,, Takže říkáš, že musím někomu vysát magii?" Ptám se.
,, Teď jsi upír, takže nemusíš. Ty jsi se narodila jako čarodějka bez své vlastní magii. Takový čaroděj většinou vysává magii s čarodějů, ale i s ostatních nadpřirozených bytostí. Ty jsi upír, takže máš moc pořád." Vysvětlí mi Kol.
,, Už to začínám chápat," řeknu.
,,To by jsi už po pátém vysvětlování mohla," podotkne.
,, Já vím, ale je to těžký. Je těžký to prostě pochopit." Řeknu po pravdě.
,, Chápu tě,"
,,To, že jsem heretik znamená, že můj otec nebo matka byl někdo jiný,"
,, Máš pravdu. Tohle téma jsem nakousnut nechtěl," řekne a poškrábe se na zátylku.
,,Jsem nejmladší, takže bráchové by to mohli vědět. Spíš Damon," popřemýšlím.
,,Jen menší otázka," začne a pokračuje ,, to tu budu připoutaný hodně dlouho?"
,,Ne. Klause zřejmě nezajímáš, Damon tě překvapivě nechce mučit nebo nějak vyslýchat a mě už jsi všechno řekl, takže....," prvně se zamýslím, jestli je to dobrý nápad ,, můžeš jít," dodám nakonec a řetězy, které mu brání ke svobodě upíři sílou přetrhnu.
,,Neboj. Klausovi nic neřeknu a když budeš potřebovat pomoct, tak mi dej vědět," řekne.
,,A jak ti mám dát asi vědět," ušklíbnu se.
,,Najdu jsi tě," prkne na mě a už jsem dole sama.
Tohle byl opravdu zajímavý rozhovor.
Přemýšlím, jestli mám vůbec začít pátrat kdo nebyl můj pravý rodič nebo se na to už prostě vybodnout.
Pravdou je, že nemám náladu.
Jeremy je pryč a ze mě ne nějaký super kouzelný upír.
To jsi Bonnie může vzít dovolenou, když magii prakticky můžu provozovat také.Celý den jsem trávila nad deníky svých bratrů a zmínka o tom, že jsem nemanželské dítě nebo, že jsem dokonce adoptovaná nikde nebyla.
Takže mě prostě obdaroval bůh?
Nebo je to prostě blbost a Kol se prostě jenom nudil a chtěl se nějak zabavit.
Kdybych byla obyčejný člověk, tak by to bylo mnohem lepší.,,Achjo," hodím Stefanův deník zpátky do krabice a dám jí na své místo.
Nakonec jsem skončila opět u čtení Jeremyho dopisu.
Čtu si ho pořád dokola a mám pocit, jako bych ho četla poprvé.
Chtěla bych ho mít tady v Mystic Falls, ale chápu, že Jenna a Jeremy musí být v bezpečí.
A doufám, že jsou.,,Kde je?" Ptá se mně s klidným hlasem Damon.
Ani jsem nezaznamenala, že vůbec někdo přišel.,, Víš kde je, tak nevím proč se ptáš," odpovím.
,,Hele..je mi líto, že odjel," sedne si vedle mě na postel.
,,O to nejde!" Křiknu na něj, ale potom se uklidním.
,,Jde o to co ti řekl Kol," dojde mu.
,,Jsem adoptovaná?" Zeptám se narovinu.
,,Nejsi," odpoví hned.
,,Damone, jsi z nás nejstarší, takže jestli něco víš, tak to prosím řekni," podívám se na něj beznadějně.
,,Stefan byl tehdy malý když se do Mystic Falls nastěhovala jedna rodinka, takže si to nemůže pamatovat. Jmenovali se Millerovi a byli divní. Bylo jich docela dost a našeho otce zaujala jedna žena, daleko mladší než naše matka. Jmenovala se Katia a byla krásná, takže se nedivím proč otce, tak okouzlila. Měl s ní takový menší románek, ale když Katia zjistila, že má rodinu, tak zuřila. Poté se dozvěděla, že je těhotná a svěřila se otci. Máma u toho byla, protože celou dobu věděla, že jí její manžel podvádí. Táta se to nikdy nesnažil skrývat, protože to byl vždycky parchant. Katia se jim svěřila, že tě nemůže mít, protože každé nemanželské dítě, které se v jejich rodu narodí je zavražděno a Katia to věděla. Byli to čarodějové, takže mě nepřekvapilo, že mají takové blbé tradice. Nakonec jsi tě otec nechal a máma tě měla už od malička ráda jako svou vlastní dceru. Byly jsme rádi, že tě máme a překvapivě i otec byl rád, že měl dceru, i když říkal, že dítě už nechce mít." Dovypráví a chytne mě za ruku.
,,Co se vůbec stalo s Katio?" Zajímám se.
,,Zabili jí, protože se to nakonec všechno zjístilo. Jenže ty už jsi v rodině byla a tak potrestali Katiu." Řekne.
,, Proč jsi mi to nikdy neřekl?"
,,Otec mi to zakázal a když zemřel, tak už mi přišlo zbytečné rozebírat něco co se stalo skoro před sedmnácti lety." Odpoví prostě.
,, Takže Kol jsi srandu přece jenom nedělal,"
,,Ne, nedělal," usměje se.
,, Takže Bonnie jsi opravdu může vzít dovolenou,"
,, Proč?" Nechápe.
,, Protože až se naučím čarovat, tak už v kouzlení nebude sama."
,,Aha tak,"
,,Stefan to ví?" Ptám se zvědavě.
,, Už ano. Řekl jsem mu to když se tu Kol objevil a řekl ti to."
,,A oni to vůbec věděli jak?" Pořád to nechápu.
,,To by mě taky upřímně zajímalo," odpoví Damon.
Nakonec jsem se pravdu dozvěděla.
Stačilo se jen zeptat Damona a nemusela jsem číst, tak přes sto popsaných deníků.
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanfictionPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...