18.

625 31 0
                                    

,,Takže on chce zničit tu kletbu už tento týden? " Zeptám se znovu.

,,Jo, při příštím úplňku, "potvrdí mi.

,,Musíme ho přeci nějak zastavit,"řekla jsem.

,,Myslíš že nás to nenapadlo?"

,,Damone !Nebuď nepříjemný! "Řekne mu Elena káravým tónem.

,,Má i Katherine, ale nevím k čemu ji potřebuje," přemýšlel Stefan.

,,Protože k rituálu musí mít i upíra, "ozval se hlas za námi.

Když jsem se otočila stál tam muž, který už podle vzhledu vypadal slušně.
Sako a ta chůze jakou si to k nám mířil jasně vypovídala o tom že z téhle doby jistě nebude.

,,No a ty si kdo?" Zeptal se Damon svým drzým tónem.

,,Ten kdo se vám snaží pomoct,Elijah Mikaelson ."Představil se a mě spadla brada až na zem.
Další Mikaelson?

,,To nám tu chybělo, "postěžovala jsem si.

*************

,, Takže nám pomáháš, protože Klause nenávidíte?Jo, to dává velký smysl."Poznamenám.

Nemůžu nějak uvěřit že nám pomáhá další Mikaelson.
To prostě nedává žádný logický smysl.
A nejsem sama komu komu to moc nesedí.
Damon se tváří jako by mu někdo přišel oznámit že není upír ale Santa Claus.
A Stefan ten je v šoku buď z té situace nebo z téhle novější situace.
toho jeho bratr tak opravdu nenávidí nebo si na nás připravili nějakou past, ale Elijah nevypadá jako nějaký člověk který by vám podrazil naopak vypadá velmi čestně naopak od zbytku Mikaelsových.

,,Jestli je to nějaký podraz tak za sebe neručím je ti to jasný?" Vyhrožuje Damon.

,,Vyhrožuješ tisíc let starému původnímu upírovi ?Jo,tak  ty máš odvahu brácho," diví se mladší bratr Stephan.

,, Já mám odvahu vždycky bráško.
Jako bys mě neznal," mrká na něj spiklenecky Damon.

,,Adresu jsem vám dal , takže víte kde mě najít. Počkám až jsi to rozmyslíte, ale dlouho čekat nebudu. Buď se Klausovi pomstím s vámi nebo bez vás."Pronáší a v minutě je pryč.

Bráchové se t ještě chvíli dohadují jako malý děti, kteří se hádají o malé hrací autíčko.
Já se mezi tím přesouvám k sobě do pokoje kde si beru čisté oblečení a i s ním si to láduji do koupelny kde jsem tak dvě hodiny.
Typická Catrina.
Po mé dlouhé sprše a následné hygieně se přesouvám do pokoje kde se další hodinu nesnesitelně nudím.
Nuda, tak tohle nesnáším.
Mohla bych jít spát, ale nechce se mi.
Napadá mě že bych mohla udělat stupidní referát do biologie, ale tento nápad hned zamítám.
Poslední dobou na tu školu opravdu kašlu.

Nakonec jsem si udělala popkorn a pustila nějakou tu slaďárnu jako ostatní holky ve věku, na který momentálně vypadám.
Vůbec nechápu co je na tom romantického když kluk podvede svojí holku a ona si potom začne něco s jeho nelepším kamarádem, který se na konci filmu dozví že umírá.
Tohle je spíš katastrofa a ne romantika.
Dnešní filmy vůbec nechápu, jsou nelogický a navíc to jsou strašný sračky.
S pocitem že už se na takový filmy nikdy nepodíval nakonec usínám.


Další příběh,u kterého nejsem vůbec aktivní.
Moc se omlouvám, ale škola je škola, takže času moc není.
Opravdu se zkusím teď polepšit.
Hezké čtení 🙂

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat