28.

416 17 4
                                    

,,Je to už třetí písnička, takže už by si se mohl konečně vyžvejknout." Přihodím docela nepříjemně.

,, Máš pravdu," řekne a přestane tancovat.

,,Tu mám vždycky," protočím očima.

,, Nevěděl jsem, že jsi má rodina,"

,,Ale ty by jsi měl přestat zabíjet nevinné lidi úplně!! " Okřiknu ho.

,, Já vím! Jsem sobecký! Vždycky toho lituji," řekne.

,,Ale zabiješ znovu," připomenu.

,, Jo," souhlasí potichu.

,,Hele promiň, ale na tohle náladu opravdu nemám. Jestli chceš aby jsme spolu někdy začali vycházet, tak to chce nějakej čas a ne jen pár tanců se slovy promiň." Vysvětlím mu a nechám ho tam, tak stát a on mě překvapivě nechá jít.

**************
,, Smím prosit?" Zeptá hlas za mnou a já jsem nucena se otočit.

,, Promiň, ale dnes už tancovat nebudu," řeknu narovinu Kolovi.

,,A smím vědět proč?" Ptá se s úsměvem.

,, Zeptej svýho hybridního bratra," řeknu zlostně.

,,Tak už chápu. Chtěl se omluvit," dojde mu.

,, Myslím jsi, že blbé promiň nápravy vše špatné co kdy udělal," pluvnu zhnuseně.

,, Víš...Klaus je nesmrtelný a to mu dodává pocit, že mu bude vše odpuštěno. Nikdy se nemusel snažit. " Vysvětlí mi.

,,Tak teď bude," syknu a pohledem ho vyhledám, ale není tu.

,,Tak když nechceš tancovat, tak co takhle si zajít pro něco na pití? " Navrhne a s tím už nakonec souhlasím. Přece jenom, tvrdší pití je teď potřeba.

***************
Nakonec jsem přece jenom šla tancovat a to jen díky mým bratrům, kteří trvali na tom, že tu nemůžu jen stát u baru a pít alkohol.
No mě by to jako nevadilo, vzhledem k tomu, že díky Klausovi jsem to tu nesnášela.
Takže jsme dobrou chvíli blbli na parketu, než jsme si všimli Eleny, která se vydala nahoru.
Bylo to hodně divný, takže jsme se vydali hned za ní.
Chvíli jsme si mysleli, že jsme je ztratili, ale zaslechli jsme je v pokoji, který byl hned naproti nám.
Když jsme se však zaposlouchali víc, tak jsme najednou nic neslyšeli.

,,Co to má znamenat?" Mračil se Damon.

,, Nějaký pitomý kouzlo," zavrčí Stefan, který se chystá jít dovnitř.

,,To bych nedělal," doporučí mu hlas za námi.

,,A ty jsi jako kdo?" Zeptám se chlápka, který mu může táhnout už i ke třicítce.

,, Finn Mikaelson," představí se.

,,Kolik vás vůbec je?" Diví se Damon.

,, Počítat snad umíš po těch letech co tu bloudíš, ne?" Zeptá se.

,,No... nějak se stále nemůžu dopočítat, když se pořád objevuje nový a nový člen vaší rodiny," podotkne můj starší bratr.

,,Co tu děláte?" Zeptá se Elena, která právě vychází ze dveří.

,,Co tu děláš ty?" Zeptám se jí.

,,Něco jsme řešili," řekne.

,,S kým si co řešila?" Ptám se.

,, Slíbila jsem jí, že mé děti již nebudou dělat žádné problémy." Vysvětlí žena, která vychází z té samé místnostni, ze které před chvílí vyšla Elena.

,,A proto je nepočítám," zamumlá Damon.

****************

,,Jak jsi můžeš být jistá, že mluvila pravdu?" Ptám se Eleny poté co jsme došli konečně domů.

,, Věřím jí," stojí si za svým.

