,,Dobrý den.Tady máte nějaký balík tak kdyby jste ho mohla podepsat a převzít? "Ptal se poslíček pošty, který mi přinesl nějaký velký balík ale opravdu byl hodně velký.
,,Jistě." Řekla jsem s úsměvem a balík si převzala. Když jsem si ho převzala tak si mě poslíček nevěřícně prohlížel.
Nevěděla jsem proč ale až teď mi to došlo.
Ten balík byl pro člověka hodně těžký a poslíček měl co dělat aby ho vůbec mohl předat a já si ho tu bez problémů držím a ještě dokážu podepsat potvrzení že jsem ho převzala.,,No...hodně často posiluji."Řekla jsem mu s úsměvem a doufala že tomu uvěří.
Nakonec to nechal být a odešel.,,Páni.Nevěděl jsem že je Jeremy až takový ctitel."Divil se Damon,který právě vylezl ze sprchy.
,,Ty nemáš nic na sebe?"Zvedla jsem jedno obočí.Damon se tam předváděl jen v ručníku kolem pasu.
,,Mám ale takhle mi to přeci sluší více ne?No ale ten ručník to přece jenom kazí. "
,,Prosím tě! Ani to nezkoušej!"Křikla jsem po něm když se chystal ten ručník sundat.
Jen pokrčil rameny a odešel po schodech nahoru do svého pokej.Hned co odešel jsem na ten balík vrhla až jsem se styděla za svoji zvědavost.
Byla to televize? To jako fakt?
Nevěděla jsem že to myslel až tak do slova.
Také tam byla černá obálka a není byla moje jméno.
Jen jsem si otráveně pozdechla a otevřela ji za účelem si ji přečíst.Dráha Catrino,
jak jsem řekl, máš tu novou televizi, kterou jsem nešťastnou náhodou zničil.
Doufám že vám déle vydrží.
Také vám chci oznámit aby jste v nejbližší době očekávali návštěvu mého bratra.
Je celý nedočkavý až vás všechny pozná osobně.Mikaelson
To je fakt směsné.
Také by mohl říct jak se jmenuje.
Dopis jsem hodila zpátky do krabice a nechala ji v rohu obývacího pokoje.
Teď nemám čas na nějaké zapojování.
Musím do školy.*************************
,,Chtěly bychom vám představit nového učitele Dějepisu. "Oznámil nám řiditel když přicházel i z nějakým mužem do třídy.
,,Dobrý den,jmenuji se Alaric Saltzman a budu vás učit dějepis."Představil se pan učitel a řiditel mezi tím odešel.
Nemůžu si pomoct ale byl strašně povědomí a jeho pach také.
Určité jsem ho už někde musela potkat ale kde?To netuším.
Než se stačil věnovat svému prvnímu výkladu, tak řiditel přišel do třídy znovu a já nebyla na tolik tolerantní abych se postavila jako ostatní znovu.
Samozřejmě že si toho nikdo nevšimnul.,,Takže tady vám jen představím vaši novou spolužačku Rebekah Mikaelson. Doufám že na ni budete milý."
Tak tohle je opravdu dokonalá legrace.
Mikaelson???To už posílá špeha i do školy.
Okamžitě jsem očima vyhledala Stefana a soudím podle jeho výrazu že je v šoku stejně jako já.
Tak kolik jich vůbec je ??!
Ta blondýna okamžitě vyhledala očima Stefana a potom mě. Nakonec ten svůj pohled doplnila svým úsměvem.
Myslím že své studium ukončím.
Prosadila se přede mě a potom se ke mě otočila.,,Čekala jsem že se tu potkám s Elenou. "Řekla trochu zklamaně.
,,Já zase čekala že odsud vypadnete.Taky jsem se nedočkala."
,,Víš, mě je tisíc let a jsem původní takže..... "
,,Slečno Mikaelson, otočte se do předu.Je výuka. "Řekl učitel a Rebekah se otočila.
Nevím proč ale učitel na mě prknul
Teď už jsem si opravdu jistá že ho odněkud znám a on podle mě také.*****************
,,Říkám že ona nám udělá ve třídě peklo!!" Říkala jsem Stefanovi když jsme jeli domů.,,Neříkej že se bojíš."
,,Ne ale.....já se neumím bránit tak jak vy."
,,My tě ale ochráníme."Uklidňoval mě můj mladší brážka.
,,Ale já se chci bránit sama.Chci pomoct né být přítěž. "
,,Tak tě budeme učit. Aspoň se nějak zabavíme,jelikož s ní do školy chodit nebudu."
,,Fajn a také musím zjistit odkud znám našeho nového učitele dějepisu. "
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanficPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...