1.

2.5K 75 4
                                    

Na světě už jsem nějaký ten pátek a abych to upřesnila je to přesně 176 let a 160 let co jsem upírem.
Z jedné části mám upírství ráda ale několik věci z lidského života mi chybí.

Roku 1860 jsem se se svými dvěma bratry přeměnila v upíra a od té doby spolu cestuje me po světě.
Teda až na rok 1990 kdy se od nás můj mladší bratr Stefan oddělil. Vypl si své emoce a stal se rozparovačem.

Od té doby už to sem já a Damon ale Stefan mi pořád hodně chybí a pořád doufám že se vzpamatuje a bude me zase rodina.

,,Nad čím uvažuješ?"Optal se mě můj starší bratr Damon.

,,Nad Stefanem."Přiznala jsem svou myšlenku.

,,Catrino.."oslovil mě a poté své modré oči upřel na mě ,,víš Stefan mi také hodně chybí ale je už dospělí a to nějaké to století ale je chytrý a také docela tupý.Neváží si to ho co má ,kdyby si toho vážil tak nedělá hlouposti.Řeknu ti to tak.Není Damon."

Jen jsem se nad tím pousmála.Damon mě vždy zvedne náladu i když sám toho má někdy dost ale nedá to na sebe znát.

,,Neboj,vrátí se."Dodal a chytil mě za ruku.
Právě jsme vyjížděly z New Yorku a v ten samí moment Damonovi začal zvonit mobil.

,,Damon Salvatore.Pohledný, sexy chlapík.Co pro vás mužů udělat? "

Damon je někdy pěkně arogantní ale to mu samozřejmě nezazlívám.Celou dobu se o mě stará. Po třech minutách telefonátu jsem si všimla že Damon vypadá jako by právě spatřil ducha i když Damon by se nelek.

,,Kdo to byl?"Zeptala jsem se jakmile telefon odložil.

,,Můžeš hádat dvakrát. "

,,Myslím že mi to stačí jednou. Byl to Stefan že? "

,,Teda.Pokom seš tak chytrá?Už vím. Přece po mě, pokom jiným že? "Odpověděl můj bratr opět arogantně.

,,Co chtěl?"

,,Zapnul si svou lidskost."

,,To je úžasný a kde je?"Radovala jsem se.

,,V Mystic Falls.Co říkáš na návštěvu?"

Jen jsem s úsměvem přikývla a Damon šlápl na plyn.
Nemůžu se dočkat až ho zase uvidím a obejmu.Tolik mi chyběl ale vím že bude mít výčitky svědomí.Vím jak bez citný dokáže Stefan být když vypne svou lidskost.Musel napáchat hodně hnusných činů.

Do Mystic Falls mě cesta docela nudila.Když už jsme konečně dojely ,stále jsem byla nedočkavá.
Hned co jsem vystoupila,tak jsem svou upíří rychlostí vlítla do penzionu.

Stefan vypadal ze začátku zaskočeně a překvapeně ale potom si mě přitáhl do obětí.
Jak moc mi můj mladší bráška chyběl.

,,Je mi to líto. "Šeptal mi do ucha.

,,To nic ,Stefane." Uklidňovala jsem ho.

V tom už se ve dveří objevil u můj starší bratr Damon.
Jakmile došel k Stefanovi tak tam jenom tak stáli. Potom dal Damon Stefanovi pěstí a poté ho obejmul.

,,Tohle už nedělej."Rozkazoval mu Damon jako by byl jeho otec.

Potom našem rodinném shledáním jsme se šli já a Damon ubytovat do našich nových pokojů.
Tolik mi tento dům chyběl i toto město ale nejvíce mi chyběl Stefan

Rozhodla jsem se že se zapíši i na zdejší střední školu, protože mám takový pocit že tu pobudeme hodně dlouho.
Jen jsem se ještě převlékla do legín a dlouhého trička a rozhodla se jít projít. Docela mě zajímá jak se to tu za tu doby změnilo.
Jen sem vešla do obývacího pokoje a oba mí bratři popíjeli svůj oblíbený alkohol.Bourbon.

,,Jdu se projít. "Oznámila jsem jim.

,,Vrať se na večeři." Řekl mi ironicky Damon.

,,Jistě ,matko"Ironicky jsem mu zase odpověděla.

Ještě za dveřmi jsem slyšela smích ale potom jsem se věnovala okolí.
Procházela jsem se menším parkem ,který byl dříve obrovský a nebylo tam žádné dětské hřiště.

Ten park jsem prošla celý až jsem se dostala na náměstí.
Bylo tu celkem ticho,aspoň to su na tomto městečku nezměnilo.
Nikdy jsem neměla v oblibě velké města jako například New York kde sem ještě dnes ráno byla.

Došla jsem na pozemek střední školy Mystic Falls a byla krásná. Jsem divná ale miluji učení a školu. To nikdy mí bratři nechápali ale Stefan sem taky nastoupí jen budem muset nějak zařídit abychom byli ve stejném ročníku.

I když jsem upír, tak i přes to jsem na sebe pyšná. Nikdy jsem nikoho nezabil ,jen zvíře a to bylo když mě táta nutil zabít mého psa.
Za to sem ho nesnášela a taky jsem se ještě s nikým neprala,protože jsem zatím neměla žádný důvod.

Po menší procházce jsem si zašla na oběd do Mystic Grillu kde jsem si objednala salát a vodu.
Moji objednávku mi donesl pohledný kluk.Měl blonďaté vlasy a modré oči, mohlo mu být tak sedmnáct ale možná i osmnáct.

Poděkovala jsem a napila jsem se vody ale malém jsem ji vyprskla na barmana.Díky tomu že piju sporýš skoro každý den tak jsem se udržela a spolkla tu pálivou tekutinu.

Cestou do penzionu mě ještě pálilo hrdlo, protože většinou piju sporýš smíchaný s krví ale když to piju jen z vodou tak to chutná jako bych to pila samotné.

,,Ahoj,neřekli ste že tu ví o upírech. "

,,To rada ale už jsem se s nimi stihl skamarádit a to pouze za jeden necelý den."Pochlubil se mi Damon.

Jen jsem nad tím protočila oči ale potom jsem se nad tím nakonec musela pousmát.
Damon nám bude dělat poručníka.Mě bude šestnáct let a Stefanovi sedmnáct let.Damonovi bude zase dvacet pět let.

Nakonec jsem se šla osprchovat a lehnout si.Sice jsem nebyla unavená ale docela jsem se nudila.Nakonec jsem si četla staré deníky zakladatelů a do četla se několika věci o kterých jsem ani nevěděla.

A taky při tom čtení jsem si vzpomněla na Katherine. Dívku, která mi změnila celý můj život a to ně jen mě ale obou mým bratrům.To ona nás změnila v upíry.
Vodila mé bratry za nos a za sem ji neměla ráda ale ze začátku mi vůbec nevadila.Dalo by se říct že jsme byli dokonce i kamarádky.

Jenže jak říkám,potom se mi odcizila.Stefan poznal jaká je mrcha ale Damonovi to chvíli trvalo než také zjistil co je vůbec Katherine zač.
Potom zdrhla a už jsme oni neslyšeli.

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat