Team 10 VS Kakuzu & Hidan; A sárkány vajon megtér?

154 13 2
                                    

(Takara)

Az utunk folyamán Kakuzu és Hidan részletesebben beavatott a feladatunk lényegébe. Röviden és tömören arról van szó, hogy egy kis incidenst kell okoznunk a Tűz országában, hogy Konan és Zetsu sikeresen megszerezzen néhány Bijuu-t. Ez az „elterelő hadművelet" azért tetszik, mert végre... Végre mi járhatunk sikerrel! Nem tagadom... Szerintem már megérdemeljük, hogy a szerencse egyszer a mi oldalunkon álljon; De mégis... Ami a legjobban motivál ebben az egész küldetésben az az, hogy tán sikerül elejteni a fennmaradt Bijuu-kat. Ha ez tényleg sikerülne, akkor tán Pain a Bijuu chakra segítségével képes lenne lassítani, talán megállítani az átkot; de lehet, hogy vissza is tudna változtatni! – E utóbbinak örülnék a legjobban, de... annyira lehetetlennek és hihetetlennek tűnik... úgyhogy már nem tudom, hogy miben higgyek és reménykedjek. Az utolsó esélyeimet ebben látom... Másban már nem igazán!

Néhány óra gyaloglás után elértük Tűz országának határát és ezzel együtt a Tűz országi főszerzetesek templomát. Kakuzu terve egyszerű volt, de fárasztó is egyben. Alapjáratok két fázisra osztotta a tervét: A-ra és B-re. Az A fázisban a templom lemészárlása lesz a cél; míg a B-ben az ideérkező Konoha-iak megölése. A két szakasz közötti átmenet az a 0-s akció, melynek a lényege az, hogy hagyunk egy szerzetest elmenekülni, hogy az értesíthesse a Konoha-iakat a helyzetről.

Az akció első fázisa könnyedén indult a Tűz templomnál. Minden úgy történt, ahogy azt Kakuzu mondta, s már a túlélő szerzetes is Konoha felé tartott, amilyen gyorsan csak tudott. Hidan-nel és Kakuzu-val a templomban elbújva vártuk, hogy megérkezzen a Konoha-i csapat. Az idősebb Akatsuki-s társam engem faggatott, hogy vajon kik azok, akiket a Godaime Hokage ideküld. Hosszas mérlegelés után előálltam a válasszal.

- Az ilyen „vaklármákra" legtöbbször az ANBU-sokat küldi, de Danzou-sama tájékoztatott pár nappal ezelőtt, hogy rövidszáron fogja, mint a Gyökéri ANBU-sokat, mint pedig a sima ANBU-sokat, így velük nem kell számolnunk. – mondtam komolyan és határozottan. Konoha környékén rengetegszer jártam és sokat kémkedtem, így hamar ki tudtam ismerni a támadási szokásukat, illetve Danzou-sama is sokszor tájékoztat. Úgy hallottam Zetsu-tól még pár évvel ezelőtt, hogy Pain és Danzou-sama megbékéltek egymással és azóta működik a kapcsolat, a két vezető között.

- Amúgy is... - szorongatta a nyakában lógó medált Hidan, teljesen nyugodtan és elbizakodva. – Jashin-sama erejével... 3 perc alatt levadászok egy csapat „S-rangú" Shinobi-nak nevezett maszkos ninja-t...

- Te csak imádkozzál szépen csendben tovább! – fordult Hidan felé Kakuzu kissé ráförmedve.

- Nyugodjál már le, Kakizu! Azt csinálok, amit akarok! – tért vissza a tevékenykedéséhez Hidan ezután.

- Igen, Takara... Folytasd csak!- fordult vissza Kakuzu, miután Hidan elhallgatott.

- Nem tudom, hogy kit küld ide a Hokage, de annyi biztos, hogy Sarutobi Asuma közöttük lesz...

- Na, ja... Ezt én is előre sejtem... - vonta össze a karjait a velem szembe lévő, idősebb férfi.

- Viszont lehet, hogy a csapata is eljön. Ha jól hallottam most a méltán híres 10-es csapat sensei-je.

- A Shika-Ino-Cho trió új generációjának a vezetője... - gondolkodott el Kakuzu. – Az előző trió a III. Hokage egyik legmegbízottabb csapata volt. Gondolom, ezek a kölykök sem lehetnek olyan rosszak, ha Asuma kapta őket.

A bosszú a fegyveremWhere stories live. Discover now