Ç' E' ~19 ♥

29 7 0
                                    

"Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk!?" diye sitem ettim. "Bilmiyorum ki kanka. Çıkar kokusu yakında." deyip dikkatle telefonuma baktı. "Ne yazmış baksana. Zaten sen onaylamadan okuduğun gözükmüyor." dedi. "Tamam." deyip DM'ye bastım.

"Oha Elif! 83 istek ne!" dedi Eda şaşkınca bana bakarak. "Kanka ben bunları biriktiriyorum. Sonra birden onaylıyorum. DM kutucuğumdaki sayı çoğalıyor. Ss alıp attığımda havam oluyor." dedim ve sinsice gülümsedim. "Her neyse gir bakayım." deyip eliyle mesaja tıkladı.

"Elif." yazıyordu.

"Aa! Sen buna açılmadan önce 'Arda' demiştin. O olaya benzemiş." dedi. Tam o sırada bir mesaj daha geldi. "Nasılsın?"

"Eda, ne diyor lan bu!" diye tısladım. "Bilmiyorum ki kanka. Her neyse boşver şimdi şu *içi. Yazar yazar pes eder. Sadece isteğini kabul et. Görüldü at bir de." dedi. "Tamam." deyip takipçi isteklerine girdim.

49 takip isteği.

ardavardar_01'in takip isteğini kabul ettin.

Ardından telefonu yanıma koydum. "Her neyse kanka ya. Hadi film izleyelim." deyip bilgisayar çantama ilerledim. Yatağa bırakıp ben de Eda'nın yanına kuruldum. "Ne izleyelim?" diye soru yönelttim. "Kanka en son 3 yıl önce Harry Potter'ın Melez Prens bölümünü izleyecektik." deyip kıkırdadı. "Tamam hadi onu izleyelim." deyip bilgisayar şifremi girdim.

Okunmamış bir mesajınız var.

056* *** **12: Selam, Nasılsın?

Telefona tuhaf bakışlar atmaya başladım.

Shep (Elif whatsapp ismi): Kimsin?

056* *** **12: Aras ben. Hani çalışacaktık ya yarın. O yüzden. Telefonunu Eda'dan aldım.

Eda'ya sinirle bakmaya başladım. "Kafanın içinde bulunan, beyini havada tutan gaza edeyim Eda!" diye tuhaf küfürler edip telefona geri döndüm.

Shep: Biz şimdi Eda ile film izleyeceğiz. Daha sonra haberleşiriz, Aras. Görüşürüz.

056* *** **12: Tamamdır, bay bay.




"Lan Ellallo (Elif)! Şimdi hatırladım da bizim şu marketteki kızın burnu Voldemort'a benzemiyor mu?" deyip gülmeye başladı Eda. Allah'ım günah yazma. Biz gülerken film 5 dakika ilerlemişti bile. "Ay ay tamam! Çok güldük." deyip gülmemi bastırdım.

Çınar'ım arıyor...

"Alo, nasılsın güzelim?"

"İyiyim. Eda ile film izliyorduk, siz?"

"Biz de iyiyiz. Ne izliyorsunuz bakayım?"

"Harry Potter."

"Hmmm. Hokus pokuslu çocuk değil mi o?"

"Evet o. Hani çok yakışıklı olan." deyip Eda'ya baktım ve dil çıkardım.

"Tamam. Sen Harry Potter'ini izlemeye devam et." dedikten sonra yüzüme kapattı.

"Oha!" deyip telefonumla bakışmaya başladım. "Yüzüme kapattı şuursuz." deyip telefonumu kabından çıkarıp, kabı duvara attım. "Duvara telefonu atacak kadar bir yerlerim yemiyor." deyip telefonu yanıma koydum ve filmi izlemeye devam ettim.

Film bittiği zaman Eda birden bire "Bu Harmonie nasıl Ron'dan hoşlanıyor abi!" dedi. Haklı tabii.

"Her neyse çok sıkıldım bir şeyler yapalım." deyip kafamı yatağa koydum. "Aa! Hasanellom arıyor." deyip şirince telefonu kulağına koydu.

Ç' E' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin