Jakmile jsem si doplnila energii,tak rozhodla jsem že navštívím Mystic Grill.
Upíří rychlostí jsem vyběhla schody nahoru do mého pokoje a tam jsem se převlékla.Cestou jsem přemýšlela jestli budu mít ve škole vůbec nějaké kamarády a jestli tam budu mít nějaké nepřátele.
Okamžitě se mi vybavila vzpomínka na toho pitomce z mé třídy.
Podle mě to bude nějaký frajírek, který má hodně vysoký ego ale já mu ho hned srazím dolů.
Jsem přece Salvatore.Když jsem vešla do grillu , tak můj pohled padl na Elenu.
Bože, ta podoba je neskutečně děsivá.
Vůbec jsem netušila že existují nějaké dvojnice.
Sedla jsem si dozadu k jednomu volnému stolu.
To není možný. Právě jsem si všimla že náš frajírek sedí se svými kamarády u jednoho stolu na druhé straně místnosti.Měla jsem takové nutkání poslouchat jejich rozhovor.
Samozřejmě že mě má zvědavost zradila.
Takže jsem se na ně zaměřila.,,Co říkáte na tu novou?"Optal se své party nějaký snědý kluk.
,,Je to kus. Myslím že bych si dal říct."
,,Tylere, ty se nezdáš.Co Vicky?"
Takže Tyler.Radši už jsem jim nevěnovala svou pozornost, jelikož si ke mě přisedla Elena a její kamarádky.
,,Ahoj."Pozdravila mě hnědovláska.
,,Ahoj."Pozdrav jsem ji oplatila.
,,Koukáš na Tylera?Líbí se ti?"Touhle otázkou mě opravdu zarazila.
,,Eleno jsi v pořádku? On se mi nikdy libit nebude."
,,V klidu. "Začala se smát.
Když teď nad tím přemýšlím, tak Elena má s Katherine společný jen vzhled, nic víc.
Oproti Katherine je Elena anděl. Je velice hodná a milá.,,Tak už se tak nemrač.Elena to nemyslela zle.Tyler není zas tak špatný jak se zdá jen se rád předvádí." Přidala se do naší konverzace Bonnie.
Jen sem se na ní usmála. Bonnie je něco jak Elena.Milá,hodná .
Potom je tu Caroline,ta se zdá jako královna školy ale když ji člověk pozná tak je to hodná, milá a přátelská holka.
Tyhle holky jsou opravdu dokonalé.,,Tak co si dáte, dámy?"Optal se nás barman.
,,Ahoj Matte,asi bych si dala jen vodu."Řekla mu Bonnie.
,,Já džus."
,,Já si nedám nic ale děkuji. "Řekla Caroline.
Matt si to vše zapsal do svého bloku a potom se jeho pohled obrátil na mě.
,,Já si nakonec taky nic nedám ale děkuji."
Mě to stačilo jednou.Další sporýš bych asi už bez problémů nevypila.
Jen kývl hlavou a šel pro objednávky.
Nakonec jsem se s holkama docela pěkně skamarádila a taky jsme si pěkně popovídaly.,,Právě jsem si vzpomněla že v sobotu je menší párty Lockwoodů.Nešla by si tam s námi? "Nadhodila nové téma Bonnie.
,,Proč ne?" Souhlasila jsem.
Cestou domů jsem podkala mého staršího bratra Damona.
Byl celý vysmátý a taky od krve?,,Damon!Co to má být? "Hned jsem po něm začala křičet.
,,Co přesně? Myslíš proč jsem tak šťastný nebo proč jsem od krve?Na obě mám odpověď."Odpověděl mi s velice pobaveným výrazem.
,,Chci odpověď a pokud hned nedostanu .Tak skončíš velice špatně!" Hořela jsem vzteky.
,,Bude mi ctí být tvá první oběť. "
,,Damone!!"
,,No dobře. Potkal jsem Elenu a pozval ji na večeři a ty moc dobře víš jak je těžké mi říct ne a tak to přijala. No a teď ta krev.Měl jsem oběd. "Řekl jako by to byla běžná věc, která se děje každý den.
,,Děláš si srandu?A na kom?"
,,Nějaká hezká ale namyšlená blondýna.
Hned mě napadla Caroline a můj vztek se znásobil o několik stupňů více.
Upíří rychlostí jsem ho vzala do penzionu a tam sem sním hodila o stůl, který se okamžitě rozbil.,,Ty si zabil moji kamarádku!!!"Hodila jsem po něm vázu. Nečekal to což mě překvapilo ale zároveň potěšilo.
,,To už jsou tři věci co si tu rozbila.Nechceš zapálit celý dům? Výš ono ti to usnadní práci a nebudeš muset rozbíjet věci po jednom."Vypadal že už taky brzo ovládne vztek.
,,Zapálím tebe!"
,,Nezabil jsem ji!Ovládnul jsem ji aby na to zapomněla. "
,,Ty pitomče.Caroline má náramek ve ,kterým je sporýš, takže předpokládám že tvé ovlivnění moc nefungovalo."
,,No zase tak blbej nejsem.Vzal jsem jí ho ale noboj ,najde ho v kapsy svého rozkošného kabátku."
Damon odešel nahoru a já jsem si začala vybírat vhodné oblečení na tu párty. Vím, je trochu brzo ale nemám co dělat tak se nudím.Chi se zabavit.
Jen by mě zajímalo co na to řekne Stefan že jde Elena na rande s Damonem.
Podle mě ho to moc nepotěší.
Damon jde s ní na rande jen kvůli tomu že vypadá jako Katherine ale zase díky tomu jí nic neudělá.
Teď přemýšlím jestli se u Lockwoodů dědí pořád ten vlkodlačí gen.Doufám že ne ,jinak by to asi nedopadlo moc dobře.
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
أدب الهواةPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...