5.

1.1K 43 0
                                    

Byla to Bonnie Bennett.
Věděla jsem že je čarodějka a že se její schopnosti projeví ale ne tak brzo.
Nevěděla jsem že o našem, teď už jejím světě ví.
Katherine se i přes tu nesnesitelnou bolest zvedla ze studeného trávníku a znovu opakuji  i přes tu palčivou bolest dokázala udělat jeden ze svých úsměvů a utekla.

,,Něco mi říká že tohle zbohem určitě nebylo."Řekl Damon ,který si hladil svůj krk.

,,Máš pravdu.Ještě nás potěší svou návštěvou. Tím jsem si jistý. " Souhlasil s Damonem ale potom se otočil na mě ,,A co se týče tebe "ukázal na mě svým ukazováčkem a pokračoval v kázání ,,neříkál jsem ti ať nechodíš za námi?Nebo potřebuješ k ušními?!!" Jo přímo vyšiloval.

,,Což by bylo směsný, když jsi upír. "Damon si ty svoje pitomý komentáře nedopustí.

,,A co sem  tam asi měla dělat?" Nezapřu že jsem měla taky menší vztek.

,,Chránit Elenu."Odpověděl mi Stefan a já jsem se trochu uklidnila.

,,Stefane,vždyť ona ani nedokáže uhodit srnku natož prát se s upírem. "

,,Damonem,drž hubu!!!!!"Řekla jsem a upíří rychlostí šla domů.

Nemám náladu na tak blbý komentáře Damona a na Stefanovo kázání.
Dám si sprchu a půjdu spát ale mám takový pocit že moc klidný spánek mít nebudu.
Docela by mě i zajímalo co tady tam mrcha Katherine chce.
Ani nevím co čekala. Že ji skočím kolem krku a uroním kvůli jejímu návratu slzu?
To po těch dlouhých letech co je na světě ještě chytila nějaké to postižení?
Kdyby nebyla upír tak bych tomu i věřila.

Ve svém pokoji jsem se svlékla a vzala čisté věci a šla jsem si dát horkou sprchu.
Mám v plánu tam být nejmíň tak dvě hodiny.
Musím se nějak uklidnit a nemyslet na tu pitomou nánu Katherine,která si myslí že ji tu někdo chce.

Myslím že brzo změním názor na násilí a možná i zabíjení.
Po horké sprše jsem oblékla a šla jsem se ještě najíst.
Dala jsem si trochu krve ale měla jsem chuť i na lidské jídlo, tak jsem si udělala mícháná vajíčka.

Chvíli na to už se rozrazily dveře a já věděla že klid už skončil a jen tak brzo spát nepůjdu.
Jenom co vešli do kuchyně už to začalo.
Fyzicky jsem tam byla ale má psychická stránka je plně ignorovala.
Jenom jsem pochytila to že jsem pitomá atd..

,,Už dost!Jsou tři hodiny ráno a já chci spát! "Vztala jsem ze židle i mířila jsem si to ke schodišti.

Opravdu jsem neměla na ty jejich pitomý řeči čas a ani náladu.
Lehla jsem si pod peřinu a už jsem upadala do říše snů.

Ráno mě probudil můj budík, který jsem si mimochodem vůbec nenastavovala.
Okamžitě jsem ho vypla a flákla jsem s ním o zem.

,,Jiný už nedostaneš!"Slyšela jsem Damona z obývacího pokoje.

,,Jiný už nedostaneš!" Pokusila jsem se napodobit Damonův hlas.

Ten se jen s tím svým Damonovským úšklebkem objevil u dveřích mého pokoje.

,,Děláš si srandu že jo?Protože jestli to byl pokus napodobit mě " řekl a u toho ukázal ukazováčkem na sebe a dál pokračoval ,,tak to byl dost nepovedený pokus, jelikož se to nikomu nepodaří. "Ještě se na mě usmál a odešel.

Protočila jsem nad tím oči a lehla si znovu do postele ale tentokrát mě vyrušil můj mobil ,který ležel na zemi.
Přišla mi SMS.

Nemůžeme najít Caroline, prosím ozvi se..Elena..

Po téhle zprávě jsem vyletěla z postele a v minutě jsem byla oblečená a šla jsem si udělat ještě raní hygienu.
Už jsem stála u dveří Eleny a klepala jsem tak hlasitě že mě museli slyšet Mystic Grillu.

,,Ahoj,je na hoře.Čeká tam na tebe." Řekl Jeremy a odešel někam pryč.

To se se mnou nebaví? Ptala jsem se sama sebe.
No nic ,vyběhla jsem schody a mířila jsem si to do pokoje Eleny.

,,Co se stalo?"

,,Catrino,je v nemocnici.Pokousalo jí zvíře. "Odpověděla mi Bonnie,která seděla na posteli.

,,Jak je na tom?" Dělala jsem si starosti a myslím že to nešlo přehlédnout.

,,Líp ale kdyby jí Stefan nedal svou krev, tak by umřela. "

,,Pane bože.Určitě to byla ta mrcha Katherine.Já ji zašlapu do země. "Rozčilovala jsem se.

,,Uklidni se.Je v pořádku." Elena se mě snažila uklidnit ale já pořád zuřila vzteky.

,,Možná je v pořádku ale co když to udělá někomu jinému a ten zrovna nebude mít takové štěstí jak Caroline?Musíme ji zabít. "Rozhodla jsem se.

Chtěla jsem ji mrtvou.Přála jsem si aby skončila v pekle.
Nezaslouží si žít.Jenom smrt si ta hříčka přírody zaslouží.

,,Co je ?" Zeptala jsem se Eleny,která právě ukončila svůj telefonní hovor.

,,Caroline zmizela."Řekla a já věděla že je to v hajzlu.

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat