Damon byl celou noc u Eleny doma,protože se o ni bojí ale co z může obyčejný upír proto tisíc let starému hybridovi?
Nic.
Já vlastně také byla celou noc vzhůru a přemýšlela jak to všechno zvládneme.
Jestli je jeho rodina tolik početná jak Katherine říkala tak proti nim nemáme žádnou šanci ale to neznamená že se vzdáme.
Zase tak beznadějní nejsme.
Máme čarodějku z nejsilnějšího rodu čarodějů, která je opravdu dost silná.Stefan také nebyl doma takže jsem tu byla sama.
Ne že bych se nějak bála to vůbec ale v sebeobraně nejsem zase tak dobrá jako mí bratři ale kdo by útočil na nevinnou dívku?
Už hodně lidí mi řeklo že na první pohled vypadám jako šprt ale to že jsem chytrá přece neznamená že jsem šprt.
Z mého přemýšlení mě vyrušili nějaké zvuky z obývacího pokoje a už po druhý jsem měla pocit že dostanu infarkt i když to není možné.
Pomalu a potichu jsem scházela schody dolů do obýváku a nemůžu popřít jaký strach mnou vládl.V obývacím pokoji jsem ale nikoho neviděla a ani už neslyšela ale přítomnost někoho jsem cítila pořád.
Na to jsem byla zase lepší já, měla jsem lepší smysly než Damona a Stefan.
Dech se mi velmi rychle zrychloval ale zmocňoval se mě vztek.
Vztek, protože sem někdo vlezl,někdo kdo neměl a někdo koho jsem neznala ale pach mi byl docela povědomí.
Najednou do mě vrazil takovou sílou že jsem srazila i televizi.,,Ta televize nebyla zdarma."Prohodila jsem jen tak když jsem se hrabala ze země zpátky na nohy.
Ani nevím kde se ve mě bral takový sarkasmus.,,Stejně vtipná jako ti tvým slavní bratříčkové."Řekl a mě došlo že už jsem ten hlas někde slyšela.
Když jsem se konečně podívala na zdroj toho známého hlasu,tam jsem malém letěla znovu k zemi.
Stál tam ten co mi minule donesl tu pizzu a ten co byl včera s Klausem v Grillu.,,Co tady děláš??! "Procedila jsem skrz zuby.
,,Nejsi moc dobrý hostitel." Zatvářil se zklamaně.
,,Víš většinou pohošťuji lidi co pozvu a mám takový pocit že ty k nim nepatříš.
,,Promiň, pozval jsem se sám.
Jen jsem vám měl vyřídit vzkaz od mého bratra.",,Bratra?"
,,Ano,od Klause.Nemáte dělat žádné blbosti a hlavně Elena.To víš, potřebuje ji živou. "Mluvil jako by to byla samozřejmost.
,,Na co?Proč jste sem přišli?!"
,,Moc otázek. "
,,Vypadni te z tohoto města!! "Už jsem po něm doslova křičela.
Teď mě jeho pohled dost vyděsil. Upíří rychlostí se ke mě přesunul a přirazil mě ke zdi.,,Ty nejsi v pozici aby si mi říkala co mám dělat. Jsem Mikaelson a nikdo mi nebude říkat co mám dělat!!!!" Křičel na mě a škrtil mě.
Snažila jsem se ho odstrčit ale byl moc silný.
Dokonce víc než mí bratři nebo Katherine.
Potom mě pustil a já se mohla pořádně nadechnout.
Potom si to kráčel ke dveřím ale zastavil se a otočil se ke mě.,,Neboj.Koupím ti novou televizi ,lásko. "Řekl a kráčel si to pryč do temné noci.
****************
Seděli jsme v domě Eleny a nevěděli co říct jen jsme tam tak houpě mlčely.
Celou situaci jsem jim řekla i to jak rozbil televizi.,,Měli by jsme na někoho ten dům napsat.Takhle to nejde aby k nám lezl každý upír. Mohl tě zabít." Prolomil to ticho Stefan.
,,Stefan má pravdu.Měli bychom ten dům napsat na Elenu.Bude tam v bezpečí. "Navrhl Damon.
,,Souhlasím.Bude tam v bezpečí." Souhlasila jsem.
,,Jo,já v bezpečí budu ale co Jenna a Jeremy?Co oni?Co když jim ublíží? Tobě malém utrhl hlavu."Zvýšila hlas Elena.Asi se jí ten plán moc nelíbil.
,,Hele kdyby mě chtěl zabít tak by to už dávno udělal ale neudělal.
Podle mě mají své plány a my v nich všichni jsme.Jinak by už dávno někoho zabili."Řekla jsem.Měla jsem pravdu.
Určité mají nějaký plán, který nedopadne dvakrát nejlíp.
Tohle se bez boje neobejde a já za svou rodinu a přátelé bojovat budu i kdybych měla zemřít.
A ten zmetek tu televizi opravdu zaplatí.
Teď nevím jak se budu večer dívat na svůj seriál.Tak ,který bratr Klause to asi byl?
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanfictionPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...