(Tenzou)
Hosszú utat tettünk meg, de végül is... Időben vagyunk. ma van annak a napja, hogy Orochimaru találkozik azzal az Akatsuki-ssal, akiről Sakura beszélt. Az útközben egymással váltott beszélgetések folyamán sikerült kiderítenem, hogy ki is volt pontosan az a tag. Ennek hála a „meglepetés ereje" nevű rajta ütés működhet még egy olyan sannin ellen is, mint Orochimaru. Az az álnok kígyó nem csak nekem, de más embereknek is tönkre tette az életét. Nem ismerem ezt a Sasuke nevű srácot, de annyi szent... Orochimaru-val az ember... Baromira nem jár jól. Így a lelkem mélyén remélem, hogy sikerrel jár az akciónk, és ki tudjuk szabadítani azt a szerencsétlen fiút a kígyó markából, de... Aki már alapból Orochimaru-t választja, abban is van egy kis sötétség, avagy egy kis „gonosz" hajlam. Viszont maga Orochimaru olyan tökéletesen játssza meg magát, hogy olykor még a legnagyobb lélekbúvárok sem tudnák megmondani, hogy most igazat mond e vagy sem. A Kígyó tökéletesen tolja a kétszínű szerepet; bár Konoha történelmében nem ő volt az egyetlen, aki úgy tudta keverni a dolgokat, hogy ő jöjjön ki belőle jól. Maga Danzou-sama is ilyen. Erre én is csak később jöttem rá; - pontosabban akkor, amikor találkoztam Kakashi-senpai-jal. Nem tudom... Ha ő nem jött volna, biztos örök életemre csak egy fegyver maradtam volna. – Viszont az egyik mostani „tanítványom", - Sai, - szintén a Gyökér tagja, akárcsak én voltam... És van egy olyan érzésem, hogy Danzou-sama nem az ereje miatt adta nekünk oda Sai-t. Biztos, hogy szervezkednek, s ha ez az elméletem igaz, akkor egy egész „bűnszervezeti-háló" áll a Shinobi világ mögött. Ha az Akatsuki és Hangrejtek, na, meg Danzou-sama is összedolgoznak, akkor itt nagyon nagy bajban vagyunk. – Viszont mivel ez csak feltevés, így nem gyanúsítgathatok és vádolhatok meg akárkit, de nyomozni, igenis nyomozhatok! – Éppen ezért egy fa klónt előre küldtem, hogy elkezdhesse felmérni a terepet, továbbá egy másik fa klón Sai minden egyes mozdulatát figyeli. Ha módomban áll... Kiszeretném őt menteni Danzou-sama árnyékából, ahogyan anno engem Kakashi-senpai is kimentett.
A hosszú úton minden simán ment volna, ha egyszer nem lepte volna el Naruto-t a Kyuubi chakra-ja. Szerencsére nem kezdett el teljesen feltörni a Róka ereje, viszont... Naruto elvesztette a kontrolt maga felett és megtámadta Sakura-t. A lány teljesen meglepődött; tán ő még sosem látta a Rókát, vagy érezte volna az erejét. Viszont az átmeneti ijedsége átbillent a segítségnyújtásba és az együttérzésbe. Nem haragudott a társára és teljesen megértette, hogy min mehet most keresztül, - vagy legalábbis... Próbálja megérteni. Nem tudom... Valahogy nem értek szót a fiatalok arcmimikájából és... Ilyenkor mindig kellemetlenül érzem magam. Számomra az érzelmek megértése nehéz, de ez a sok éves ANBU-s szolgálatom miatt van. –Annyi szent, hogy egy kis szünetet tartanunk kellett, de utána tudtuk folytatni az utunkat tovább, hiszen a kunoichi, Tsunade-sama-hoz hasonlóan egy medi ninja.
- Előre megyek! – szóltam hozzájuk, miután megpillantottuk a távolban a Menny és a Föld hídját. – Amíg nem adok jelet, addig meg sem mozdultok; A többit pedig bízzátok rám! – mondtam nekik határozottan.
- Hi! – válaszolták eltökélten.
***
(Kabuto)
Már 1 órája várunk Sasori-mesterre. Őszinte leszek, nem tudom, hogy Orochimaru-mester miért is tartja még az Akatsuki-val a kapcsolatot, amikor ők nem egyszer keresztbe tettek nekünk. Milyen potenicát lát a mester Sasori-mesterben, az Ex Homokrejteki Shinobi-ban? – Hát... Bármit is... Annak valamilyen úton, módon köze lesz Takara-hoz... Annyi szent! Bár... Most el kell ismernem, hogy a kis Doragon kláni kunoichi, egyre ritkábban kerül szóba; Helyette inkább Sasuke-kun-ról van szó, amit már kevésbé bánok. Orochimaru-mester jelenlegi testének a „szavatossága" ebben az évben jár le. A 16 éves Sasuke-kun lesz a következő „tok", amiben Orochimaru-sama élni fog. Az Uchiha teste erős, és az a Sharingan is magáért beszél. Még, ha a mester abban a testben is maradna az örökké valóságig... Nem utasítanám vissza, ha hajlana egy kicsit felém. De ahogy az elmúlt években... Most sem kapok több törődést, vagy figyelmet a mestertől.
YOU ARE READING
A bosszú a fegyverem
FanfictionShinobi-k... Hatalmasak, erősek és becsületesek, bár nem mindegyikük. Vannak közöttük, kegyetlenek, érzéketlenek és gonoszak. Doragon Takara e utóbbit tapasztalta meg, amikor a saját szemével látta, hogy az apja megöli az édesanyját. Az akkor még fi...