24.

529 29 5
                                    


,,Ty tomu kreténovi věříš??!!" Rozčiluje se Damon.

,,Ne," řeknu naštvaně.

Příště nepůjdu za Damonem když se hned začne rozčilovat.

,,Tak proč jsi ho sem přivedla?" Zeptá se mě, už trochu klidně.

,, Protože ho nemůžeme nechat jen, tak odejít," řeknu.

,,S tím musím souhlasit," řekne Stefan, který probodne Kola dýkou s tím speciálním popelem z bílého dubu.

,, Teď máme jako rukojmí?" Zeptá se Elena.

,, Nemyslím si, že ho Klaus bude hledat a také si nemyslím, že byl na jeho straně." Odpovím upřímně.

,,Ale stejně bude lepší když bude hnít dole s dýkou v srdci?" Zeptá se Elena.

,, Pořád je to jeho bratr," řekne Damon.

*********
Kola tu máme už dva dny a nic se neděje.
Možná ho Klaus fakt nehledá a možná je  to past.
Momentálně jsem v pokoji a čtu si další deník ze Stefanovi sbírky.
Někdy měl fakt frustrující období.
Teď ho asi zažiju i já, protože Jeremy odjel.
Elena navrhla, aby Jenna a Jeremy jeli na nějaký čas pryč z Mystic Falls .
Jeremy se ani nepřišel rozloučit, což se mě docela dotklo.
Zdá se mi, že se mi vyhýbá.
Z mého přemýšlení mě vyrušilo klepání na dveře od mého pokoje.
Byla to Elena.

,, Ahoj," pozdraví mě, když zavře dveře.

,, Čau," odpovím.

,,Hele... vím, že jsi naštvaná, ale..," začne, ale já ji hned přeruším.

,,Eleno, přestaň. Radši mi řekni proč se mi Jeremy, tak vyhýbal," řeknu a postavím se.

,, Mám ti dát tohle, " šeptne a podá mi obálku.

,, Nechám tě tu," řekne a odejde z pokoje.

Nevím jestli tu obálku mám otevřít a dopis jsi přečíst.
Z nějakého důvodu se bojím co je v něm psáno.
Nakonec ho přece jenom otevírám.

Catrino,
   Asi to teď vypadá, že jsem totální zbabělec a taky je to možná pravda , ale nezvládl jsem se přijít s tebou rozloučit, tak ti píšu dopis.
   Je mi líto, že to muselo skončit, tak jak to skončilo a to mým odchodem.
  Vůbec se mi to tu opouštět nechtělo, ale Jenna mě potřebuje.
  Hodně toho pro nás obětovala a já jí teď nemůžu jen, tak nechat.
   Nemůžu ti slíbit, jestli do Mystic Falls vůbec někdy vrátím.
   Podle Eleny to tu není bezpečné a má pravdu, není.
    Jsi holka, která mě na první pohled okamžitě okouzlila.
    Věděl jsem, že se do tebe hned zamiluju a byla to pravda.
   Kdybych se měl vrátit, tak bych tohle nedělal, ale já vím, že se nevrátím a tohle dělám velmi nerad, ale bylo by pro nás pro oba lepší, kdyby jsme se rozešli.
     Snad chápeš, že by nás vztah neměl šanci a věř mi , že to dělám nered.
     Opatruj se.

   Miluju tě,
                                             Jeremy

Dopis, který držím v ruce je zmáčený od slz, které ten dopis způsobil.
Má pravdu, že by náš vztah neměl cenu, když se zřejmě asi nevrátí.
Dopis jsem vrátila zpátky do obálky, kterou jsem položila na noční stolek hned vedle mé postele.
Sešla jsem schody a šla rovnou přes obývací pokoj ke dveřím a vyšla ven z penzionu.
Neměla jsem náladu vůbec na nic.
Nedávno jsem vstala z mrtvých, také jsem zjistila, že jsem nějaký heretik a teď se se mnou rozešel kluk, kterého miluji.
V Mystic Falls teprve svítá a já už tu znuděně bloudím městem.
Jak jsem to dopadla.
Tento druh bolesti, který teď prožívám je hrozný.
Je daleko horší, než když mi Klaus probodl srdce dřevěným kůlem.
Ta bolest aspoň netrvala, tak dlouho jako tahle.
Nemám tušení co mám dělat, protože jsem zamilovaná nikdy nebyla.
Nakonec jsem se rozhodla zjistit něco o mě.
Lépe řečeno, něco o heretikovi.
Bonnie nic nevěděla, jak jsem čekala.
Tak mi zbyla jen jediná možnost a to jít za Kolem a to znamenalo neslyšně projít kolem mých bratrů, což většinou lehké vůbec nebývá.

