Ç' E' ~8♥

51 8 0
                                    

Sabah üstümde tepinerek beni uyandıran Eda'ya söve söve tuvalete ilerledim. Yüzümü yıkadım.

"Ceren! Diş fırçam nerde!?" diye Ceren'e seslendim.

"Kanka senin diş fırçanı çöpe attım. Yenisini al dolaptan." diye karşılık verdi.

Dişlerimi fırçaladıktan sonra aynada tipime baktım.

"Allah kurtarsın." deyip tekrar odaya ilerledim.

"Of! Nerde benim giyeceğim kıyafetler ya!" diye söylenip çantasını karıştıran Eda'ya "Gerizekâlı yatakta ya!" dedim.

Eda yatağa bakıp "Heee!" dedi ve kıyafetlerini aldı. Uzun uzun sarıldı.

"Teâlâm ya!" diye gülümseyip kıyafetlerimi almak için çantama ilerledim. "Kanka nasıl olmuş?" diye soran Ceren'e baktım. "Lan! Benim sweatshirtim! Ver onu bana!" diye cırlayıp Ceren'in üstüne atladım.

"Yaa! Bıraksana! Ben giycem onu!" diye bağırmaya başladım

"Tamam lan tama- Ah! İstediğini giy dolabımdan- Ah!"

"Sağol kanka." deyip Ceren'in sırtından kalkıp dolaba ilerledim.

Oha! Ceren'in dolabını satın almak istiyordum. Ceren yaz kombini seçmekte iyi değildir ama sonbahar ve kış kombini seçmekte üstüne yoktur. Biz de sonbaharda olduğumuz için gözüm kapalı seçebilirim.

"Kanka bak bu güzel." deyip ananaslı bir sweatshirt ve bol ama güzel eşofman çıkardı.

" deyip ananaslı bir sweatshirt ve bol ama güzel eşofman çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kanka ben bununla aynada fotoğraf çekeyim." dedim.

°

°

°

"Ceren bu aynanın kiri ne!" dedim fotoğrafa dehşetle bakarken. "Neyse ya atayım instagrama." dedim.

"Hoca sizi atmasında." deyip saati gösterdi Eda.

"Has... BinAllah!" deyip montuma koştum. Tabii küfretmek istemediğim için küfürü de dûaya çevirdim.
°
°
°
°
°
°
°
°
Sınıfa girdiğimizde nefes nefese kalmıştık. Hoca daha gelmemişti ama tüm sınıf burdaydı.

"Ooo! Geldin mi güzellik!?" deyip çapkınca sırıttı Can. Eda'ya bakıyordu.

Hasan (kavgada olan sarı saçlı, kahverengi gözlü) hızla yerinden kalkıp "Bana bak oğlum!" deyip hızla Can'a ilerledi. "Ya Hasan dur!" diye Eda öne atladı.

"Demedik mi biz sana *av*ak herif!" dedi. Tam yumruk atacaktı ki Eda "Dursana!" diye öyle bir bağırdı ki kimisi yüzünü buruşturdu.

Eda cırlama kanka ya!

"Bir daha! Bir daha bu kızlara y**ş*mayacaksın!" dedi ve sinirle yerine geçti. Geçerken Hasan, Eda'ya dönüp "Bu çocukla muhattap olmanı istemiyorum." dedi.

Vayyy....

Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin