνε και να δουλέψουν οι δυο τους σε ένα πολ...