Ç' E' ~7 ♥

54 9 2
                                    

Uzun bölüm!!!

Şuan bir mafya çetesi gibi kavganın olacağı yere ilerliyorduk. Tabii biz Eda ile penguenler gibi yürüyorduk da bizi geçin. Öbürküleri ise bir film içindeymiş gibi yürüyorlardı.

"Vay, vay, vay!" bir ses işittik.

Sağımızda Yus- Oha!

"Sizi görmeyeli uzun zaman olmuş güzelleşmişsiniz." dedi Yusuf.

Ulan nasıl unuturum ben bunu! Yusuf eskiden bizim okuldaydı falan filan. Sonra okul değiştirdi.

"Bizim okulun kızlarına ne diye yavşıyorsun!" diye kükredi Çınar'ın yanında duran bir çocuk. Sarı saçları vardı. Kahverengi gözleri sinirden koyulaşmıştı. Biraz daha kaşlarını çatsa gözlerinin içine girecekti neredeyse.

"Ah Hasan ah!" diye içlendi içlerinden biri.

Eda kulağıma eğilip "S**tir!" dedi. Oha ama oha! Bu Sabri!

"Ya ben daha fazla dayanamayacağım!" diye cırlayıp üstlerine atladım. "Beyler kusura bakmayın ama ben de dayanamayacağım!" deyip bağırarak üstüne atladı birinin.

İçlerinden zayıf olan birine bulaşmıştım. Saçlarını tuttum ve omzunu ısırdım. "Bana bak!" diye bağırdım. "Bir daha laf atarsanız ya da bize bulaşırsanız sizi kısır eder, Saime Teyze'nin tabaklarına 'Bunlar kısır.' diye koyarım!" dedim ve kendimi bile şaşırtacak sertlikte yumruk attım omzuna.

Tabii bizim okulun erkekleri de dalmışlardı. "Ahh!' diye inleyen bi çocuğa baktım. Eda! Sen ciddi olamazsın!

Eda çocuğun gömleğinin içine çekirdek döküyor ve aynı zamanda saçını çekiyordu.

"Bunu yapmazsam olmaz." deyip zorlukla yere serdiğim çocuğun karnına bir tekme geçirdim.

Arka taraflardan bir kahkaha yükseldi.

Arkaya baktığımda yerde dövülmesine rağmen kahkaha atan Yusuf'u görmemle şaşkın şaşkın onlara baktım.

Belimden bir el kavradı beni.

Lan! N'oluyor!

"Ya! Bıraksana beni pislik!" diye bağırmam ile Yusuf ve okulu bile buraya baktı.

Çağrı hızla Yusuf'un üstünden kalktı. "Lan ben senin!" deyip beni tutan kolların yüzüne bir yumruk geçirdi.

"Elif!" diye bağırarak bana koşan Eda'ya baktım. "Lan g*toş iyi misin?" deyip korkuyla bana baktı.

"İyiyim iyiyim." dedim.

"Ama bir sorunumuz var." diyerek Eda'ya korku dolu bakışlar attım.

"Ne sorunu?" dedi. "Yaklaş." dedim ve kulağına aynen şöyle fısıldadım, "Çekirdekler ziyan oldu." dedim.

Eda da üzgünce bana baktı.

Omzuma biri dokundu. "Bişey yaptı mı o piç sana?" deyip merakla gözüma baktı Çağrı.

"Yok bir şey yapmadı ama senin yanağın çok pis kanıyor." dedim.

Hafif gülümseyip "Yok yok. Ben alıştım." dedi.

Evde (Cerenlerde)

"Kanka bir vurdum çocuğun erkekliğine varya!" deyip heyecanla söze başladı Eda. "Çocuğu mikseler bu kadar acımazdı canı." deyip gururla gülümsedi. " 'Mikseler' ne kanka ya!" dedim yüzümü buruşturarak.

"Günah ya o yüzden küfretmek istemedim."

Allah'ım sen Eda'yla benim tanışmamı sağladığın için çok sağol.


Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin