,,Přísahám že ho zaživa upálím!!!!"Zuřil Damon už od té doby co jsme se dozvěděli že Klaus drží Stefana.
,,Proč Stefan?Vždyť mu jde o mě. "Nechápala Elena.
,,Ještě mi to připomínej,Elenou."
Elena nebyla jediná, které to přišlo divné. Vždyť mu šlo o dvojnici a né o obyčejného upíra.
To mi vůbec nesedělo, musí být za tím něco mnohem více.
Jinak to prostě žádný smysl nedává, vůbec.
Rozhodla jsem že jdu za Bonnie ,kterou jsem mimochodem už dlouho neviděla a stejně tak Caroline, ale ta momentálně pomáhá našemu novému vlčátku.
Tyler Lockwood už spustil kletbu a tak ho dnes čeká první úplněk a Caroline mu dělá asistenta.,,Kam jdeš? "Zeptal se mě Damon s podezíravým výrazem když jsem si to mířila ke dveřím.
,,Vem." Na žádnou odpověď nebo svolení jsem nečekala a šla jsem prostě pryč.
Napadlo mě že by Bonnie mohla udělat lokalizační kouzlo, ale taky mě napadlo že Klaus zřejmě blbý není a také předpokládám že na své straně nějakou tu čarodějku bude mít takže ho jen tak rychle nenajdeme.
To samozřejmě neznamená že se tak snadno vzdám.
Ještě je tu Kol, na kterého Klaus určité kašle, takže by jsme mohli vystopovat jeho, ale samozřejmě jestli s tím Bonnie bude souhlasit.*************
,,A je to dobrý nápad? "Přesně podle mých představ.
,,Jen pomocí kouzla určíš jeho polohu,nic víc." Snažila jsem se jí přesvědčit.
,,Nic víc? A co uděláš ty?"Zvedla jedno obočí.
,,Nic."Odpověděla jsem jednoduše.
,,Fajn."
,,Jsi skvělá. "Začala jsem jásat a vrhla se jí kolem krku.
,,Máš něco co mu patří?" Fajn, takže mám smůlu.
,,A to je až tak nutný?"
,,Zase tak moc ne, ale má to jistotu že se kouzlo určitě povede.Takhle jí nemám."Řekla a dala se do práce.
Nachystala si mapu a pět svíček.
,,Phasmatos...."Začala odříkávat potřebné zaklínadlo.
,,No to snad nemyslí te vážně. "Bože! Co jsem komu udělala.
,,Damone!Co chceš!?"
,,Co chci?Doufám že nehledá te původní. "Ptal se nás.
,,Přesně to děláme a co?"
,,A co??Jsi normální? Když ho hledáte bez jeho osobní věci nebo krve, tak to ten dotyčný zjistí. Takže doufej me že jsem vás zastavil včas. Bonnie a prosím tě, pokud nejsi zkušená tak nic nedělej."
,,Bonnie je náhodou velmi silná čarodějka! "Zastala jsem mé kamarádky.
,,Silná být může ale nezodpovědná taky." Mrkl na ni a odešel.
,,Já ho nenávidím."Přiznala jsem.
,,Věříš že nejsi sama?"Opáčila se Bonnie.
*************
V Mystic Grillu bylo dnes celkem plno a já měla chuť je všechny roztrhat na kusy za to jak jsou tady všichni šťastní zatím co já postrádám mladšího bratra, kterého mi unesl jeden arogantní kretén.
S otráveným výrazem jsem si šla sednout do rohu celé místnosti.
Nejradši bych si objednala nějaký pořádný alkohol, ale bohužel Matt dnes směnu nemá a ten starý barman má v krvi sporýš takže by bylo zbytečné ho ovládnout.
Musela jsem se zpokojit s jablečným džusem, který jsem si objednala.Začala jsem se rozhlížet po přeplněném Grillu když jsem si všimla nějaké ženy sedící u baru ve společnosti někoho koho bych nejradši zavraždila aspoň dvaceti způsoby.
Ten arogantní zmetek číslo dvě s ní flirtoval a ona hltala každý jeho pohyb.
Možná vypadá tak na dvacet něco ale v hlavě toho asi moc nemá.
Po pár minutách spolu odešli a mě bylo celkem jedno kam odešli.
O tu ženu jsem se ani moc nebála protože její pach jsem cítila až jsem.
Je to už druhý vlkodlak v tomhle městě a pro změnu se přátelí s původními.Nakonec jsem svůj jablečný nápoj dopila a na stůl jsem položila peníze a nakonec jsem se vydala na penzion.
Už mi to tu totiž začalo lézt pěkně na nervy.
Doma jsem si dala každodenní dávku krve a zamířila jsem si to koupelny, ale mou pozornost upoutaly otevřené dveře Stefanova pokoje.
Hned jsem t v běhal za účelem seřvat Damona co tam vůbec leze.
Jenže to nebyl Damon co stál uprostřed pokoje ale ....,,Stefane?"Zeptala jsem se jako bych se bála že to není on ale nějaký duch.
ČTEŠ
Catrina Salvatore-The Vampire Diaries
FanfictionPříběh je o třech sourozencích Salvatore. Stefan a Damon Salvatore mají mladší sestru jménem Catrina ,která spolu s Damonem cestují po světě už nějakou tu dobu. Jedno ho dne však potkají Stefana ,který před dvaceti lety vyplul své emoce a stal se ro...