A kételyek közé tett kunoichi

274 23 0
                                    

(Takara)

Szerencsénk volt, hogy még sötétedés előtt vissza tudtunk érni a rejtekhelyre. Deidara kritikus állapotban volt, amikor hazamentünk, így kénytelen voltam én elmesélni Pain-nek, hogy mi történt. Végig szégyelltem magam, hogy nem segítettem Sasori-nak! Fel kellett volna rúgnom a szabályokat és menteni a barátaimat, de én... Én ezt nem bírtam megtenni!

- Ne, idegeskedj, Takara! Te csak azt tetted, amit én kértem... S ez nem rossz dolog... - mondja könnyedén, miközben sétálgat a sötét irodában ide-oda; faltól-falig. Én a hosszú asztal azon végén ültem, ahol Pain sétálgatott. A mahagóni asztal alatt ökölbe szorítottam a kezeimet, s már annyira dühös voltam, hogy a karmaimmal már átszúrtam a tenyeremet. Ebben a sokk is könnyedén közrejátszott, hiszen én és Sasori... Én nem így akartam elválni Sasori-tól!

- Nem rossz... Nem rossz az, hogy a barátunk meghalt? – akadok ki.

- Egy... Ez egy bűnszervezet kislány... És hiába vagyunk jóba... Nem ragaszkodhatunk úgy a társainkhoz, mint barátok...

- Ezt te sem mondhatod komolyan?! – akadok ki, s a lendülettől fel is álltam a székről.

- A Shinobi-k 1. szabály.: „A ninja csak egy feláldozható eszköz a vezetőség kezében! Az ő szavuk a szent; azt teszed, amit ők mondanak, bármi is a feladat! A társak csak a stratégia miatt vannak beosztva, nem azért, hogy barátságok szülessenek! A társak csak azért kellenek, hogy a gyenge láncszemek kihulljanak a közösségből és, hogy az erősek túléljék a küldetéseket és a világot!" – idézi fel azt a szabályt Pain, amit minden Shinobi tud és ismer. Én is tudom, hiszen... Olvastam nem egy, nem két könyvben. – Te is tudod ezt, ugye Takara? – kérdezi Pain, aki megállt velem szemben. Én csak a könnyeimmel vívódtam.

- Igen, persze... De akkor is... - akadékoskodok.

- Látszik, hogy Konoha-i Shinobi-nak születtél... - fogja meg a vállam, miközben sóhajtozik. – Valahogy ez a „társaink fontosabb a saját életünknél" logika, már beléd rögzült.

- De... - kezdtem halkan, de ő belevágott a szavamba.

- Csak elárulom neked... Sasori téged mindig is megvetett... Őt nem érdekelte volna, ha meghalsz! Neki te nem voltál senki! Ő nem segített volna! – felnyílnak a szemeim... Ámulva figyelek a Rinnegan-os szemű Akatsuki vezetőre, aki határozottan, mégis... Kissé együttérzően és sajnálkozva figyel engem. – Sasori számára... Te csak egy eszköz voltál a küldetés folyamán... Se több, se kevesebb... Csak egy eszköz...

- „Csak egy eszköz..." – gondolkodok el, majd felidézem magamban Sasori szavait: „Akkor meg mit akadékoskodsz? Ne, akarjál itt hősködni és menőzni! Gondolkodj úgy, ahogy Zetsu gondolkodna... Világos, Zetsu2?"„Tényleg erre utalt, hiszen ezt azután mondta, miután Deidara azt mondta, hogy nekem kell átvennem Zetsu szerepét, s hogy ő... sosem hősködött, bármennyire is gáz volt a helyzet." – felsóhajtottam, majd beletörődtem Pain szavaiba. – Elnézést, a kirohanásaimért... - engedem le a fejemet lassan. Ezután Pain elengedte a vállaimat, majd az egyik kezét a fejemre tette és megborzolta a hajamat.

- Hehehe... Többször kell téged terepre küldenem, hogy megtapasztald a világunk fájdalmait és azt, hogy a halál az egy természetes folyamat. Hiába vagyunk erősek... A halállal szemben; mely eljöhet lassan, gyorsan, fájdalmasan és kegyelmezve; még mi is alul maradunk... Tudod, miről beszélek, igaz Takara?

- Igen, tudom... És köszönöm... - sóhajtoztam, majd amint Pain elengedett ki is léptem az irodából és a szobám fele vettem az irányt.

A bosszú a fegyveremDonde viven las historias. Descúbrelo ahora