12.

739 33 3
                                    

Nevím co si mám sakra vzít na sebe takže budu muset zavolat Caroline,doufám že bude mít čas.
Elenu a Bonnie otravuji pořád.
Chvíli to vyzvánělo ale né moc dlouho.

,,Ahoj Caroline,máš čas? "Zeptala jsem se jí s nadějí že mi odpoví kladně.

,,Promiň ale mám zaracha,máma se dozvěděla o mojí absenci."

,,V pohodě stejně to nebylo nic důležitého. "Ve skutečnosti bylo.

,,Tak ahoj a ještě jednou promiň." Rozloučila se a tipla mobil.

Nakonec jsem si vzala obyčejné černé džíny a tmavě modrou halenku.
Vlasy jsem si vyžehlila a jemně namalovala.
Když jsem usoudila že už to bohatě stačí tak jsem se ještě rozmýšlela jestli si mám vzít boty na podpatku nebo baleríny.
Baleríny nakonec vyhráli a já už čekala jako malá holka u dveří.
Jeremy by tu měl už být, co když si to rozmyslel a nechce mít se mnou nic společného.

Když zazvonil zvonek tak mi spadl obrovský kámen ze srdce a rychle jsem šla otevřít.

,,Myslela jsem že jsi si to rozmyslel. "Řekla jsem mu místo pozdravu.

,,A proč bych měl?" Ptal se mě nechápavě.

,,No protože... hm..to je jedno.Půjdeme? "

,,Samozřejmě. "

********************

Celý večer probíhal úžasně.Zašli jsme do Grillu kde mi Jeremy mi vyprávěl o své rodině a bylo mi ho strašně moc líto.
Nakonec jsem řekla i já o své rodině a to s velkou nechutí.
Objednala jsem si pizzu a colu a Jeremy to samé akorát on měl pizzu Hawai,kterou nemám ráda.

Do Grillu přišel nějaký chlap,mohlo mu být tak třicet alebto nevím jistě.
Můj typ na věk nikdy není moc přesný ale docela mě zarazilo že byl s ním i ten kluk co mi včera donesl pizzu.
Rychle jsem se otočila zpátky na mého společníka a předstírala jsem že jsem si jich vůbec nevšimla.

,,Co se děje? Znáš je?"Optal se mě Jeremy.

,,Ne a nechceš už jít? Jsem docela unavená. "Začala jsem se zvedat.

,,Tak jo." Souhlasil a z kapsy vytáhl peníze, které položil na stůl.

,,Já bych si to ale zaplatila."Namítala jsem.

,,Ježíš ale já jsem tě pozval."Dál už jsem to neřešila a šli jsme pryč.

Jsem čím dál víc paranoidní nebo nás opravdu někdo sleduje.
Teď opravdu doufám že mi opravdu jen hrabe.
Jeremy si mého nezvyklého chování všimnul ale nějak to nekomentoval ale jeho pohled mě přesvědčil že by se mě nejradši zeptal co se mnou je.
Konečně už jsme byli u domu Gilbertů,jelikož jsem trvala na tom že ho doprovodím já.
Přece jenom já jsem upír a on jen člověk.
Docela mě překvapilo že byli moji bratři  uvnitř

,,Co se děje? "Okamžitě jsem se zeptala.

,,Klaus se děje."Řekl Stefan.

,,Klaus?"Zopakovala jsem to jméno.

,,Ano,to je ten hybrid, už víme jak se jmenuje.Byl tak laskavý že nám poslal dopis, ve kterém se představuje. Klaus Mikaelson." Objasnil Damon.

Najednou jsem si vzpomněla na toho chlapa v Grillu a jeho společníka.
Klaus má přece i rodinu takže co když co byl jeho bratr?Ptám se jako by mi měl někdo odpovědět.

,,Co je?"Zvedl Stefan zvědavě jedno obočí.

,,Asi jsem ho dnes viděla. "Řekla jsem nejistým hlasem.

,,Cože??!!! A kde??!!" Vyletěl Damon ze židle, na které celou dobu seděl.

,,V Grillu ale jsme šli pryč a nebyl tam sám. Byl tam s ním jeden kluk,který mi včera donesl pizzu, kterou jsem si objednala."Řekla jsem už trochu klidnějším hlasem.

,,Jsi si jistá? "Zeptala se mě Elena.

,,Ano"

,,Dnes ráno se našlo tělo jednoho kluka,rozvážel pizzy na objednání. Našli ho tak tři kilometry od vašeho penzionu.Našli ho..... s prokousnutým hrdlem."

,,Cože??!! "Teď pro změnu vyletím ze židle já,na kterou jsem si před  chvíli sedla.

,,Ano,počkej jeho fotka je ve zprávách na internetu. Tady." Ukázala mi fotku a já malém dostala infarkt, ovšem kdyby to bylo možné.

,,To není možný, tenhle mi tu pizzu nedonesl."Řekla jsem nevěřícně.

,,Tak kdo to tedy byl?"

,,Stefane,obavám se že to byl někdo od Klause."

Tady je další kapitola.
Máte nějaký typ kdo by to mohl být?
Přeji hezké čtení :)

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat