7.

989 40 7
                                    

,,To vůbec nebude dobrý!Stefane!"Křičela sem na svého mladšího bratra Stefana,který se mě už nějakou tu dobu snažil uklidnit.

Caroline je už den nezvěstná a mi nevíme kde máme začít.
Naposledy ji viděli na párty a od té doby se neukázala ani doma.
Musela to být Katherine, jsem si tím naprosto jistá.
Damon jí celou noc hledal a do teď se ještě nevrátil.

,,Catrino,našli ji.Je v nemocnici."Všechen vzek teď vystřídal strach o Caroline.

,,Musím jít za ní. "Upíří rychlostí jsem vyrazila do nemocnice.

Ani na chvíli jsem nezaváhala a rozrazila jsem vchodové dveře nemocnice.
Všichni svůj zrak upřeli na mě ale v tuhle chvíli mi to bylo docela jedno.
Vůbec jsem se nezeptala na svolení  návštěvy a mířila jsem si to do pokoje mojí kamarádky.
Tak už u postele seděla Elena a nad ní byla Bonnie.

,,Jak jí je?" Zeptala jsem se naléhavě.

,,Je na tom blbě."Zlomil se Elenin hlas.

Jen jsem tam tak hloupě stála a přemýšlela nad jednou možností, která mi zaručuje přežití Caroline.
Upíří krev.Moje krev.
Bonnie svůj zrak zvedla ke mě a já nevěděla jestli náhodou nečte i myšlenky.

,,Udělej to."Potvrdila mou teorii Bonnie.

Jen jsem přikývla a přešla jsem ke Caroline.
Pohladila jsem ji po tváří a kousla jsem se do zápěstí, které jsem jí následně přiložila k jejím namodralým ústům.
Po zbytek dne jsme sledovali jak se zdravotní stav Caroline zlepšuje ale stejně si ještě v nemocnici pobude.

Když návštěvní hodiny skončily tak jsem velmi nerada musela opustit její pokoj a myslím že jsem nebyla sama.
Holky z toho taky nebyla zrovna tak nadšené ale nic jsme bohužel než mohl.
Ovládnout jsem je taky nemohla,jelikož je dost pravděpodobné že jim v krvi koluje sporýš.

Domů se mi moc nechtělo a tak jsem přestala u Eleny.
Taky se mi tam popravdě nechtělo,protože jsem se bála že Katherine zase něco zkusí.
I když není pozvána do domu,tak je velice chytrá.Určité by ji něco napadlo a to nechci riskovat.
Velice dobře jsem si začala rozumět s Jeremym.
Byl milý a taky si toho dost prožil a pořád vypadá tak šťastně.
A nebudu zapírat že je to kus chlapa na to že mu je sedmdesát let.

S Elenou jsme si udělali menší večírek ale po pár hodinách jsem obě usli s popkornem v ruce.
Ráno nás probudil Jeremyho otravný mobil,který slyšela i Elena.
Ona je vlastně škola.
Rychle jsem se zbalila a letěla jsem si to směrem k penzionu.
Tam jsem si dala rychlou sprchu a další potřebné hygienické potřeby.
Oblékla jsem se do čistého oblečení a potom i se školníma věčma běžela do školy.

Přišla jsem dvě minuty před začátkem vyučování.
Elena už seděla ve své lavici jako slušná žačka.
Akorát přišla paní učitelka biologie a začala probírat minulou látku.
Po obědě byl tělocvik na ,který jsem se moc netěšila i když vím že mi sport nedělá problém.
Jak ,který.
Hráli jsme volejbal ,který jsem hrála poprvé.

,,Páni Catrino,myslela jsem že si upír. "Obrátila na mě Bonnie svůj pohled a poslední slovo zašeptala.

,,To jo ale nejsem superman." Sarkasticky jsem jí odpověděla a snažila jsem bagrem odrazit míč na protivníka.

,,To se naučíš.Pro tebe je to hračka. "

,,To jo ale buď ráda že nehrajem vybíjenou,Bonnie."Ta se na tím jen usmála a společně SME pokračovali ve hře.

Nakonec nás tým prohrál ale mě to bylo docela jedno.
Dneska jsem neměla moc náladu.
Taky mě dost překvapilo že jsem u nás doma vyděla Caroline celou od krve a hned mi to došlo.
Ona je upír.

,,Co se stalo?"Zeptala jsem se Stefana ,který se nad ní skláněl s mokrým ručníkem.

,,Tady maličká se nám neudržela. Viď?"

,,Damone,radši buď sticha."Vraždil ho pohledem Stefan a dál se věnoval Caroline.

Ta se jen dívala nevěřícně na své zakrvácené ruce a nepřestávala brečet.

,,Já... sem...nechtěla. "Říkala mezi vzlyky.

,,To bude dobrý Caroline.Každému nováčkovi se to stane." Utěšoval ji Stefan.

,,No každému ne."Přemístil svůj pohled Damon na mě.

Jen sem ho už podruhý vraždila svýma očima.
Ten jen zvedl ruce v obranném gestu a dál už nám necpal ty své nepotřebné komentáře.

,,Vypadala jako Elena."Řekla už klidnějším hlasem

,,Katherine."Přecedila jsem skrz zaťaté zuby.

,,Řekla Do boje."

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat