Ç' E' ~2 ♥

116 12 0
                                    

Kapıyı tıkladıktan sonra Eda sadece kafasını uzatıp sınıfa baktı. "Yürüsene kızım!" diye fısıldadım. Kapıyı sonuna kadar ittirdi. Tam kapı çarpacakken son anda tuttum. "Of!" diye sitem ettim. "Open." diye espri yaptı.

Göz devirdikten sonra sınıfa ilerledik. "Hocam dersimizi böldük kusura bakmayın." diye başladı söze Eda. " 'Dersimiz' derken?" diye sordu hoca. "Hocam biz bu sınıftanmışız galiba. Bu belgeleri size müdür gönderdi." dedi ve Eda belgeye baktı. "11/İ'de olduğumuzu söylediler." dedi.

"Verin bakalım çocuklar kağıtlarınızı." dedi. Hocaya doğru ilerledik. Hoca "Evet çocuklar. Müdür bahsetmişti. Şurada sıraya oturabilirsiniz." dedi hoca ve sondan 3. sırayı gösterdi. Arkamızda badanalı iki kız oturuyordu. Önümüzde de birbirlerine 5-6 santim uzaklıkta olmalarına rağmen kağıt fırlatan iki şaşkoloz vardı tabii. Onlardan bahsetmezsem olmaz.

Biz yerlerimize ilerlerken Badana 1 bana bakmaya başladı. N'oluyor ya? Hafif bir tebessüm ettim. Kız göz devirip eline kalem aldı ve defterine bir şeyler karalamaya başladı.

Kızın dengesiz tavırlarını takmayarak sırama oturdum. Allah'ım ne tuhaf insanlar var de mi?

Arka sıralardan bir ses "Hocam tanıtmayacaklar mı kendilerini?" diye seslendi ve buraya bakıp çapkın çapkın sırıttı. "Gerek var mı Can?" diye tersledi bir çocuk ve buraya baktı. Ardından önüne döndü.

Önümüzde oturan çocuklardan biri fişek gibi öyle bir arkasını döndü ki geriye çektim kendimi. Kafam arkada oturan kızla tokuştu.

Al işte! Başlıyoruz rezilliğe!

Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin