,,Děkuji že jsi si na mě udělala čas. Vůbec nevím co si mám vzít. "Děkovala jsem vděčně Eleně.
,,Za málo." Usmála se na mě.
Oblečení na tu párty už mám vybrané ale nevím co budu dělat ten zbylí čas. Párty začíná až o půl osmé takže se budu docela dost dlouho nudit.
Elena už odešla a já jsem si zašla pro pytlík krve, protože nechci aby mi hlad zkazil dnešní párty.Když jsem si brala pytlík, tak mě docela překvapilo že už tu není zvířecí krev.
Moje zvědavost mě opět zradila a utíkala jsem za Stefanem.,,Stefane,od kdy piješ lidskou krev?"Zeptala jsem se Stefana ,který si právě psal do svého deníku.
,,Od pondělí. "
,,Co ?Však tam ještě ve čtvrtek večer ta krev byla."
,,Jo.To byla ale teď už tam není.Neboj, už se umím ovládat. "Řekl a usmál se na mě.
Jen jsem přikývla a nechala ho opět psát deník. Docela by mě zajímalo proč se tak tlemí u toho psaní.
Budu si ho muset zase přečíst.
Pořád mi zbývá moc času, asi zajdu k Eleně.Cestou se na mě skoro pořád někdo díval a vždy to byl nějaký kluk.
Ostatním holkám by to bylo příjemný že si jich někdo všímá ale mě to příjemný není.
Až teď jsem si všimla proč jsem pořád středem pozornosti.
Měla jsem na sobě tričko od pyžama, takže mi šla vidět podprsenka.
Musela jsem si ji splést s mým modrým tílkem.Rychle jsem si zapla mikinu a přidala do kroku.
Pane bože ,že já musím mít vždy nějaký trapas.
Když už jsem byla u domu Eleny tak jsem začala klepat a zvonit.
Nesnáším čekání.
Konečně už někdo otevřel ale Elena to nebyla.
Stál tam nějaký kluk asi v mém věku.
Byl hezký a to hodně. Díval se na mě jako by viděl ducha.,,A-ahoj,potřebuješ něco?" Vykoktal otázku.
,,Hmm....Jo ,hledám Elenu.Je doma?"
,,Jo, zavolám ji ať jde dolů. "
Chtěla jsem jít dovnitř ale nešlo to.
Blbý kouzlo,musí mě pozvat dovnitř.,,Pojď dál."Pozval mě konečně dál.
Elena byla dole během chvilky.
Vypadal docela překvapeně ale stejně se pořád usmívala.,,Ahoj,nevadí že jsem přišla? Doma se strašně nudím."Řekla jsem na rychlo.
,,Ne vůbec. Taky se docela nudím. "Přiznala nakonec.
Nakonec jsme šli spolu nahoru a začali si povídat.
Měla velmi útulný pokoj a hezký pokoj.Všimla jsem si že měla na posteli nějaký deník.,,Ty jsi píšeš deník?"
,,Ano,patří to k mým koníčkům. "
,,Aha, i Stefan si píše deník. Taky asi začnu."Uvažovala jsem nahlas.
V půl sedmý jsem šla domů abych se stihla připravit ale ještě než jsem odešla mi Elena oznámila že ona i její bratr o nás ví.Její táta jí o upírech kdysi vyprávěl tak už Elena pozná kdo je upír a Jeramy to taky věděl ale nechali si to pro sebe a ještě k tomu mě překvapilo že se vůbec nebojí.
Dost mě stím dostala.Dala jsem si horkou sprchu a šla se na líčit. Dala jsem si jen lehký Make-up.
Vlasy jsem si nemusela moc natáčet, jelikož jsem je rovné neměla. Nakonec jsem si oblékla šaty co mě Elena pomohla vybrat a šla dolů za Damonem a Stefanem.,,Můžeme už jít? "Ptala jsem se když jsem sešlapovala poslední schod.
,,Jo.Můžeme." Souhlasil Damon.
Taky se rozhodli že na párty půjdou, jelikož tam jde Elena tak Damon také.
Když jsme přijely párty už byla v plném proudu.
Mí bratři se hned stratili a já tam jen tak stála.
Tamhle jsem už viděla Bonnie a Caroline.Obě byli moc krásné.,,Ahoj holky."Pozdravila jsem je.
,,Ahoj Catrino.Páni tobě to dost sluší. "Řekla mi Caroline a Bonnie s ní souhlasila.
,,Vám to taky hodně sluší."
Caroline si odskočila a já jsem tam zůstala s Bonnie.
Právě k nám mířil Tyler a jeho parta pitomců.,,Ahoj,krásky. Proč tu jen tak stojíte? Na mé párty se musí každý bavit."
Jeho párty? To on je ten Lockwood?
To není možný. Věděla jsem že Lochwoodovi jsou idioti ale že by byl jeden z nich až takový pitomec to by mě opravdu nenapadlo.Nechtěla jsem tam tak stát a tak jsem od nich odešla.
Viděla jsem akorát Elenu a malém mi upadla čelist na zem.
Vypadala opravdu...nevím jak to říct.Tak jinak.,,Ahoj Eleno,nakonec SIS vzala úplně jiný šaty. "Jen se na mě usmála a obejmula mě.
,,Co to děláš?"
,,Máš opravdu krásné šaty. "
,,Děkuji ale ty si mi vybrala ty a..." až teď mi to docvaklo ,,Katherine."Řekla jsem s velkou nenávistí v hlase.
,,Čekala jsem dojemnější přivítání Catrino."
,,Co tu do háje chceš?!! "
,,No nevím jak ty ale já přišla na párty. "Usmála se na mě tím svým falešným úsměvem, který umělá jen ona.
Hned co zmizela jsem běžela najít Stefana a Damona.Měla jsem štěstí že byli spolu.
,,Máme problém."
,,Dráha sestro,rozhodl jsem se že mi tento večer vůbec nic nezkazí."Řekl mi Damon.
,,Je tu Katherine."
,,Tak s tou mrcho sem nepočítal. "
,,Věř mi že nejsi sám. "
,,Najdi Elenu a vůbec nevcházej te ven.Je ti to jasné? "Řekl teď pro změnu Stefan.
,,Ano." Souhlasila jsem a šla hledat Elenu.
Právě byla sama a nalívala jsi pití.
,,Catrino,co se děje? "Elena okamžitě poznala že není něco v pořádku.
,,Něco se děje. Stefan říkal že mám jít za tebou ,máme tu zůstat a nechodit za nimi, tak jdeme za něma?"
,,No jasně."Souhlasila okamžitě Elena a vydali se za Stefanem a Damone.
Hned jsme je našla ale né tak jak jsme si přáli.
Stefan ležel v bezvědomí a Damona držela pod krekem .Eleně jsem cestou vše vysvětlila.
Katherine nám nevěnovala svou pozornost a tak jsem toho využila a skočila po ní ale bohužel jsem se mýlila.
Moc dobře věděla že tu jsme.Odhodila mě pryč a já narazila do nejbližšího stromu.,,Asi jste si to neuvědomy ale jsem straší že jste vy dohromady. "
Potom její pozornost zaujala Elena ale než se k ní stihla vydat tak padla na zem s velkým křikem.
Podívala jsem se na osobu,která byla za tohle zodpovědná a nemohla jsem uvěřit vlastním očím.
Byla to.....
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanfictionPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...