Dnes bylo po dlouhé době štěstí na mé straně.
Bratři doma nebyli.
Na nic jsem nečekala a šla rovnou za Kolem, který leží ve sklepě na sporýšové infuzi.
Zase bylo štěstí na mé straně a Kol díky tomu, že sporýš došel byl při smyslech.

,, Jdeš mi dát další dávku, maličká?" Zeptá se sarkasticky.

,,Ne, nejdu a neříkej mi maličká. Momentálně mám navrch a navíc kdyby nebylo našeho upírství jsme skoro stejně staří." Řeknu.

,, Pravda. Co tu vůbec děláš?"

,, Hledám pravdu," odpovím prostě.

,,O sobě?"

,,Ne, o mým učiteli přírodních věd. Jasně, že o mě," syknu.

,, Dnes jsi nějaká drsná," řekne.

,, Nemám dobrou náladu, takže bych ti radila, aby jsi šel rovnou k věci." Varuji ho.

,, Prvně mi řekni co se stalo," trvá si na svém.

,,Ty jsi neuvěřitelný," řeknu a poraženě si sednu na zem naproti němu.

,, Jeremy se se mnou rozešel," přiznám nakonec.

,,Oou," podívám se na něj a čekám výsměch, ale dívá se na mě se soucitem a lítostí v očích.

,,On i Jenna odjeli z města a..,"

,,Podle něj by to nemělo cenu," přeruší mě a dokončí to co jsem chtěla říct.

,, Jo," šeptnu.

,,Hele uvidíš, že to bude dobré. Lidé to říkají často, ale je to pravda. Zamiluješ se znovu," řekne.

,,Ty jsi teď i nějaký původní psychiatr, nebo co?" Zašklebím se něj.

,,Ne, jen vím v jaké si teď situaci,"

,,Ty? To to pochybuju. Pochybuji, že někdo z tvé rodiny a ty jste byli do někoho zamilovaní, vždyť jenom zabíjíte  kolem sebe nevinné lidi." Řeknu už trochu naštvaně.

,,Byl jsem zamilovaný," šeptne.

,, Vážně?" Zeptám se se zvědavostí v hlase.

,, Jmenovala Maria a byla to první žena, kterou jsem kdy miloval. Byla to čarodějka," začne.

,,Co se s ní stalo?"

,,Zabil jsem jí,"

,,Co... vlastně, jsem říkala, že kaž...,"

,, Nevíš jak to bylo," přeruší mě a pokračuje ,, když nás naše matka proměnila v upíry, tak nikdo z nás neuměl svou žízeň ovládnout a den po mém prvním krmení za mnou přišla. Líbaly jsme se, tak jako vždycky když jsem byl člověk, ale tentokrát to bylo jiné. Byl jsem stále hladový a nevěděl jsem, jak se mám držet zpátky. Nikdy jsem si to nepřestal vyčítat. Někdy to bylo dokonce, tak hrozné, že jsem si párkrát vypl svoji lidskost. Víš, dokonce mi jí připomínáš. Jsi stejně silná jako ona a také nebojácná, někdy i tvrdohlavá." řekne na jeden nádech a já nevím co na to říct.

Nikdy mi ani k jednu z rodinu Mikaelsonových nesedělo slovo láska.
A ani se nedivím, protože se nikdy nechovali hezky.
Nakonec jsem se dozvěděla úplně něco jiného, než to proč jsem sem vůbec přišla.
Dozvěděla jsem se, že Kol Mikaelson přece jenom nějaké to srdce má.

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat