19.

613 30 2
                                    

,,Tak už vstávej!!!" Slyším nějaký vzdálený hlas.
Když už se konečně probouzím, tak ten hlas není vůbec vzdálený.

Kdybych nebyla upír, tak už určitě přijdu o sluch.
Pomalu otevírám oči a znovu je zavírám, jelikož je nějak moc velký světlo.
Na druhý pokus je to o něco lepší a můžu spatřit rozčileného Damona.

,,Co se děje? Člověk tu nemůže ani spát," stěžuji si když se hraní z postele.

,,Co se děje?Klaus se děje.Unesl Elenu a Bonnie jí nemůže najít.Musejí mít na své straně čarodějku." Vysvětluje mi. ,,Do prdele!!!!" Práce mi rozbil dveře od koupelny.

,, Proč jsi mě nevzbudil dřív?" Vysiluji když se začínám oblékat.
Vůbec ani neřeším že je tu se mnou Damon, přece jenom je to můj bratr.
Normálně by měl nějaké narážky, ale teď to taky neřeší.
Situace je totiž dost vážná.

,, Pokouším se tě vzbudit od rána."

,, Počkej kolik...." dívám se na budík na mém nočním stolku a nemůžu uvěřit svým očím ,,to už jsou tři hodiny?Jak to že jsem tak dlouho spala?"

,, Mě se ptej,"

,,Fajn, to je teď jedno.Jdeme toho bastarda roztrhat!"

************
Damon měl pravdu, protože lokalizační kouzlo opravdu nefunguje.
Jenže jak ji sakra máme najít?
Žádnou pitomou stopu taky nemáme.
Jsem docela dost nervní a Damon?
Kdyby jeho pohled vraždil, tak je Mystic Falls město duchů.

,, Mám nápad," pronesla Bonnie a v očích mého staršího bratra byla vidět naděje.

,,Ven s ním," pobídl jí Damon.

,, Mohla bych se dostat do hlavy Stefana."

,,Fajn, jdem na to," souhlasil Stefan okamžitě.

,, Jenže to nubede vůbec nic příjemného," podívala se na něj Bonnie soucitně.

,,To už je mi jedno." Řekl rozhodně Stefan, ale náznak strachu skrýt nedokázal.

,,Tak jo.Přineste mi tři svíčky."

,,Fajn,jdu pro ně." Řekla jsem a upíří rychlostí už jsem byla v kuchyni.
Svíčky by měli být někde tady sakra, ale kde do hajzlu jsou.

,, Něco hledáš??" Ozval se za mými zády hlas, který bych tu teď rozhodně nečekala.
Než jsem se stačila otočit, tak jsem slyšela jen křupnutí,bolest a následně už jsem vyděla jen tmu.

***************

Nějakej bastard mi zlomil vaz.To byla moje první myšlenka co jsem nabyla své vědomí.
Hlava mě ještě mírně bolela, ale stejně mi to nezabránilo se zvednout na nohy a prozkoumat tu malou místnost, ve které jsem byla zamčená.
Byla tu jen postel, na které byla jen stará matrace.
Jinak to tady bylo úplně prázdné.
Okno tu taky nebyla.

,, Já tě zabiju, Klausi!!!!!" Zařvala jsem do prázdného prostoru.
Vůbec jsem se nebála že by neslyšel.
Je tisíc let starý hybrid, není možnost že by to mohl přeslechnout.

Teď jsem se zaměřila na svůj vztek, protože když jsem naštvaná, tak mám většinou větší sílu.
Zkusila jsem vykopnout dveře, ale marně.
Byla jsem tak slabá a jsem si jistá že za to mohl sporýš.
Už skoro dva týdny ho neberu jako vždycky, tak že moje tělo si něj odviklo.
A ten bastard toho hned využil.
Je mi jedno že je to nějaký hybrid, stejně ho zabiju.

,, Myslíš že se tě bojím??Pan velký, zlý hybrid mě sem zavřel.Pomoc,jsem v nesnázích!!"Začala jsem hrát princeznu v nesnázích a potom jsem se znechuceně posadila na tu starou,rozvrzanou postel.

,,Humor ti rozhodně nechybí." Ozval se Klaus a já jsem upíří rychlostí byla hned u mřížích.

,,Za tobě chybí mozek!!!Jak můžeš někoho unést proti jeho vůli!!!Jak mě můžeš nacpat někam do sklepa když s tím absolutně nesouhlasím??!!!!"

,, Lásko, když jsem tě se cpal tak jsi nebyla při vědomí,tak jak jsem se tě měl zeptat??"

,,Ty parchante!!!!!" Vší silou jsem vrazila do cihlové zdi co byla hned vedle mřížích až mě trochu zabolela ruka.

,, Nemáš důvod se rozčilovat, pořád lepší než být svázaná provazem, který je namočený ve sporýši." Nesnáším když mluvil tak klidně.
Tímto se mě totiž snažil vyprovokovat.

,, Radši tohle než se dívat na ten tvůj zasranej ksicht!" Řekla jsem mu s nechutí v hlase.

,,Ty malá, drzá potvoro.." řekl a přez mříže natáhl ruku, tak rychle že jsem to ani nestihla zaznamenat a už mě držel pod krkem ,, chtěl jsem být milý,ale tobě asi víc vyhovuje hrubé chování co?Tak dobře, když si to tak přeješ budiž." Řekl a z kapsy vytáhl injekční stříkačku, ve které byl určitě sporýš a tu mi následně zabodl do krku a postil mě na zem.

,, Půjdu radši za Elenou, ta aspoň ví jak správně se chovat." A s těmi slovy odešel.

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat