Popravdě jsem nevěděla, že lektvar bude opravdu fungovat.
Probudila jsem se v pokoji Eleny, kde na mě čekal pohled na mé bratry.,,No konečně," ulevilo se jim, když jsem se na ně podívala.
,,Jak dlouho?" Ptala jsem se.
,,Dva dny. Byla jsi mrtvá déle než Elena." Diví se můj mladší bratr.
,, Hlavní je, že je naživu," řekne Caroline, která právě vchází do pokoje a dodá ,, nemáš hlad?"
Přikývnu a jdu za ní.
Opravdu mám příšerný hlad.
Pět skleniček krve a dva sendviče by mě měli snad stačit.
Měla jsem namířeno k Jeremymu, ale můj milovaný bráška Damon mi musí zkazit všechno, i když vstanu z mrtvých.,,Jdeme domů," oznámí mě.
,, Proč? "
,, Protože až ten parchant zjistí, že jste s Elenou naživu, tak vás přijde zase zabít."
,,Tak ho zabiju sama," řeknu už trochu naštvaně.
,,Je to hybrid! Jak ho chceš sakra zabít??!!!" Rozčileně se mě zeptá.
,, Já nevím! Dej mi pokoj! " Obejdu ho a jdu k Jeremymu.
***********
K večeru už jsem to ve svém pokoji nemohla ani chvíli vydržet, takže jsem si šla zaběhat.
Z nějakého důvodu jsem neměla strach, že bych mohla Klause nebo někoho jiného z jeho rodiny potkat.
Cítila jsem se neporazitelná, i když by mě sundali hned první ránou.
Co si budeme nalhávat, jsou to původní a navíc jsem ještě dnes v noci byla mrtvá.
Chladný vzduch byl velmi příjemný a běh jsem si užívala.
Po dvaceti minutách začínalo být více chladněji, ale to mi vůbec nevadilo.
Spíš mi vadil ten divný pocit.
Cítila jsem se jako by mě někdo sledoval a příjemný to moc nebylo.
Proto byl můj běh rychlejší a už jsem neběžela jenom pro odreagování.
Byla jsem si jistá, že za mnou někdo běžel, ale nebyla jsem schopná se podívat, protože tímto bych se zdržela a to jsem nechtěla.
Po chvíli mě zvědavost přece jenom zradila a já jsem se podívala za sebe a to byla chyba.
Ten kretén co mě sledoval po mě skočil o spadly jsme spolu na trávník u parku.
Rychle jsem ho odkopla a snažila se znovu zvednout, ale bohužel jsem byla oproti útočníkovi pomalá.,, Můžeš přestat," řekl někdo a já ho hned poznala a o to víc jsem se mu snažila uniknout, ale proti původnímu nemám šanci.
,,Nechci ti nic udělat," začne, ale já mu nevěřím ani slovo.
,, Pusť mě!!" Křičela jsem na něho a opět jsem ho od sebe odkopla a tentokrát se mi podařilo rychle vstát.
,, Uklidně se ano? Nic ti neudělám, princezno." Zvedl ruce do obraného gesta.
,,Tohle nevypadalo jako by si se chtěl přátelit," odseknu sarkasticky.
,, Fajn , za to se omlouvám, ale Klaus ví, že jsi naživu."
,,Kole, to si mě přišel opravdu varovat? "
,, Ano," odpoví.
,, Možná jsem ještě dnes byla mrtvá, ale to neznamená, že jsem ztratila rozum." Ušklíbnu se.
,,A ani smysl pro humor," úšklebek mi oplatil.
,,Ale je to pravda. Bratr nemůže vytvářet hybridy, takže s pomocí čarodějky zjistil, že jste s Elenou naživu."
,, Super, kdy máme očekávat jeho návštěvu? "
,, Nevím," odpoví docela upřímně.
,, Nevíš? Co když přijde a my nebudeme mít prostřený stůl pro naše VIP hosta? " Zeptám .
,, Bereš to jako srandu, ale podle mě to směšný není, Catrino," řekne vážným tónem.
,, Máš pravdu, tohle je totiž úplná katastrofa."
,,A to ještě.."
,,To mě nenechá ani na pokoji? Vždyť jsem kvůli němu dnes vstala z mrtvých a už mě musí otravovat? " Přeruším ho.
,,No jo a to si ještě nesly..."
,, Tvůj brát nemá žádné vychování, neví co je to lidskost a soucit," přeruším ho znovu a to už ho asi začíná trochu štvát.
,, Můžeš mě nechat chvíli domluvit? "
,,No jo , promiň,"
,, Děkuji, možná by jsi chtěla slyšet, že jsi opravdu výjimečná," vážně se na mě podívá.
,,Co to meleš? " Zeptám se ho zmateně.
,, Slyšela jsi někdy slovo heretik? " Zeptá se mě.
,,Ne ," odpovím upřímně.
,,Tak to je blbý, když ani nevíš co jsi zač." Ušklíbne se.
,, Cože?" Co ti mele, pane bože.
,,Jsi heretik a jsi nebezpečná." Řekne vážně.
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanfictionPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...