,,Jo ty, totiž věříš skoro úplně každému, Eleno," řeknu.

,,Jsou spojeni," řekne.

,, Cože?" Nechápu.

,,Spojila je. Spojila mou krví. Při úplňku je chce zabít," vysvětlí mi.

J..jak?" Ptám se zmateně.

,,Mou krví jsou spojení a když zabije jednoho, tak zabije všechny,"

,, Už vidím jak se jeden z nich nechá dobrovolně zabít," řekne Stefan a posadí se se skleničkou bourbonu do křesla.

,,Finn se nechá," prozradí.

,, Zdál se mi divnej hned od prvního pohledu," podotknu.

,,Sebevrah," zašklebí se Damon.

,, Všichni si zemřít, ale nezaslouží," namítnu.

,,Jak to jako myslíš?" Nerozumí mi Elena.

,, Myslím tím třeba Elijahe a nebo Kola," stojím si za svým.

,,Je už pozdě,"

,,Nikdy pozdě není," řeknu a jdu do svého pokoje.

Tohle snad nemyslí vážně.
Vždyť Elijah nám pomohl, aby jsme nezemřeli a Kol mi pověděl vše co věděl.
Vím, ze začátku to byl prvotřídní hajzl, ale potom ukázal, že dokáže být i jiný.
Svým způsobem ho mám ráda a také mi rozumný a nemůžu ho nechat jen tak zemřít.
Odešel mi Jeremy, nemůže mi odejít i on.
V grimoáru, který mi půjčila Bonnie o zrušení takového kouzla nic nebylo a Bonnie se je bohužel zbytečné ptát, jestli by mi ho pomohla zrušit.
Nemá původní upíry zrovna dvakrát v lásce.
O Klause si starosti vůbec nedělám, protože je to parchant, který si žít opravdu nezaslouží.
Jen ať si zkusí jaké to je bát se, že může být tento den tvým posledním dnem.
Tak jak to on dělá každému ve svém okolí.
Jde mu jen o své blaho, vždycky se staral jen o sebe.
Vlastně je mi líto i Rebecci, která je pro něho schopná udělat všechno, tak jako já pro své dva milované bratry.

Vyřízeně se posadím na postel a přemýšlím jak tohle všechno vyřešit.
Ach bože, vždyť ani pořádně neumím kozlem zapálit svíčku, tak jak se chci sakra postavit původní čarodějce, která má být vlastně mrtvá.
Tohle začíná být čím dál více lepší, ale aspoň se tu člověk nenudí.
Opravdu je v tomto o zábavu postaráno.
A to jsem sem jela za životem normálního teenagera, což vzhledem k mé neobyčejnosti nikdy nebude lehké.

Někdy bych si přála být jen čarodějka a nebo také jen člověk, který žije v nevědomosti, že něco jako nadpřirozeno vůbec existuje.
Šaty ze sebe svléknu a zalezu si do horké vany, která mě vítá s otevřenou náručí.
Tady bych mohla být navěky, ale přece jenom nemohu.
Takže bohužel po hodině se oblékám do pyžama a i s vyčištěnými zuby si lehám do postele s myšlenkou, že dnes řešit už nic nebudu.
Jsem nějak unavená, ale nějak divně.
Takto vyčerpaná jsem ještě necítila a to mi nepomohla ani krev, což mě znepokojilo ještě více.
Třeba jsem unavená z toho věčného přemýšlení, jak zachránit své blízké a nebo jak své blízké udržet v bezpečí.
Tohle dokáže taky dost unavit a to i upíra.
Dnes se pokusím vyspat a zítra to všechno budu muset nějak vyřešit.
Jsem plně rozhodnutá, že Kola a Elijaha zemřít prostě nenechám.
Docela mě u Eleny zamrzelo, že i díky tomu, že Elijah může zemřít taky s tímto vůbec souhlasila.
S myšlenkou na to, že to kouzlo prostě zlomím usínám.

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat