10.

743 36 0
                                    

,,Dělej!!! Vztávej!!Do školy! "Někdo mi rozrazil dveře mého pokoje a následně ze mě strhlu peřinu,kterou jsem byla přikrytá.

,,Jdi do háje Stefane!!" Přímo jsem zavčela.

,,A ty do školy. Tak si pohání nebo jdeš pěšky. "

,,Klidně. "

,,Jak chceš. Mám roztáhnout závěsy? Jelikož prsten na své ruce nemáš takže předpokládám že ti to příjemné nebude.Znáš to spáleniny,puchýře,.."Chtěl pokračovat ale já ho hned zarazila.

,,Sklapni,už jdu tak vypadni!"
Zkusila jsem znít výhružně ale to by nebyl Stefan kdyby se mi nevysmál.

Když jsem se podívala na budík tak jsem myslela že Stefana zabiju.

,,Ty idiote!!!Však je teprve šest hodin!Mám hodinu a půl čas!!! "Seřvu ho přes zavřené dveře. Vím že mě slyší a to moc dobře.

Co nadělám.
V koupelně jsem si napustila vanu a přichystala jsem si čisté oblečení.
Horká voda mě na chvíli uklidnila než mi v pokoji začal zvonit budík.
Většinou vstávám tohle dobou ale Stefan se to rozhodl změnit.
No nic,vylezla jsem z vany a vlasy jsem si zabalila do ručníku a s druhým ručníkem kolem těla jsem si to zamířila k posteli kde jsem měla nachystané věci.

***********************

,,Nemusel jsi čekat." Řekla jsem svému mladšímu bratrovi když jsem nastupovala do jeho auta.

,,No jasně a potom bych tě poslouchal ještě týden ne?Děkuji, radši tu počkám na tebe."Jen jsem na d tím protočila oči a Stefan nastartoval auto.

Cesta do školy netrvala nějak dlouho a já se nemohla dočkat až uvidím Jeremyho.
Jo vím, jsem třináctiletá puberťačka ale já jsi nemůžu pomoct.
Jakmile Stefan zaparkoval beze slova jsem přímo vyletěla z auta a mířila jsem si to ke školní budově.

U mé skříňky už tam na mě čekal.
Ach bože, proč já s ním nejsu ve třídě.
Byl na mobilu a tak můj příchod nějak nepoznamenal.
Opřela jsem se stejně jak on o skříňku vedle něho a chvíli čekala jestli si mě konečně všimne.
Nic,musela jsem se nad tím pousmát a ani nevím proč.

,,Nemáš být ve třídě? Za dvě minuty zvoní a ty máš třídu na opačné straně budovy."Když jsem to řekla tak sebou hned trhl.

,,Pane bože, vyděsila jsi mě. "

,,Tak děkuji. "

******************

,,Dnes půjde k tabuli slečna Salvatore a....."Pan učitel se rozhlížel po třídě a pátral jakého kolegu dnes ke zkoušení budu mít.Jeho hledání skončilo u Stefana. ,,A pan Salvatore."

Ten mi vezme všechny otázky a já dostanu za pět.
Jsem sice chytrá ale Stefan je přece jen chodící encyklopedie.
Dějepis je jeho druhé já, vždy miloval historii ale já spíš zeměpis.

,,Takže slečno, kdo vyhrál bitvu u rezervace Mounenstreet?" (poz.autorky:Otázky i odpovědi jsou vymyšlené.Dějepis není moje silná stránka :D)

,,Amerika."Než jsem stihla odpovědět, Stefan už jsem cpal správnou odpověď.

,,Výborně. "Pochválil ho učitel a tak to pokračovalo.

Nakonec Stefan dostal za jedna,podle mých očekávání.
A já? Měla jsem za dvě, jelikož mě nechal učitel déle u tabule takže jsem měla prostor se vyjádřit konečně sama.
Potom se učitel začal věnovat výkladu a já jsem si začala zapisovat výpisky.
Vydržela jsem to je deset minut a potom mě to přestalo bavit,jelikož vše znám na zpamět.

Na další hodinu jsem neměla vůbec náladu.
Tělesná výchova a  to dvě hodiny.
V šatně moc holek nebylo, jelikož se všechny ty barbie ulejvají z těláku.
Takže jsem tu byla jen já, Bonnie,Elena,Caroline a další čtyři holky.
Takže jsme měly jen rozcvičku a potom jsme hrály vybíjenou.
Ve finále jsem byla samozřejmě já a Caroline,jelikož jsme obě upírky ale já jsem přece jenom o dost straší takže jsem vyhrála.

Jenže učitel do hry připojil i kluky takže už to taková hráčka nebyla jako před tím.
Samozřejmě mě Stefan nechával až nakonec a taky se tak stalo.
Byli jsme jen dva a já věděla že si to náramně užívá.
Ze všech stran se ozývalo moje nebo bratrovo jméno.
Každý z nás měl fanoušky ale kluků bylo přece jenom více takže Stefan měl větší podporu.

Jenže mě překvapilo když jsem vyhrála já.
Stefan to taky nechápal ale nakonec se tomu začal smát stejně jako já.
Po tělocviku jsem se oblékla a vykašlala jsem se na zbytek vyučování, tak jako vždy.

,,Dlouho jsme se neviděli, že? "Ani jsem se nemusela otáčet abych zjistila kdo to je.

,,Doufala jsem že tě neuvidím už nikdy ale poslední dobou mě štěstí nepřeje."

Catrina Salvatore-The Vampire Diaries Kde žijí příběhy. Začni objevovat